Team Jumbo-Visma 2021

1 2 ... 245 ... 454 455
Yeez

'@savojor die grilligheid hebben we toch ook nog in de uae tour gezien?

Savojor

'@Yeez
In de UAE was hij, net als het grootste gedeelte van het peloton, al na etappe 1 uitschakelt voor het klassement. Daarna heeft hij toen een beetje geknecht voor Harper en zijn zinnen gezet op een etappezege. Dat is niet echt vergelijkbaar lijkt me.

Yeez

'@savojor volgensmij wordt hij er gewoon afgereden in de etappe naar de jebel hafeet, want hij mocht beide etappes voor de ritwinst gaan.

S. Morgenstern

Vingegaard een basisniveau toeschrijven lijkt me uiterst ingewikkeld.

robklerx

'@Savojor, McNulty werd er zelfs gisteren al afgereden en kwam op bijna 5 min binnen. Die won ook bijna Baskenland.
Vingegaard is dus echt niet de enige..

kelderfan

Grappig hoor, die verklarende teksten. McNulty heeft er van geleerd en kwam vandaag netjes binnen bij de toppers en keurig in 't wiel van Kruijswijk.

kelderfan

'@S.Morgenstern
Dat valt mij van je tegen. Van jou verwacht toch wel enige onderbouwing.

S. Morgenstern

Volgens mij heb ik hier eerder over Vingegaard al genoeg geschreven en heeft het geen verdere onderbouwing nodig waarom ik niet weet wat je minimaal van Vingegaard kunt verwachten.

Ik wil je gerust een korte herhaling geven, maar ik denk dat als je je best doet, je zelf ook nog wel weet op basis waarvan ik Vingegaard een wisselvallige renner noemde.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan dus soms moet je ook niet op zoek willen naar een verklaring en het gewoon accepteren als het is ;)

Wat wij willen en wat de ploeg voor plannen heeft dat strookt blijkbaar soms niet altijd...

Laatst gewijzigd
Cycling

Voor deze ronde is het heel simpel, het klassement wordt bepaald in het weekend. De dagen ervoor is het vooral van belang om te sparen en geen onnodige energie te verspelen. Als Van Aert er was geweest, hadden ze in de eerste 6 dagen aan ritwinst kunnen denken. Met hun huidige ploeg is dit een stuk lastiger en alleen uit de vlucht mogelijk. Mijn conclusie is dan ook dat de kopmannen van JV in de Dauphine staan waar ze moeten staan.

Laatst gewijzigd
Murcia

Dat McNulty gisteren tijd verliest en vandaag niet bewijst vooral dat die ook wisselvallig is net als Vingegaard die een uitzondering had ten tijde van de volle week Baskenland. Verder rijdt iedere renner hier met een andere doelstelling en is er ook nog zoiets als de vorm van de dag. Heb je de benen niet dan houdt het op. Vond het vooral goed dat het bij Steven een stuk minder krampachtig oogde dan eerder in het seizoen en dat Sepp een prima versnelling in huis had toen het dreigde te breken. Het grote verschil blijft dat als Primoz hier aan de start staat je gaat voor de eindzege terwijl je nu als ploeg vooral de laatste stap wil zetten in aanloop naar de Tour.

Yeez

Vingegaard komt terug van een kleine blessure. Vandaar dat zijn niveau dus nog niet is wat het moet zijn en dat het tijd nodig heeft

Murcia

'@Yeez
Dank voor de informatie, dan is het nog duidelijker verklaarbaar en kan de rust hier weerkeren.:D

AWestie

Een kleine blessure tussen zijn ambitieuze interview over de Dauphine en nu in, best kortstondige blessure dan. Hij heeft er niet nog last van of is dat niet duidelijk te lezen in het persbericht van het team?

Savojor

Blijkt het toch niks met de hoogtestage te maken te hebben ;)

S. Morgenstern

Dat is natuurlijk niet gezegd; dat hij een kleine blessure heeft gehad, is onderdeel van, maar hoeft niet de volledige verklaring te zijn van zijn prestatie van vandaag.

Laatst gewijzigd
ChefSpijker

Raar dat McNulty erbij wordt gehaald. Of reed Vingegaard vandaag ook lek voor de slotklim en moest ie in z'n eentje achtervolgen om terug te keren?

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

McNulty reed gisteren lek en moest in zijn eentje achtervolgen? Fijn dat je die informatie deelt met mensen die dat duidelijk nog niet wisten.

Murcia

Brandon zal ook wel niet zo goed geweest zijn dan en verder roept het vragen op waarom UAE haar kopman aan zijn lot overlaat bij een lekke band. Maar goed, dat heeft niks met TJV verder te maken.

Yeez

Volgensmij is het persbericht best duidelijk; nog niet waar hij moet zijn door een kleine blessure

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Een kleine blessure tussen zijn ambitieuze interview over de Dauphine en nu in, best kortstondige blessure dan. Hij heeft er niet nog last van of is dat niet duidelijk te lezen in het persbericht van het team

Ik ga ervan uit dat je het interview met Feltet bedoeld, daar lees ik verder niets over ambities richting de Dauphine

Rawolf

Vingegaard valt wel tegen ja maar dat hij wisselvallig is weten we.

Yeez

'@rawolf heb gelezen hoe dat komt? Daar lijkt het niet op?

ChefSpijker

't Was nochtans vrij duidelijk in beeld gisteren. Verder had UAE amper nog knechten over omdat ze de hele dag mannen hadden opgeofferd om te achtervolgen. Die hadden Kristoff duidelijk overschat. Enfin, doet er hier verder ook niet toe. Vond het alleen opvallend dat er meerderen wezen naar McNulty omdat Vingegaard vandaag slecht was. Ook zonder dat gegeven doet McNulty er toch niet toe.

Kuss lijkt wel top in orde. Schoof heel makkelijk mee op dat laatste heuveltje toen er nog doorgetrokken werd. Nu hopen dat ie dit keer een week lang die goede benen houdt.

Laatst gewijzigd
xistnc

Dat zag er sterk uit van Kuss inderdaad. Ik ben benieuwd hoe hij woensdag voor de dag komt.

1 2 ... 245 ... 454 455

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.