Team Jumbo-Visma 2021

1 2 ... 250 ... 454 455
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Geloof ook niet dat sponsorbelangen invloed hebben op de keuze voor de ondersteuning van Wout, dan maak je het als ploeg jezelf nog moeilijker.

@Jvh93 sorry... had het kunnen weten.

lo squalo dello Stretto

Denk ook niet dat Laporte zo'n bekendheid geniet dat hij een uithangbord in Frankrijk zou zijn. Een Roglic of Van Aert die ritten winnen in de Tour of groen/geel pakken kan je dan meer mee uitpakken dan zo'n Laporte.

AWestie

Sponsorbelang: winnen en/of aansprekende resultaten halen :)

Yeez

Die onzin is nu bij elke renner die ze halen buiten nederland sinds v aert. Als hema of jumbo bekendheid in Frankrijk wil hebben halen ze dat niet door Laporte te halen. Ik denk gewoon dat ze een goede renner binnenhalen en meer niet.

Glorious

Is Tusveld niet in beeld bij Jumbo?

AWestie

Ondertussen wordt de kans op TT winst door Vingegaard steeds groter. Leuke terugkomer!

Yeez

Ik heb toch zelden zo’n rare tijdrit gezien zeg

YogiBear

Vorig jaar einde Tour was inderdaad nog minder verrassend.

Yeez

'@yogi zelden is niet nooit wijsneus ;)

Yeez

Voor Vingegaard is 7e aardig voor iemand die in opbouw is ;) Kruijswijk verder ook heel degelijk met plek 19. Kuss blijft wisselvallig in deze discipline, nadat ik persoonlijk eerder dacht dat hij in Romandie wel iets van progressie liet zien. Gelukkig is hij deze tour gewoon weer klimknecht

kelderfan

Ja Vingegaard valt reuze mee, maar Kruijswijk heeft moeten inleveren en Kuss natuurlijk helemaal.
Jonas Vingegaard is op de weg terug, zoals hijzelf ook aangeeft.

tdola

Kopmannen in dauphine iets minder dan gehoopt vind ik, vingegaard dan weer prima in orde.

Murcia

Kruijswijk degelijk, in de voorgaande wedstrijden was de tijdrit veel beter dan zijn optreden bergop. Voor deze Dauphine hoop ik dat het andersom is. Vingegaard zeer goed, in de Tour gaat die gewoon erg goed zijn en Kuss was matig. In wezen blijft hij de pure klimmer en finisht hier ook tussen anderen met hetzelfde probleem als Gaudu, Quintana en Valverde.

rennerske

Tijdrit met perspectief. Beloofd een hoopvol rondje voor TJV te worden.

TLJCAMPS

Vrees dat Kruijswijk morgen toch wel wat tijd gaat verliezen. Die laatste klim is toch wat te steil voor 'm.

Yeez

Ik denk dat voor Kruijswijk dit gewoon zijn niveau in de tijdrit is. Altijd net ietsje minder dan de kanonnen, maar nog altijd een stuk beter dan de meeste klimmers

T80JZ

Op meer gehoopt van Kruiswijk na zijn alerte rijden van de laatste dagen. Misschien dat het de komende dagen wel voor goede resultaten gaat zorgen. Of gaat het toch blijken dat hij van ver moet terugkomen na zijn opgave in de Vuelta van 2019, de lockdown in de eerste maanden van 2020, de val en schouderbreuk in de Dauphiné en de positieve covid test in de Giro een paar maanden later. Elders op Wielerflits wordt daar veel te weinig rekening mee gehouden bij de beoordeling van Kruiswijk in de eerste maanden van dit jaar.

Kuss zal nooit een goede tijdrit leren rijden. Vingegaard veelbelovend voor zijn vorm in de Tour.

Ongelukkig geformuleerd over Laporte. We zijn het erover eens dat hij in de eerste plaats is gekozen voor zijn kwaliteiten als renner en dat dat ook zou zijn gebeurd als hij geen Fransman zou zijn geweest.

Rawolf

Dit forum is net als het weer, nu kan Kuss weer niet tijdrijden.

Als je zo snel van mening kan veranderen was de vorige discussie over Kuss zn tijdrit ook weinig waard.

Yeez

'@rawolf heb je mijn reactie gelezen? Net als dat je gisteren van alles post, terwijl daarvoor staat aangegeven hoe het zat.

Rawolf

"Kuss blijft wisselvallig in deze discipline, nadat ik persoonlijk eerder dacht dat hij in Romandie wel iets van progressie liet zien. Gelukkig is hij deze tour gewoon weer klimknecht"

Je komt toch al op je eerdere woorden terug of hoe moet ik dit vertalen van het Jesses naar Nederlands haha

Yeez

'@rawolf dat is niet net het weer. Dat is zeggen dat die wisselvallig is en ik eerder dacht progressie te zien na Catalonië en Romandië. Misschien is die wel geboekt, maar was die vandaag niet te zien. Dat is niet terugkrabbelen, maar een constatering van wisselvalligheid.

Het had pas kinderachtig geweest als ik nu had gezegd dat hij zijn stijgende lijn voort aan het zetten was (wat tot aan Romandie wel het geval was).

Laatst gewijzigd
kelderfan

Kuss is zelf ook niet tevreden. Kon het goede ritme niet vinden. Ook Kruijswijk was niet blij met het 2e. deel van zijn tijdrit.
Maar ook Thomas had 't moeilijk zo te zien. Ik hoop, dat zij zich herpakken en dat Vingegaard na zijn goede tijdrit er weer staat voor de volgende ritten.
Maar het is niet de ploeg van vorig seizoen. Toen deed TJV mee en was het genieten.

Yeez

Nu is het inderdaad maar karig met de b-ploeg

peerduell

Tijden 2e gedeelte (>7.5 km)
Izagirre: 11.59
Asgreen:12.08
Lutsenko: 12.09
van Wilder:12.24
Mc.Nulty:12.25
Vingegaard: 12.27
Kelderman: 12.29
Porte :12.31
Kruijswijk: 12.48
Thomas:12.48
Kuss:13.11
Zegt niet alles,maar geeft wel een condidionele indicatie van dit moment.
Opvallend: Astana en Ineos in positieve - en negatieve zin. Maar het is wel een "voobereidingskoers". Asgreen kennelijk ook bovengemiddeld omhoog .Groot gat tussen 1e 3 en volgende 5. Kruijswijk en Thomas in voorbereiding (?) en Kuss wat tegenvallend (niet voluit?)

Laatst gewijzigd
peerduell

'@T90VF Ik word een beetje moe van dat er nog steeds, na al die jaren reageerders blijven die op een TJV 'site de naam van Steven Kruiswijk ,oh sorry Kruijswijk, niet juist kunnen spellen.

1 2 ... 250 ... 454 455

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.