Team Jumbo-Visma 2021

1 2 ... 293 ... 454 455
wieler4live

Ja helaas wel hij was de gene die over Tony heen viel vol op zijn rug

$kedel

Martin viel hard en ik denk dat Teunissen daar ook niet heel lekker viel. Roglic maakte gelukkig nog wel een redelijk mooie duik zo op het oog. Verder niemand echt hard zien vallen maar Kuss stond nog wel heel lang te wachten.

-Teunissen houd zijn bidon toch maar stevig vast tijdens zijn duikeling.. voor hetzelfde geld word je uit koers gezet als je hem daar weggooit;)

Laatst gewijzigd
wieler4live

Geen goede dag voor de mannen al heeft Roglic de eerste 4 sec te pakken op pogacar en vindegaard er goed bij

AWestie

Kruijswijk zijn fiets https://twitter.com/thijszonneveld/status/1408807349649874946?s=19

Wat een ravage deze etappe, mag van mij prima iedereen in zelfde tijd zetten

xistnc

Ondanks de miserie toch het dagploegenklassement. Bizar.

Rawolf

Elke ploeg heeft vandaag miserie gehad.

Wel opvallend dat Wout op kop reed naar het einde terwijl Vingegaard er nog zat. Die tweede zat stikkapot of stiekem toch een klassement.

$kedel

Die zal wel kapot geweest zijn want een klassement is voorlopig totaal niet aan de orde in de tour.

kelderfan

'@$kedel
Van der Poel is vandaag niet echt goed.
Goed dat Roglic bij de les is, want hij laat zo een aantal kanshebbers ver achter zich.
Jonas is verrassend goed.

Murcia

Roglic nog knap als dat op de fiets van Jonas was. Verder enorme schade bij UAE lijkt het en bij TJV hoop ik dat ze morgen met acht aan de start komen want Tony en Mike vielen erg hard leek het.

Moreno Ventura

Het belangrijkste vandaag is dat degenen die bij de valpartijen betrokken waren in orde zijn en geen gevolgen hebben voor het vervolg van de Tour, ik denk vooral aan Martin.
Jammer voor Steven die, net als Lopez, bijna 2' pakte, terwijl Jonas bij de besten zit, terwijl Primoz echt goed lijkt te zijn.
Morgen is een goede dag waar we het goed kunnen doen met Wout die niet veel verloren heeft, laten we hopen op geen crashes.
Een opmerking als ik mag: een etappe als deze voor het begin van de race is overdreven, om altijd de show te bevoordelen creëer je problemen voor de controle van deze nerveuze etappes, geen goede keuze (het had ideaal kunnen zijn voor een 3e of 4e etappe, niet de beginetappe), maar dit is slechts een persoonlijke mening.
Happy Tour aan iedereen uit Italië!

Jodegr

Hopen dat iedereen kan starten morgen. Denk dat het niet erg is dat kruiswijk nu al op 2 min staat. Die ging denk ik toch geen klassement rijden. Die kan nu gwn laten lopen en knechten en hopelijk top zijn in de vuelta.

tdola

Teunissen last hand en elleboog en gaat voor röntgenfoto s. Martin gebutst maar ok zei zeeman.
Ploegenklassement 1e maar dat maakt niet veel uit. Roglic pakt 4 sec op oa pogacar en veel meer op sommige gevallen renners. Kruijswijk verliest 1.49 zonder gevallen te zijn.

goldone123

Leuke start ook weer hoop dat alles goed gaat met ze

wieler4live

Kruijswijk weldegelijk gevallen zag een foto op Twitter van Zonneveld waar de fiets waar hij mee finishte niet meer compleet was

kelderfan

Shit als Mike 't slachtoffer wordt van die leuke dame. Hopelijk komt 't goed met de gebutste mannen.

molovin

Als Vingegaard morgen weer met de besten mee is en woensdag de tijdrit, dan kan TJV er wel eens heel goed voor staan met 2 mannen in het klassement.

Onie

Hopen dat er geen breuken zijn voor Teunissen, die heeft het geluk nog niet echt mee gehad afgelopen anderhalf jaar.

T80JZ

Dit is de start die je altijd vreest. Roglic toch ook serieus gevallen en van vallen wordt je nooit beter. Hij zal daar de komende dagen last van hebben. Hopelijk valt het mee.

Savojor

De Tour blijft toch altijd een waardeloze loterij qua valpartijen in de 1e week, het belangrijkste is dat de 2 kopmannen Roglic en van Aert er goed vanaf lijken te zijn gekomen. Hoop dat Martin en Teunissen ook gewoon verder kunnen.

Maar is het heel hard als ik zeg dat van alle 8 de renners, Teunissen wel de gene is die ze het "beste" kunnen missen?

fudd

De fiets van Jonas bevalt Roglic beter dan de fiets van Antwanito.

madeinstars

Wat een vervelende eerste etappe zo. Enige lichtpuntje is dat Ineos al voor de helft uitgeschakeld is, maar op deze manier is dat ook niet echt leuk.

Murcia

Wel een geinig commentaar van Robert op Wielerrevue, terwijl hij Roglic terug reed vroeg hij aan hem hoe hij er aan toe was. Het enige antwoord was: "Het is wel eens beter gegaan." Robert kon die droge humor op dat moment wat minder verdragen. Lijkt mij dat Primoz toch vrij OK was na de val en op de fiets van Jonas nog een nette aanval en later sprintje trok. Robert niet gevallen en Wout ook geen schade. Tony gebutst maar kan door dacht ik en Jonas was ook in het elite groepje dus die zal ook in orde zijn. Mike het grootste slachtoffer denk ik want over Kuss heb ik niks gehoord verder al reed die met Mike naar de finish. Afwachten maar.

horsm

Ik vond Roglic’s opmerking tegen Zeeman, ‘een valpartij op de eerste dag brengt geluk,’ ook wel geestig.

Murcia

'@horsm
Die kan ook op een tegeltje, Geweldig!
Dat droge relativerende is wel een voordeel tijdens de stressperiode die de Tour is. Vingegaard die kampte met een geweldige spanning tijdens wedstrijden waardoor hij voor de koers letterlijk geen hap door zijn keel kreeg heeft veel gehad aan de manier waarop Primoz het koersen aanpakt.

madeinstars

Vingegaard zat er overigens goed bij. Dat belooft wel iets.

1 2 ... 293 ... 454 455

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.