Team Jumbo-Visma 2021

1 2 ... 193 ... 454 455
S. Morgenstern

Van der Hoorn zit gewoon perfect op zijn plek nu, die moet lekker aan kunnen vallen. Laat bij Jumbo Affini zijn oude rol lekker invullen, prima oplossing.

Yeez

Taco past gewoon niet in de rol die jv hem gaf. Is gebaat bij aanvallen en dat kan perfect in een ploeg als deze. Heerlijk dat hij nu vandaag wint. Wat was dit prachtig

Yeez

https://sporza.be/nl/2021/05/10/stuurt-blindedarm-zomer-van-aert-in-de-war-zal-2-a-3-weken-niet-intensief-kunnen-fietsen~1620657621607/

kelderfan

'@Yeez
Dat zal wel wat langer gaan duren om weer op krachten te komen voor Wout Van Aert.
De Dauphine wordt dan een groot probleem.

Wat Taco van derHoorn betreft, zal TJV zich wel achter de oren krabben, want die blijft lachten.

S. Morgenstern

Waarom? Ik denk dat ze daar ook blij zijn met zijn overwinning. Fijne gast, die iedereen zijn succes zal gunnen.

madeinstars

Ik denk dat dat wel mee zal vallen Kelderfan. Met zo'n basisconditie en intrinsiek talent zal hij er wel snel bovenop komen. De Dauphine top 10 rijden misschien niet, maar een goede tijdrit en misschien een ritje zit er nog steeds in, denk ik. Voor de Tour zal hij zich al helemaal niet druk maken.

Stoempie

Nog sterker, Taco was destijds beloofd dat hij de Vuelta mocht rijden, maar toch ging hij niet. Ik leg een link met Eenhoorn, die gaat dit jaar toch de Vuelta rijden?

kelderfan

Dat hoop ik maar @madeinstars, want ik ben wel een beetje fan van Wout Van Aert. Voor de Tour zal hij wel weer ok zijn.

@S.Morgenstern
Waarom omdat hij toch "moest" vertrekken en 't is, dat Intermarché - Wanty hem heeft opgepikt.
Dus die brede glimlach sprak boekdelen. Verder is 't hem van harte gegund na al die malheur.

S. Morgenstern

Van der Hoorn hebben ze inderdaad vervangen, door een renner te halen waarvan ze denken dat hij meer toegevoegde waarde heeft voor de ploeg. Waarom zouden ze daar na vandaag anders over denken?! Vandaag laat toch juist goed zien dat Van der Hoorn beter tot zijn recht komt in een andere rol, dan degene waarvoor ze bij Jumbo plek hebben?

Yeez

'@michiel dat van der hoorn de vuelta niet reed kwam omdat groenewegen ook niet meer naar de vuelta ging door het coronaseizoen (en later dus de crash). Daardoor gingen roglic & dumoulin en moesten er dus meer klimmers mee in de ondersteuning. Gelukkig is er dit jaar wel weer een normaal jaar.

@kelderfan vd hoorn moest weg omdat hij een knecht was waar de ploeg betere renners voor kon halen in die functie. De ruimte die vd hoorn bij een ploeg als wanty krijgt werkt het beste voor hem. Die ruimte krijg je bij een topploeg helaas niet, dus dit is voor beiden het beste

Cycling

Zijn oude ploeggenoten waren maar wat blij voor Taco. De wegen kunnen ook scheiden, omdat de vervanger beter past bij de ploeg. TJV had voor 2021 5 nieuwe renners aangetrokken met potentie. Het is dan logisch dat renners moeten vertrekken. Deze 5 renners doen het prima. Ik persoonlijk verwacht dat de ploeg het maar wat leuk vindt dat Taco vandaag wint. TJV had toch geen kans om vandaag te winnen.

S. Morgenstern

Van der Hoorn zou in 2019 de Vuelta rijden in dienst van Groenewegen:
https://www.wielerflits.nl/nieuws/taco-van-der-hoorn-het-was-gewoon-niet-goed-genoeg/

AWestie

TJV noemt ook dat hij een oud werknemer is in hun wedstrijdverslag ;) Zegt niks, wel leuk. Ik geloof niet dat ze met veel gedoe uit elkaar zijn gegaan, hij zou geloof ik bijna blijven bij goeie resultaten of gebrek aan aanwinsten?

Stoempie

Ja, idd Morgenstern. Het was een jaar eerder. Ik ga er ook vanuit dat Eenhoorn de Vuelta rijdt, gezien de lovende woorden bij zijn contract verlenging.

peerduell

Een eenhoorn is een ander dier dan een eekhoorn.Pascal Eenkhoorn is een rennen van TJV.

Stoempie

Ach ja natuurlijk. Eenkhoorn it is. Een kruising tussen een 🐿️ en een eenhoorn. Een nu al mytische renner die altijd wat nootjes tussen de gelletjes heeft zitten.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Morgen gaan we een eerste indicatie krijgen of George mee kan doen om een mooie top 10 klassering... ben echt heel benieuwd of hij zijn vorm heeft van vorig jaar september

Stoempie

In hoeverre heeft Bennet nog last van die steken? Is het minder erg geworden na de operatie?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Nee het probleem is er nog steeds... hij heeft het nu gewoon geaccepteerd dat het nooit weg zal gaan en zal gewoon door die pijn heen moeten. Ik hoor hem er ook helemaal niet meer over.

Stoempie

Ok. Dan houd ik er ook over op. Wel jammer, hoop niet dat hij er teveel last van heeft de komende weken en aanvallend gaat rijden.

Laatst gewijzigd
skylimit

Ik zou niet alle kaarten op Bennett zetten en voorlopig Foss hoog in het klassement proberen te houden. Als Foss echt goed is denk ik dat hij een heel eind kan komen. Heb wat minder vertrouwen in Bennett.

Romāns Vainšteins

Van der Hoorn reed ook gewoon niet goed bij Jumbo. Die laat vanaf begin dit seizoen al een niveau en drive zien die er daar niet was. Ik denk dat hij geen keurslijf renner is en op zijn best bij een TREK of EF terecht zou kunnen komen die ook wat meer ruimte hebben voor dit type renners.

wieler4live

Vanmiddag is die laatste klim misschien wel te vergelijken met willuga hill (geen idee hoe je het schrijft) van de TDU en dat is de beklimming waarvan Bennett zegt dat hij hem niet ligt dus ik ben benieuwd wat hij daar gaat kunnen. Een overwinning verwacht ik niet direct van hem maar hij zou toch mee moeten kunnen.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Nee deze klim is 1,5 langer en veel steiler... en daarnaast heeft deze etappe veel meer hoogtemeters dan die etappe in Australië.

madeinstars

Hoe is Bennett in hondenweer?

1 2 ... 193 ... 454 455

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.