Team Jumbo-Visma 2021

1 2 ... 248 ... 454 455
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan ik op het verkeerde been gezet.... nee niet echt. Laporte was 1 van de renners die in dat profiel paste. Dus het was een mogelijkheid. Het was zelfs 1 van de 3 namen die ik genoemd had in de Whatsapp groep van Wielerflits. Niet dat ik meteen dacht dat ze het ook zou lukken om hem te halen omdat inderdaad Franse renners niet vaak kiezen voor een ploeg buiten Frankrijk.

Laatst gewijzigd
Stoempie

Als Van Aert niet goed genoeg is, dan kan het mogelijk zijn dat hij de TDF niet rijdt?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan nee... Laporte was toch gewoon 1 van de mogelijkheden.

S. Morgenstern

Lijkt me wel toch? Ze zullen met de sterkst mogelijke ploeg naar de Tour willen gaan en als Van Aert niet goed genoeg is, dan zullen ze hem niet tegen wil en dank meenemen. Moet echter veel gebeuren wil Van Aert niet goed genoeg zijn. Mocht er iemand afvallen, dan verwacht ik eerder Vingegaard, mocht hij teveel achterstand blijken te hebben opgelopen.

Laatst gewijzigd
AWestie

Ik zou wel een poll-functie in dit forum willen hebben haha. Eens zien wie na Laporte het meest wordt verwacht als de tweede klassiekerversterking. Morgenochtend zet ik een linkje in deze groep, maar wie moet er tussen staan? Met voorwaarde einde contract in ieder geval (met een beetje terugbladeren): Honore, Ballerini, Senechal, Keukeleire, Pasqualon, Mohoric. Gooi maar opties op!

Stoempie

Lijkt mij ook Morgenstern.

AWestie. Ben Hermans

Rawolf

Dat Laporte zijn contract niet tussentijds opgewaardeerd zou zijn is een vrij naïeve gedachte. Als je renners wilt overhouden moet je dat wel doen.

rennerske

Hoe betrouwbaar, m.b.t. Laporte, is dat Wielerflits eigenlijk?

Murcia

'@Michiel
Bij twijfel ga ik ook altijd voor Ben Hermans:D

@AWestie
Laporte was voor mij al een prettige verrassing dus is het speculeren nog interessanter geworden omdat deze eerste aanwinst al laat zien dat men over renners van een hoger statuur denkt dan pak hem beet de Langevelds van deze wereld. De naam Honoré is in het draadje over Laporte door iemand genoemd en dat heeft volgens mij vooral te maken met het feit dat er nu eenmaal ontzettend veel goede renners bij Patrick uit hun contract lopen. Hij is echter niet een kassei renner maar meer een heuveltype, wat niet is kan nog komen natuurlijk en hij is wel jong, rap in een groepje en goed met Vingegaard.

Mocht het Senechal niet worden die nu nog steeds onderhandeld met DQS als ik Patrick goed begrepen heb dan zou ik het liefst als er genoeg geld was Cavagna binnenhalen. Geen sprintende klassieker jongen maar een dijk van een tijdrijder annex vluchter die in het palet van de ploeg zou passen. Is het budget beperkter dan blijf ik hopen op de rossige rauwdouwer uit de States met de naam Simmons.

Stoempie

Yeah Simmons! 👍🏾

Yeez

Simmons

Dave87

Stybar

kelderfan

Honore {Deen}; Van Moer {Belg}

Laatst gewijzigd
Rawolf

Zal ook eens een naam laten vallen die nog niet vaak is genoemd, Sonny Colbrelli.

En in de bonus ronde komt Clement Russo ook goed voor de dag dit voorjaar.

Laatst gewijzigd
rennerske

Volgens mij nog niet verlengd: Haller, Arjen Livyns, Gogl, Degencolb, Narvaez.....

Janitjoe

“Er zijn verregaande gesprekken met Jumbo-Visma, maar het is nog niet rond”, klinkt het bij het management van de Fransman.

Aldus Nieuwsblad.be

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Zo kunnen we net zo goed de volledige lijst neerplanten van alle renners zonder contract voor komend jaar...

veld

'@ a westie Als geld geen hoofdrol speelt zou ik voor Mohoric gaan vanwege zijn multifuntieonele mogelijkheden; in alle klassiekers en in het rondewerk een zeer bruikbare kracht. Keukeleire wordt hier vaak genoemd, maar dat lijkt mij op geen enkel vlak een wezenlijke verbetering.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

“Er zijn verregaande gesprekken met Jumbo-Visma, maar het is nog niet rond”, klinkt het bij het management van de Fransman.

Aldus Nieuwsblad.be

Wat moeten ze anders zeggen... voor 1 augustus mag er officieel niet getekend worden en kan je ook niets bevestigen.

Loek de Rooij

Ik dacht eerder ook aan Colbrelli (of Ballerini bij beperktere financien), maar met Laporte erbij zie ik dat niet gebeuren.

Honoré denk ik ook al een tijdje, maar dat zou inderdaad geen keienman zijn. Daarvoor denk ik aan Stybar, volgens mij werd die ook niet genoemd door Lefevre inzake de contractonderhandelingen. Maar die zal ook een aardig prijskaartje hebben...

Persoonlijk ben ik wel gecharmeerd van de renner Simmons. Die zal momenteel ook nog iets goedkoper zijn dan Colbrelli of Stybar. Ik betwijfel alleen of zijn persoonlijkheid bij de ploeg past. Ken hem natuurlijk niet zo goed, maar hij lijkt erg eigenwijs.

Laatst gewijzigd
Stoempie

Dat is toch een mooi compliment. Eigen en wijs.

Murcia

Stybar is nogal verknocht aan DQS en andersom maar vooral zijn leeftijd lijkt mij een issue, wordt 36 dacht ik en de ploeg zal liever een renner hebben die ook tegen het einde van Wout zijn contract nog aan boord is. Zou mij niets verwonderen als Laporte voor drie jaar zou tekenen en dat dit ook voor de tweede man rondom van Aert gaat gelden.

Simmons is eigenwijs, maar juist het explosieve element van hem als persoon vind ik missen bij de ploeg. Bovendien een bulk aan talent wat hij in de Strade ook al liet zien en nog niet te duur. Geen flauw idee overigens of hij zich na duimpjesgate en de reactie van zijn werkgever bij Trek nog op zijn plaats vindt zitten.

@veld
Namen als Keukeleire passeerden hier vooral de revue naar aanleiding van het artikel in het Nieuwsblad waar hij werd genoemd in een lange lijst van vette vissen en kleinere exemplaren zonder contract in 2022 en met affiniteit voor het Vlaamse werk. Zelf werd ik vandaag verrast door het feit dat één van de vette vissen op weg is naar TJV.

Laatst gewijzigd
rennerske

'@AWestie: Gooi die poll er maar in. Denk dat we iedereen die einde contract is en ooit top 10/20 gereden heeft in Vlaanderens mooisten nu wel genoemd hebben op de laatste bladzijden.

AWestie

'@rahimns haha de aanwas is al genoeg inderdaad. Stemmen maar: https://forms.gle/KfN9e2doM3WxERzD9

Poeksel

Er mag sowieso nog niets officieel bevestigd worden voor 1 augustus toch?

1 2 ... 248 ... 454 455

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.