Team Jumbo-Visma 2021

1 2 ... 306 ... 454 455
Fanny

Vanavond Ramon Sinkeldam in de avondetappe.
Is dat een renner voor TJV aangezien dit zijn laatste contractjaar is bij FDJ ??
Deze week nog getraind met Bouwman al hoeft dat niets te zeggen.

molovin

Heeft iemand een update over Roglic, of die zich weer iets beter begint te voelen?

madeinstars

Ik weet niet zo goed wat de rol van Sinkeldam bij Jumbo zou moeten zijn. Voor hem nog 3 anderen, denk ik.

Rawolf

Lezen blijkt weer eens een vak apart, ik zeg nergens maar dan ook nergens dat Kruijswijk qua klim vermogen onderdoet voor Majka.

Ik zeg alleen wel dat Kruijswijk tegen de grond is gegaan in tegenstelling tot Majka als reactie op een eerdere comment (die een wat mindere periode heeft gehad maar nog steeds een renner met veel klasse en zijn niveau deze tour moet nog blijken)

Flauw dat mijn bijdrages met enige inhoud altijd weer zo negatief onthaalt worden door dezelfde figuren en op de man spelerij

Laatst gewijzigd
horsm

Sinkeldam lijkt me wel de man om de TJV sprinttrein weer op de rails te krijgen.

Rawolf

Sinkeldam wel een potentiele leadout voor Groenewegen, als ze met Groenewegen doorwillen.

Sinkeldam komt geen verkeersdrempel over dus lijkt me geen match voor Kooij/Dekker.

Rico.

Sinkeldam wordt ook niet voor niets thuis gelaten door FDJ, ik zie niet meteen waarom dat een toegevoegde waarde zou zijn.

Yeez

'@rawolf probeer dan zelf ook het op de man spelen achterwege te laten door steeds met dat “gele bril” argument te komen

Murcia

Sinkeldam is een goede lead-out maar ik zie echt geen plek voor hem in de huidige TJV-ploeg. Zijn specifieke kwaliteit is ook zijn zwakte, hij is niet echt inzetbaar buiten de sprinttrein. Ik denk nu, wetende het laatste nieuws over FFB en Tolhoek dat er minimaal één klimmer bij komt. Hopelijk ook nog een renner voor het voorjaar en misschien kan men op de rustdag ons ook verblijden met nieuws over een verlenging hier en daar.

Laatst gewijzigd
goldone123

Als Rohan Dennis en laporte komen misschien mick van dijke en nog een klimmer?? En ze wouden toch nog een man halen die net zo goed is als Mike Teunissen, dat maakt het bij ongeveer 5 aanwinsten, zijn er overigens niet veel die zo het niveau van Mike Teunissen zijn haller senechal Quinn Simons, en qua klimmers is de vraag gaan ze voor een top klimmer, suggesties ?

molovin

'@golďone123, met hoe Foss en Vingegaard zich ontwikkelen is dat mss niet eens nodig.

madeinstars

Even wat klimmers die ik in meer of mindere mate realistisch acht voor jumbo zonder contract volgend jaar:

- De hele DQS-garde waarvan ik verwacht dat er nog wel een paar bijtekenen: Masnada, Knox, Bagioli, Cattaneo
- Konrad
- Fabbro
- Storer
- Higuita
- Movistar: Samitier, Pedrero, Verona
- Sobrero (lijkt me sowieso een hele goede)
- Eg

Al met al is de spoeling vrij dun, maar er zijn toch nog wel wat versterkingen mogelijk.

Landeirovic

De klimmer die zal komen staat niet in je lijstje :)

madeinstars

Ok, volgende lijstje dan, iets minder realistisch ;)

- Hindley
- Felipe Martinez
- Landa
- Bilbao
- Almeida
- MAL
- Ion Izagirre
- Sosa
- Lutsenko

Daboytommy

'@Landeirovic, stuur mij even in een pb wie er gaan komen

kelderfan

De klimmer die weggaat staat ook nog niet op je lijstje.😒
Na FFB lijkt ook George Bennett die kant van UAE op te gaan. bron: IDL/La Gazetta.
@Landeirovic
Ik denk aan aan Laurens De Plus als klimmer. Nu UAE bij TJV shopt kan TJV ook denken, dan shoppen wij bij Ineos.
Die moeten nu ook nadenken over nieuwe kopmannen. Leegloop Astana!

Yeez

Het is wout poels. Nou fijn weekend allemaal

xistnc

Bennett wordt dus genoemd bij UAE. Logisch, want einde contract. Maar ook bijzonder, aangezien ze daar al twee of drie Bennetts hebben (Majka, Formolo, De la Cruz).

Daboytommy

Laurens de Plus heeft nog een contract. Lijkt mij dus sterk dat hij komt.

kelderfan

'@Yeez
Het doet zeer, dat begrijp ik wel.
TJV heeft een mooie klimploeg en aan de Vlaamse kern wordt gesleuteld met Laporte en Senechal?/Vermeersch?
Maar als Bennett gaat en Dumoulin stopt, dan wordt 't nog wat, want ook Harper lijkt op de schopstoel te zitten.

Daboytommy

'@Yeez, liever niet. Poels is niet meer van het niveau wat hij bij Sky was. Dan liever een renner zoals Kuss, Foss of Vingegaard die zich verder ontwikkelen bij JV.

El Tractor

'@Landeirovic loopt gewoon een beetje te dollen, die heeft echt geen inside-informatie hoor.

kelderfan

'@Daboytommy
Dat is juist, maar hij heeft de TdF niet gehaald en er komt al weer een topper over van Astana. Dan kan De Plus ook wel op de schopstoel zitten, maar dan bij Ineos.

El Tractor

Nu we het toch over transfers hebben, ze hebben weer een Noor te pakken voor de opleidingsploeg: Per Strand Hagenes
https://twitter.com/Fredagsvik/status/1410867803389927426

Leuk feitje is dat hij op 31 december is geboren en daardoor net pech(of geluk) heeft qua leeftijdsindeling. Gaat komend seizoen dus de allerjongste renner in de beloftencategorie zijn.

Laatst gewijzigd
Daboytommy

'@Kelderfan,
De tour selectie niet halen betekent natuurlijk niet automatisch op de schopstoel zitten. Met die gedachte zitten bijna alle renners van een ploeg op de schopstoel aangezien er maar 8 per team mee kunnen. De Plus komt terug van blessureleed. Stel dat hij de andere jaren van zijn contract ook geen Tour mag rijden kan ik mij voorstellen dat hij weg wil. Maar zo ver is het nog niet.

1 2 ... 306 ... 454 455

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.