Team Jumbo-Visma 2021

1 2 ... 246 ... 454 455
Fanny

Hier het hele leesbare premium verhaal in HP de Tijd ( voor niet abonnees) van Sportjournalist en Columnist Frank Heinen over Bouwman.

https://www.hpdetijd.nl/columns/hoe-koen-bouwman-de-monniksgier-van-het-montferland-werd/?share_code=epUck5QGTlbm

robklerx

'@Chef als je mensen komt corrigeren dan moet je niet zo overdrijven.

Op 20km rijdt McNulty lek, zit vrijwel direct tussen de auto's (duidelijk in beeld). Sluit weer aan op ruim 17 km. Wordt gelost op het heuveltje waar nog dezelfde ineos man op kop rijdt en nota bene Sean Bennett demarreert uit het peloton. Lost tegelijk met Gesink op pak en beet 15 km. Oftewel niet goed, iemand die bijna baskenland wint wordt niet gelost in een groep van 80 man. Ook niet na 2km tussen de auto terug keren.

xistnc

Won McNulty bijna Baskenland? Dat is nieuws.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Die opmerking is inderdaad wat overdreven maar de rest klopt inderdaad wel... hij was er zelfs nog wat eerder af dan Robert, misschien kwam het door de inspanning die hij had moeten leveren om terug te komen in het peloton, maar hij zat daar zeker niet meer erg fris en er werd zeker niet op hem gewacht.

Laatst gewijzigd
AWestie

Oké niet uitgesproken ambitieus, maar de man was aan het hopen. Mijn punt gaat vooral over de tijdlijn eigenlijk: er zit niet zo donders veel tijd tussen dat interview en de mededeling dat hij wat had. Niet dat ik speurneus wil spelen, maar ik ben dan toch benieuwd wat voor mini-blessure dat dan kan zijn.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Wie zegt dat hij daar op dat moment al geen last van had. Misschien is die tijdlijn wel langer als je denkt. Dat hij er niet openlijk wat over zegt betekent helemaal niets.

Laatst gewijzigd
AWestie

Kan inderdaad niet betekenen ja, geen idee

Verder: *dan je denkt

robklerx

'@xistnc, ik bedoel bijna winnen als in: de laatste dag in de leiderstrui starten (virtuele leiding gaf hij af op pak en beet 50km voor het eind geloof ik) en volgens het gros van de wielervolgers hier op wielerflits tot de favorieten voor de eindwinst behoren. Niet bijna in de zin van kort in het klassement eindigen.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Awestie ga er maar niet vanuit dat ik geen spelfouten meer maak... die maak ik al bijna 50 jaar, dat krijg je er echt niet meer uit. Dus ik zou maar stoppen met mij corrigeren, daar ga je een dagtaak aan hebben.

Stoempie

Dan of als maakt tegenwoordig geen reet meer uit. Het nieuwe motto is, alles is goet.

$kedel

Hermans is een betere aanwinst dan Cavagna 👨‍🏫 Voor komend seizoen legt van Eert hetzelfde budget op tafel als dat van Ineos👨‍🏫

Maar die regels zijn op veler verzoek afgeschaft.. Luisterde van Eert ook maar zo goed.

AWestie

Technisch gezien is het geen spelfout natuurlijk, maar een taalfout (en daar hou ik het bij hoor). Het motto 'Allus isse goet' gaat trouwens ook niet helemaal op: https://eenvandaag.avrotros.nl/amp/geen-paniek-hij-is-groter-als-mij-is-nog-steeds-hartstikke-fout/

Laatst gewijzigd
Fanny

'@ Yeez

Volgens een interview in de Gelderlander van vandaag gaat Bouwman volgende week de Ronde van België rijden en dus niet, denk ik, de elfstederonde.
Ook droomt hij van de TdF in 2022.

https://www.gelderlander.nl/achterhoek/koen-bouwman-na-topprestatie-in-giro-tour-de-france-is-droom-voor-mij~a2bafc36/

kelderfan

'@Fanny
Met deze progressie maakt hij zeker kans op de TdF 2022. Maar met de vele talenten wordt 't nog een puzzel voor de ploeg komend seizoen.

Yeez

'@fanny thanks!

Yeez

Vingegaard had een blessure aan de achillespees

peerduell

Dat is toch geen "mini blessure"?

peerduell

Christophe Laporte dus als 'klassieker' ondersteuning voor Wout Van Aert.Uitstekende keuze lijkt mij.

AWestie

Da's lang geleden, een Fransman bij het team. Was toch wel een van de grootste beschikbare voorjaarsvissen voor 2022, dus TJV heeft nu al goed geshopt.

Ik ben benieuwd of die gare Franse regels nog gelden waardoor Franse renners voor buitenlandse teams meteen hoofdprijsspelers zijn. Weet iemand dat nog?

Yeez

'@peer Een ontsteking kan met 2/3 weekjes weer weg zijn hoor, want dat zal het wel geweest zijn

Laatst gewijzigd
peerduell

Wat bedoel je precies met de laatste alinea? ik begrijp je opmerking niet zo goed.

Fanny

Dat is normaal een hele vervelende blessure waar je niet zomaar snel van af bent.
Uiteraard ligt het eraan hoe ernstig het is en mocht hij herstellen dan kan het zomaar in een grote ronde van 3 weken ineens terugkomen.
Ik zeg dus kan maar laten we hopen van niet.

TLJCAMPS

Groenewegen, Dekker, Kooij, Teunissen, Van Aert en nu nog Laporte.

Dat kan niet goed gaan...

deharderpeter

Laporte lijkt mij echt een super versterking voor de klassiekerploeg en daarnaast ook een sprinter die een viaduct over kan.

peerduell

'@Yeez Laten we het hopen.Ik heb (weliswaar niet als topsporter) een dergelijke blessure gehad maar dat duurde 5 weken voordat ik weer volle belasting aankon.
Mijn reactie 13:52 @Awestie

1 2 ... 246 ... 454 455

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.