Team Jumbo-Visma 2021

1 2 ... 242 ... 454 455
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Awestie vrees dat je een paar etappes moet wachten op wat vuurwerk van de ploeg, denk in ieder geval niet voor vandaag.

S. Morgenstern

Ik ben overigens wel benieuwd wie hij mee krijgt in de komende koersen. Het opstellen van Roosen in de Dauphine vind ik wat dat betreft wat vreemd. Lijkt me op dit moment de beste beschikbare man voor zijn lead-out, nu Van Aert en Teunissen zich voorbereiden op de Tour. Uiteraard valt er met Pfingsten, Affini en Dekker op zo'n lager niveau ook wel uit te richten, maar de optie om hem Roosen mee te geven leek mij een betere.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Pfingsten gaat naar Zwitserland. Het zal dus Eenkhoorn, Dekker en Kooij zijn die hij meekrijgt en blijkbaar ook Bouwman en dan lijkt mij Affini ook de beste keus. En dan Mick van Dijke van de opleidingsploeg...

Laatst gewijzigd
kelderfan

Dat Bouwman daar moet optreden is weer zo'n inschattingsfout. Bouwman en Foss in deze vorm hadden zij mee moeten nemen naar de TdS en wat @S.Morgenstern ook zegt, dat Roosen met Dylan had mee gemoeten, want drie sprinters en een klimmer als ondersteuning opstellen in zo'n koers, begrijp ik helemaal niet. Dat je moet schuiven is een feit, maar op deze manier lijkt mij wederom een verkeerde inschattingsfout.
Trouwens @Yeez geeft aan dat Mick van Dijke meegaat met Groenewegen, Eenkhoorn en .....

Laatst gewijzigd
Rawolf

Het lijkt mij eerder van Hooydonck die in de trein gaat plaatsnemen in Zwitserland.

Maar ik vraag me af of Groenewegen aan sprinten gaat toekomen.... Zitten altijd wel wat heuveltjes in

Laatst gewijzigd
AWestie

Hoe Foss of Bouwman na de Giro fietsen boeit mij eigenlijk niet zo veel. Er zijn maar weinig renners die echt nog iets kunnen doortrekken na een grote ronde of misschien één opleving hebben door supercompensatie.

Rawolf

Wat Foss en Bouwman doen vind ik voor hun persoonlijk heel leuk en ook leuk om te volgen als jumbo visma fan, echter het grote publiek geeft weinig om een 11e stek. Voor een ploeg als Jumbo is het een matige Giro geweest.

Vooraf was het doel podium met Bennett

Trouwens gerucht: Rohan Dennis naar Jumbo-Visma

(ja die heeft een flink salaris, nee wij weten niet of het financieel haalbaar is)

Laatst gewijzigd
Cycling

'@Rawolf Waar lees je dat het podium een doel was van Jumbo Visma. Ze gingen voor een goed klassement met Bennett.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Rawolf jij maakt het wel heel erg bont, podium is nooit een doel geweest. Een beetje realiteit is blijkbaar sommige wel heel erg vreemd. Op basis van het seizoen van Bennett kan toch niemand gedacht hebben dat hij mee zou doen om welke prijs dan ook.

rennerske

'@rahimns: dank voor je immer realistische en feitelijke inzichten waarbij als altijd de nuance hoogtij viert. Driewerf hulde en einde discussie.

Rawolf

Hier zegt hij sowieso top 5 https://www.wielerflits.nl/nieuws/george-bennett-top-5-in-de-giro-is-wel-realistisch/

En in een ander interview zei hij te dromen van podium. Nu is Bennett ook geen renner met veel zelfkennis en had ik die verwachting ook niet maar top 5 is helaas niet gelukt.

AWestie

Google op: doel Bennett Giro en je leest top-5 (quote Bennett "Maar je moet daar ook niet te veel mee bezig zijn, omdat er veel onzeker is.". Podium nooit genoemd. Bennett heeft redelijk teleurgesteld, zijn ondersteuning niet.

Hoe heb je het Dennis-gerucht opgevangen? In de Ineos-filmpjes die ik graag volg lijkt hij op zijn plek te zijn, maar het is en blijft een bijzonder karakter.

Fanny

Mag ik het vreemd vinden dat TJV Bouwman als klimmer volgende week 06-06-2021 moet aantreden in de elfstederonde (1.1) in Brugge ipv in een WT wedstrijd in Zwitserland dat hem toch veel beter ligt als je uit de Giro komt.
Verder heeft hij eind juni alleen nog het NK.

Fanny

Dit jaar geen etappeoverwinning in de Giro. Affini redt het niet en komt ongeveer 12 sec te kort.

AWestie

Alleen bij ISN proppen ze voorlopig een paar Giro-mannen in het team voor Tour de Suisse en thuisrijder Mader doet met Bahrein mee. Dat laat denk ik wel zien dat het niet heel gek is om renners niet na een slopende grote ronde nog 8 dagen door de alpen te sturen.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Denk ook dat Zwitserland na deze Giro iets te veel van het goede is.

AWestie

[next page]

Thomas_Belkin

Volgens Gazetta is Jumbo Visma in de running ok Rohan Dennis over te nemen. UAE word ook genoemd

Yeez

Waarbij uae wel als serieuzere optie wordt gezien (dat haal ik uit de context althans)

Savojor

Dennis lijkt me nou precies het type renner wat ze op dit moment niet nodig hebben. Goede tijdrijders heeft de ploeg genoeg, en Dennis zal ik vast niet de goedkoopste zijn..
Nee, ik zou gewoon al het budget stoppen in 2 goede knechten voor van Aert en verder 1 of 2 jongens uit het development team overhevelen.

Murcia

Prima tijdrit van Affini, ook in de langere ITT's staat hij zijn mannetje. Voor mij op meerdere fronten de man van TJV deze Giro al is Foss/Bouwman niet ver weg.
Ik heb het gerucht van Ciro van de Gazetta ook gelezen, lijkt mij pure quatsch dat TJV interesse zou hebben. Duur, niet bepaald een investering voor Wout op de kasseien en bovendien denk ik dat die gewoon verlengd bij INEOS. UAE wordt nu gelinkt aan iedere renner met een aflopend contract dus dat verbaast me niets.

Poeksel

'@rawolf Heb je nooit Engels geleerd op school, of wat is de reden dat nadat ik het oorspronkelijke artikel quote met het interview met Bennett, jij linkt naar de misleidende interpretatie van Wielerflits van dat artikel?

Laatst gewijzigd
Yeez

'@murcia la gazetta is vaak een hele goede bron en zitten vaak goed als het om geruchten gaat

Murcia

'@Yeez
Ben ik met je eens over de Gazetta maar ik zie Dennis gewoon niet naar TJV komen als je kijkt naar de prioriteiten, het wordt wat anders als Rohan die geobsedeerd is door het materiaal waarop hij fietst (daar weten ze bij Merida alles van:D) zelf naar de ploeg zou willen komen vanwege de P5 en mogelijke opvolger maar anders kan ik mij niet voorstellen dat men het geld aan hem spendeert tenzij het budget weer een volgende sprong maakt.

Yeez

'@murcia mee eens!

1 2 ... 242 ... 454 455

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.