Team Jumbo-Visma 2021

1 2 ... 315 ... 454 455
S. Morgenstern

Mooie test voor Kooij. Ik ben na het NK benieuwd of hij ook op dat terrein uit de voeten kan.

Vijf jaar terug won daar overigens een 23jarige Gerts van een twee jaar ouder Colbrelli..

Laatst gewijzigd
madeinstars

Toch lachwekkend, die gasten van Bahrein.

ti-raleigh

'@ T80JZ
Ik denk dat Van Aert, Kuss en Kruiswijk nog genoeg ondersteuning kunnen bieden in de bergen aan Vingegaard. Zijn positie in het AK zal die anderen ook een extra motivatie geven. Daarnaast is deze Tour nu vooral een leerschool voor Vingegaard. Mocht hij alleen komen te zitten, zal hij zelf zijn boontjes moeten doppen en als je dat kunt is dat een goeie basis voor de toekomst.

madeinstars

Je kan toch eigenlijk ook bijna niemand meer serieus afrekenen op deze dag? Als je ziet hoe er deze week gekoerst is, wat een beestenweer het was, dat ze bijna allemaal al een aantal keer gevallen zijn én dat de ploeg ook nog eens onthoofd is met het verlies van hun kopman. Dan ga ik Kuss niet afrekenen op een matig weekend.

Morgen uithuilen, wonden likken en hopen op goed weer. Als het dan volgende week nog steeds ruk is met Kuss en Kruijswijk, soit. Maar voor nu heb ik alleen maar enorm veel respect voor elke renner die hier in deze bizarre tour tot nu toe elke dag naar de finish rijdt.

skylimit

'@madeinstars lachwekkend hoe Bahrein rijdt, misschien lachwekkend hoe belabberd TJV al maanden rijdt als "topploeg" ?!

Jezus, wat een kinderachtige reacties als andere teams de wind mee hebben en goede prestaties neerzetten en dan met ongegronde insinuaties komen.

@kelderfan Jij gelooft echt dat Kruijswijk nog kans maakt om echt voor een etappe-overwinning te gaan? En Kuss, geen idee wat die aan het doen is, die lijkt zonder Roglic helemaal stuurloos.
De hoop is nu dat Vingegaard het vol kan houden, en misschien dat Van Aert nog een etappe kan winnen, maar ja die zal ook wel gefixeerd worden en zal het niet kado krijgen.

rennerske

'@madeinstars: amen!

madeinstars

'@skylimit je hebt gelijk ze kunnen er beter als hele ploeg maar uitstappen, want dit wordt helemaal niets meer. Misschien meteen maar volledig opheffen ook die ploeg.

YogiBear

'@skylimit Ik zou graag willen toevoegen; “lachwekkend hoe jij hier bij tijd en wijle reageert”

Petje

Kuss kruiswijk zijn echt heel slecht. Ik begrijp er niets van, hele jaar al niet.

Verder is bahrein en uae erg treurig om te zien, we zijn weer terug in de jaren 90 of 2000/ 2008

Laatst gewijzigd
skylimit

'@yogibear, je zou beter in de spiegel kunnen kijken en hier voor de gein de reacties van sommige is terug lezen.
Enige nuance ontbreekt nog wel eens bij de kenners van geel- en zwart, maar ja dat mag je niet laten blijken.

Yeez

Och jee. Ik gok een oude gefrustreerde man. Type jan raas

molovin

Als ik TJV was zou ik Kuss vooral Vingegaar laten ondersteunen in de bergen nu. Kruijswijk en voor Van Aert en Teunissen op rittenjacht.

skylimit

'@molovin Ik verwacht dat Vingegaard nog eerder een etappe wint, dan dat Kruijswijk uberhaupt in die positie gaat komen.

molovin

'@skylimit, de etappes die Vingegaard kan winnen moeten bergetappes zijn en Pogi gaat denk ik niks laten liggen.

madeinstars

Molovin, laat Skylimit nou gewoon zijn eigen hoge verwachtingen creëren om de renners er vervolgens op af te rekenen dat ze niet aan zijn verwachtingen voldoen. Daar kickt hij op.

AWestie

TJV gewoon zesde in de ranking van prijzengeld,wow

Beer

Van Aert hoeft natuurlijk niet voor de 4e plaats van Vingegaard te knechten. Laat Kruijswijk en Kuss ook iets doen voor hun centen, dan kan Wout zich op zijn doelen richten en voorbereiden. We hebben het hier over 1 van de 5 beste renners ter wereld. Die hoeft niet zomaar voor iedereen wat te knechten.

S. Morgenstern

Van Aert zal naast zijn eigen kansen ook af en toe prima voor Vingegaard kunnen knechten. Geen idee waarom dat getypeerd zou moeten worden als 'zomaar voor iedereen'.

YogiBear

'@Beer Ik denk dat de twee elkaar niet hoeven te bijten. Knechten kan ook betekenen dat Van Aert het in de bergen niet na bv 50 km laat lopen maar pas na 80km zodat hij nog een keer extra drinken kan halen. Ik denk dat je dan nog steeds een situatie hebt die en voor Van Aert echt geen hap uit zijn conditie hoeft te zijn en waarbij je wat extra ondersteuning aan Vingegaard geeft. Ik vind bv niet dat Van Aert zich helemaal uit mekaar zou moeten trekken mocht Vingegaard in een bergetappe drie-vijf minuten driegen te verliezen. Zelfs daarin kun je nuanceren; voor Van Art zou een duur training van een dik half uur op het vlakke om Vingegaard in zo’n situatie terug te brengen wellicht ook niet zo erg zijn. Wat ik wil zeggen is dat er verschil is tussen knechten in dit geval en knechten zoals vorig jaar voor een potentiële tourwinnaar als Roglic.

skylimit

'@madeinstars jij kikt helaas op onzinnige reacties en verzinsels, omdat je geen zinnig (tegen) argument kunt bedenken.
Vingegaard heeft al meer overwinningen dan dat Kruijswijk ooit nog zal behalen. Met de beste wil van de wereld zie ik niet hoe Kruijswijk een Tour etappe zou kunnen winnen,

Beer

Ik reageer op het gemak waarop in dit forum soms wordt geschreven dat 'van Aert nog wat kan knechten voor Vingegaard '. Alaphillipe, Pogacar, Roglic, Bernal en VDP zie je ook nooit werken voor een ander en van hen wordt dat ook niet verwacht. Waarom dan van van Aert wel? Met hem kan je overal mikken op de overwinning dus laat hem dan ook daarop focussen voor de volle 100%. En laat Kruijswijk en Kuss 'iets' doen.

Yogibear stelt het hierboven gelukkig iets genuanceerder, maar zelfs dat soort mini-beurtjes is van Aert wel ontgroeid denk ik door een stortvloed aan prestaties. Nog renners genoeg in koers om dat soort werk op zich te nemen en Vingegaard te ondersteunen.

molovin

'@beer, ik heb VDP en Alaphillipe anders deze tour nog zien werken voor hun sprinters en Poga in het baskenland voor McNulty. Overigens denk ik dat V Aert af en toe op het vlakke best Vingegaard kan loodsen zonder daar minder van te worden en hem verder zijn kans te laten gaan.

S. Morgenstern

Iedere renner die niet puur voor een topklassement rijdt kan prima af en toe knechten voor anderen in de ploeg. Dat is wat je in de mooiste ploegen ook altijd terug hebt gezien, van toppers als Cancellara, tot nu Flip en Van Aert, ze rijden ook in dienst van andere kopmannen als de mogelijkheid er is.

Waarom Van Aert daar een uitzondering op zou moeten zijn is mij na meer dan een jaar van dit soort geklaag nog altijd een raadsel.

Yeez

Ik heb alaphilippe verschillende keren zien werken. Idem voor vdp

Murcia

Beer heeft als uitgangspositie dat Wout voortdurend wordt tegengewerkt binnen de ploeg en dat zijn ploegmaten onvoldoende voor hem werken dus waarom zou hij dan wel hun gaan helpen. Dat is een standpunt dat hij natuurlijk mag hebben maar nu betrekt hij er het fabeltje bij dat Matthieu en Julian nooit iets voor anderen binnen hun ploeg gedaan hebben en dat is aantoonbaar onjuist.

Waarom Wout niet iets terug zou willen doen voor een renner die veel voor hem deed in de AGR is mij een raadsel en dit kan prima zonder een hypotheek te leggen op zijn verdere doelen dit jaar. Overigens erg veel respect voor Jonas die weer met pech te maken kreeg en op het einde wat leek te kraken maar net als Almeida bij het zien van de vod kennelijk extra krachten krijgt. Weer een jongen die het verdient om qua salaris en lengte van contract te mogen stijgen en de leiding moet maar zien hoe ze dit voor elkaar krijgt. Natuurlijk chargeer ik dat laatste maar gezien zijn leeftijd en die van de kopmannen nu op Wout na is het zaak om alles op alles te zetten en hem te behouden ook na 2022.

1 2 ... 315 ... 454 455

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.