Team Jumbo-Visma 2021

1 2 ... 251 ... 454 455
Yeez

'@peer hij geeft in iedergeval een goede kijk op bepaalde onderwerpen. Dat is mij persoonlijk meer waard dan een naam kunnen spellen.

Overigens kloppen je tijden niet. Hoe kan mcnulty een sneller 2e deel rijden, terwijl die aan de finish langzamer is dan Vingegaard en op het tussenpunt sneller

Laatst gewijzigd
AWestie

De uitslag van de super-representatieve poll: Wie wordt de tweede voorjaarsversterking van TJV?
Totaal: 92 stemmen (jammer dat het voor de makkelijke teller niet even 100 waren)
Honore: 19 (20,7%)
Senechal: 17 (18,5%)
Gogl: 15 (16,3%)
Stybar: 10 (10,9%)
Keukeleire & Livyns: 5 (5,4%)
Simmons & Ballerini: 4 (4,3%)
Degenkolb & Narvaez: 3 (3,3%)
1 stem voor: Turgis, Van Moer, Van Baarle, Cort Nielsen, Hermans, Russo, Campenaerts. (1,1%)

Loek de Rooij

Honoré it is ;)

Of Ben Hermans natuurlijk

AWestie

Gogl vind ik vooral een verrassing tussen DQS mannen

peerduell

'@Yeez je hebt gelijk Mc.Nulty 12.35 Vingegaard 12.27. Fout mijnerzijds,sorry.
"hij geeft in iedergeval een goede kijk op bepaalde onderwerpen. Dat is mij persoonlijk meer waard dan een naam kunnen spellen".De waardering voor onderwerpen is arbitrair, maar het ging over Kruijswijk en dit is een Team Jumbo Visma forum.Ik zou me ook ergeren als we het steeds hadden over Demolin, Kus, van Enden of Vingergaard, hoe fantastisch de onderwerpen van iemand ook zijn.

Yeez

Kruiswijk valt dan nog mee toch? 😜

Turtlehead

'@AWestie: dank voor de poll, later nog maar eens op terugkijken ;)

Ben Hermans ontbrak in je lijstje, ik neem aan omdat die inmiddels al een zekerheidje is ;)

kelderfan

'@AWestie
Mooi dat Honore voorop gaat, maar hij is niet 1 van de twee te halen renners voor 't Vlaamse.
Die Honore mag er voor mij wel extra bij komen..

Stoempie

Hè hé, nog een de Rooij hier. 👍
Ik ga me es in die Honoré verdiepen.

Laatst gewijzigd
goldone123

die van het niveau van Mike Teunissen zijn hmm ik denk niet dat het honore is ik heb werkelijk geen idee

goldone123

Senechal lijkt me een goeie of Quinn Simmons

die van het niveau van Mike Teunissen zijn, denk dat deze 2 daar dicht bij komen andere meningen?

Laatst gewijzigd
japio

Op de Belg werd genoemd dat Dennis in beeld zou zijn bij TJV (en UAE). Wat vinden we daar van?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Japio dat je 4 dagen achter loopt ;)

Murcia

Honoré is een renner die elk jaar beter wordt maar tot nog toe is hij een heuvelman (LBL, AGR) en niet een type wat ik zie als een luitenant voor Wout in RVV , G-W etc. Maar ik kan mij voorstellen dat met een begeerde Vingegaard wiens contract volgend jaar afloopt men als teken naar deze renner toe zijn landgenoot en maatje contracteert. Zeker als je ziet dat Mikkel nog volop marge heeft. Dus halen om zijn kwaliteiten maar met zijn goede band met Jonas als bonus.

Loek de Rooij

'@michiel, haha, ik heb mijn screennaam aangepast. Wilde wel onze gedeelde achternaam benadrukken bij het plaatsen van mijn Ben Hermans opmerking. Verder betwijfel ik of er band is buiten een enigszins vergelijkbaar gevoel voor humor.

Stoempie

Nou, dat is al heel wat hoor 😉

japio

'@Rahims: praat me bij :)

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@japio ga er maar vanuit dat UAE meer voor de hand ligt

T80JZ

'@peer. Je hebt gelijk, maar iemand kan dyslectisch zijn. Dat geldt niet voor mij, maar ik heb wel een blinde vlek voor namen. Gisteren de naam Kruijswijk diverse malen tegengekomen en toch schreef ik Kruiswijk op zonder me ook maar een moment te realiseren dat het anders moest. Bouwman - Bouman is ook zo'n lastige. Ik zal er beter op letten.

Stoempie

Ach, what's in a name

Sandy Casar

Tolhoek vertrekt bij Jumbo Visma volgens het nieuwsblad. Mogelijke werkgevers zijn Wanty of Trek

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210214_93058910
https://www.wielerkrant.be/nieuws/2021-06-03/belgische-ploeg-wil-beloftevolle-renner-na-vijf-jaar-wegkapen-bij-jumbo-visma

xistnc

Wanty kan ik me goed voorstellen. Zijn kansen op Tour-deelname zijn bij Jumbo zo goed als nihil en dat is toch wat je als renner met een profiel als Antwan wil. Of Trek dan ook logisch is, mwah.

Cycling

Dat Tolhoek vertrekt bij JV is jammer. Het is daarnaast goed dat het aantal Nederlanders bij andere ploegen toe gaat nemen. Dit zorgt er alleen maar voor dat meer Nederlanders starten in WT wedstrijden. Dit is goed voor het Nederlandse wielrennen

Yeez

Het viel in zijn laatste interview al wat op dat Tolhoek nadrukkelijk op wat meer vrijheid zat te azen, en dat is bij deze ploeg niet vanzelfsprekend. Wanty vind ik een type renner als tolhoek perfect passen. Aanvallen zoals in zijn Roompot tijd

Daan Hoole gaat overigens naar Trek @kelderfan ;)

Laatst gewijzigd
kelderfan

shit, dat Tolhoek zou gaan vertrekken. Maar goed als Honore de opvolger wordt, dan wordt 't team niet zwakker.
Ja Trek en Bora doen goede zaken op de Nederlandse markt.
Voor 't Vlaamse is dan Senechal een goede tweede.

1 2 ... 251 ... 454 455

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.