Ik denk dat dat wel mee zal vallen Kelderfan. Met zo'n basisconditie en intrinsiek talent zal hij er wel snel bovenop komen. De Dauphine top 10 rijden misschien niet, maar een goede tijdrit en misschien een ritje zit er nog steeds in, denk ik. Voor de Tour zal hij zich al helemaal niet druk maken.
Dat hoop ik maar @madeinstars, want ik ben wel een beetje fan van Wout Van Aert. Voor de Tour zal hij wel weer ok zijn.
@S.Morgenstern
Waarom omdat hij toch "moest" vertrekken en 't is, dat Intermarché - Wanty hem heeft opgepikt.
Dus die brede glimlach sprak boekdelen. Verder is 't hem van harte gegund na al die malheur.
Van der Hoorn hebben ze inderdaad vervangen, door een renner te halen waarvan ze denken dat hij meer toegevoegde waarde heeft voor de ploeg. Waarom zouden ze daar na vandaag anders over denken?! Vandaag laat toch juist goed zien dat Van der Hoorn beter tot zijn recht komt in een andere rol, dan degene waarvoor ze bij Jumbo plek hebben?
'@michiel dat van der hoorn de vuelta niet reed kwam omdat groenewegen ook niet meer naar de vuelta ging door het coronaseizoen (en later dus de crash). Daardoor gingen roglic & dumoulin en moesten er dus meer klimmers mee in de ondersteuning. Gelukkig is er dit jaar wel weer een normaal jaar.
@kelderfan vd hoorn moest weg omdat hij een knecht was waar de ploeg betere renners voor kon halen in die functie. De ruimte die vd hoorn bij een ploeg als wanty krijgt werkt het beste voor hem. Die ruimte krijg je bij een topploeg helaas niet, dus dit is voor beiden het beste
Zijn oude ploeggenoten waren maar wat blij voor Taco. De wegen kunnen ook scheiden, omdat de vervanger beter past bij de ploeg. TJV had voor 2021 5 nieuwe renners aangetrokken met potentie. Het is dan logisch dat renners moeten vertrekken. Deze 5 renners doen het prima. Ik persoonlijk verwacht dat de ploeg het maar wat leuk vindt dat Taco vandaag wint. TJV had toch geen kans om vandaag te winnen.
Van der Hoorn reed ook gewoon niet goed bij Jumbo. Die laat vanaf begin dit seizoen al een niveau en drive zien die er daar niet was. Ik denk dat hij geen keurslijf renner is en op zijn best bij een TREK of EF terecht zou kunnen komen die ook wat meer ruimte hebben voor dit type renners.
Vanmiddag is die laatste klim misschien wel te vergelijken met willuga hill (geen idee hoe je het schrijft) van de TDU en dat is de beklimming waarvan Bennett zegt dat hij hem niet ligt dus ik ben benieuwd wat hij daar gaat kunnen. Een overwinning verwacht ik niet direct van hem maar hij zou toch mee moeten kunnen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.