Team Jumbo-Visma 2021

1 2 ... 266 ... 454 455
Yeez

Van dijke stond naast dylan

Fanny

'@Yeez
Er stonden maar 6 renners op het podium dus wie was dan ?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Kunnen jullie misschien dan ook een link plaatsen naar de foto ??

kelderfan

'@Fanny
Als ik 't goed zie, staan er 7 renners bij de voorstelling en ook de organisatie heeft 7 namen genoteerd.

Stoempie

Met z'n zessen
https://m.youtube.com/watch?v=3GBxdboqVb8

Yeez

En ik tel er 7 in koers ;)

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Dan zal er misschien 1 niet naar de ploegenvoorstelling zijn gegaan of was die te laat...

S. Morgenstern

Eenkhoorn lag natuurlijk nog te slapen

Laatst gewijzigd
Yeez

'@morgenstern lol 😂 overigens lijkt bouwman niet echt geïnteresseerd in een klassement. Zit weer lekker achteraan op het lokale rondje. Ook ffb en kooij zitten daar.

rennerske

Kom zojuist thuis en lees tot mijn schrik dat er wellicht een renner van TJV vermist wordt in Belgie. Is dit verontrustende bericht inmiddels bevestigd of is het weer paniek om niks?

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Lekker uit het gewring er aan blijven hangen lijkt me de keuze van Bouwman.

Yeez

'@morgenstern gat valt vanzelf, dus dan ben je gezien

S. Morgenstern

Kans is groot inderdaad, maar wringen kan hij gewoon niet zo goed

Yeez

'@morgenstern nope. Zit er volgensmij wel bij met eenkhoorn van dijke en ffb. De sprinters eraf

S. Morgenstern

Uiteindelijk vooral een kwestie geweest van uitdunning op dit rondje. Buiten de twee die weg gereden zijn. Vooral een slopend rondje geworden waar hij zijn Giro-vorm mooi kan benutten

Laatst gewijzigd
Glorious

Ook nergens mee in de ontsnapping laatste weken, 1x daufine... plus niks winnen. Erg klote

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Kunnen de ploeg beter opdoeken Glorious

kelderfan

'@Glorious
Je ziet met Robbe Ghys, dat je ook kan winnen, al ben je niet de beste renner.
Maar een mooie zege van een renner, die vanaf km 0 meezit met de vlucht van de dag.
Ik zag gelukkig wel 1 TJV-renner bij de 1e. groep.

S. Morgenstern

Dat is dan toch een uit drie, knap.

rennerske

… en niet gestolen door die Ghys!

Laatst gewijzigd
Yeez

Knap van fisher-black dat die meezit in die groep daarachter. Ook eenkhoorn en bouwman mee, waarbij ik mij bij bouwman echt afvraag wat hij kan als hij met evenepoel meespringt of de laatste keer berg ten houte van voren opdraait. Helaas is dus wringen niet zijn ding, maar oogde erg sterk

kelderfan

'@Yeez
Koen kan best wringer, zeker als je je trainingsrondjes N-H. afwerkt.
Maar mooi dat FFB zich kan handhaven in de 1e. groep met Pascal Eenkhoorn en Koen Bouwman.
Maar ik mis die supersterke David Dekker. Want 1 van de laatste afhakers was toch Olav Kooij.

S. Morgenstern

Dekker is inderdaad echt van het type renner dat daar in het groepje nog over was..

Prima om iemand helemaal niets te vinden (en er valt genoeg terechte kritiek op Dekker te geven), maar op deze manier maak je enkel een karikatuur van jezelf.

Koen kan best wringer

Nee, dat is duidelijk een mindere kwaliteit van Bouwman. Zelfs in dat kleine groepje bleef hij achterin voor ruimte zoeken.

Glorious

Het is treurig nog steeds. Maarja, de tour winnen en we zijn blij!

Yeez

'@kelderfan die trainingsrondjes rijdt hij niet in een groot peloton toch ;) iedereen weet dat Koen altijd achteraan hangt.

1 2 ... 266 ... 454 455

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.