Team Jumbo-Visma 2021

1 2 ... 194 ... 454 455
Yeez

'@madeinstars over het algemeen beter in de warmte. De ronde van het baskenland in 2019 is daar een goed voorbeeld van:

https://www.teamjumbovisma.nl/artikel/nieuws/bennett-bevangen-door-de-kou-in-vierde-etappe-baskenland/

Maar volgensmij valt het allemaal wel redelijk mee. De temperatuur is aangenaam vandaag dacht ik?

Cycling

'@madeinstars In de Tour etappes waar het regende was hij volgens mij niet goed. Hij ging in een verregende etappe in de Tour onderuit. Ik verwacht dat hij vandaag tijd gaat verliezen.

Laatst gewijzigd
madeinstars

Volgens mij wordt het maar een graad of 9. Als het dan ook nat is, is het toch wel behoorlijk koud. Ik las ook over kans op natte sneeuw, dus ik denk niet dat het aangenaam zou zijn.

Klinkt wel als weer waar een Noor zich in thuis moet voelen ;)

Yeez

'@harry Dat hij niet goed is in slecht weer, omdat hij 1 keer in de tour is gevallen met een nat wegdek en op basis daarvan vandaag tijd gaat verliezen is redelijk kort door de bocht natuurlijk. Ik heb george ook vaak genoeg zien vallen toen het droog was ;)

Laatste man

Bennett gaf in een interview met Wieler Revue/Procycling aan dat de OS in Japan hem erg liggen vanwege de hitte en vochtigheid. Daar kan hij goed tegen.

Cycling

'@Yeez ik kan me niet herinneren dat ik Bennett goed heb zien rijden in slecht weer. De valpartij was slechts een voorbeeld. In Baskenland was hij om wat voor reden ook niet goed in slecht weer. Als jij een voorbeeld kunt geven waar het tegendeel uit blijkt graag. Ik kan er geen 1 bedenken. Hopelijk verrast hij mij vandaag.

Laatst gewijzigd
Yeez

Ik denk dat bennett ook beter bij goed weer gedijt, maar ik heb hem in de kou ook weleens goed zien rijden @harry

https://m.youtube.com/watch?v=Yhio9OS64kU

AWestie

Was zijn winst vorig jaar niet ook in de regen?

S. Morgenstern

Inderdaad, maar dat was een regenachtige dag midden in de zomer.

Ik kan me ook geen goede Bennett in de voorspelde omstandigheden van vandaag herinneren. Lijkt me echter alsnog een rit waar hij de schade wel moet kunnen beperken.

AWestie

Ondertussen ook zeer benieuwd naar Hongarije morgen. Hoe gaat Kooij het doen tussen Mareczko, Bauhaus, Halvorsen en @kelderfans lieveling Meeus ;) Stiekem vind ik zulke sprints op het tweede niveau heel vermakelijk om naar uit te kijken.

Xevar

Ik ben vooral benieuwd naar Leemreize in Hongarije. Het klimmersveld daar is echt heel matig, en met maar 1 niet al te lastige bergetappe kan hij een serieuze gooi doen naar een mooie klassering. Als grootste concurrenten bergop kom je dan al niet verder dan gasten als Hermans, de Bod, Howson en Buitrago.

Laatst gewijzigd
AWestie

'@Xevar Ook waar! Alleen Hermans is op voorhand echt gevaarlijk, voor de rest kan een Leemreize in topvorm best wel winnen.

Stoempie

Die Ben Hermans heeft een abonnement op dit forum 😁

Glorious

Bennett is geen kopman waardig. Gewoon kut. Jumbo buiten roglic v aert gewoon geen topploeg.

Laatst gewijzigd
Yeez

In iedergeval niet in een grote ronde en bij een ploeg als jv. Erg teleurstellend

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Bennett is gewoon een mooie toptien kandidaat in een grote ronde. Wanneer je enkel voor Roglic en Van Aert kunt supporteren, tja..

Yeez

'@morgenstern je laat je kennen nu. Niet doen. Voor een ploeg als jv niet kopman waardig in een grote ronde.

Foss heeft hem zelfs nog bijgehaald en op sleeptouw genomen

Rawolf

Kan nu ook wel de conclusie trekken dat Bennett niet gedijt in dit weer

Xevar

Tsja, al het hele seizoen blijkt dat Jumbo is in de breedte gewoon een erg zwakke ploeg. Roglic en van Aert zijn absolute wereldtop en Vingegaard ontwikkeld zich prima. Maar de overige renners verdienen allemaal een (dikke) onvoldoende voor hun seizoen tot nu toe..

Laatst gewijzigd
kelderfan

Tja @S.Morgenstern
Dat is geen mooie dag voor TJV geworden. Jammer dat George Bennett het niet waar kan maken, maar ook Foss kon zich niet handhaven.
Hopen maar dat Groenewegen en Dekker op tijd binnen komen.

Yeez

Er zullen hier nu ongetwijfeld een paar hun frustratie komen uiten en een paar ontzettende droeftoeters die al jaren met afgunst naar ploeg kijken nu blij komen doen, maar los daarvan: dit was niet goed van bennett

Cycling

'@Glorious Vingegaard vergeten?

tdola

Top 5 lijkt erg ver weg voor Bennett. Slechte weer niet in zijn voordeel. Hopen op wat vrijheid voor foss en bouwman nu in overgangsetappes en de sprint met groenewegen/dekker.

Voor toppositie klassement is t nu voorlopig niet in deze giro.

S. Morgenstern

Die zomer van 2020 is sommige wellicht een beetje naar het hoofd gestegen, maar met alle ballen op de Tour rond Roglic is Bennett een prima renner om hier een kans te geven een klassement te rijden. Dat niet waard zijn, waar is dat op gebaseerd?!

Yeez

Ook weer bijzonder hoeveel bennett dan gelijk verliest en hoe vroeg foss moet lossen, maar op eigen tempo toch nog hard doorrijdt

1 2 ... 194 ... 454 455

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.