Team Jumbo-Visma 2021

1 2 ... 318 ... 454 455
Yeez

'@skylimit mm weet ik niet. Er zullen best fans zijn, maar ik zie hier ook gefrustreerde bashers komen die alles onderuit willen halen en dramatiseren (mensen zoals jij dus). Als je daar dan nog enige nuance in wil brengen heb je een zwart/gele bril op. Ik weet niet waar het probleem dan zit?

Laatst gewijzigd
Laatste man

Je laatste reactie zegt eigenlijk alles. Ziekelijke troll @skylimit.

ti-raleigh

Slecht nieuws voor Dylan Groenewegen in dat interview met Plugge. De kans dat hij aan de Tour zal deelnemen de komende jaren is erg klein. Wat mij betreft erg, erg jammer. Is dit een verborgen boodschap en willen ze van hem af?

Murcia

Ik denk niet dat ze van hem af willen, alles in het laatste jaar wijst op een ploeg die haar renner volledig ondersteund. Maar Plugge borduurt voort op twee wetmatigheden binnen TJV, ten eerste dat men ook de komende jaren wil gaan voor het AK en dat ze met Wout een renner hebben die ook zijn ding mag doen. Groene trui volgend jaar?
Dit nog combineren met een sprinter en diens trein lijkt mij onmogelijk. En Dylan zijn eerste prioriteit op het ogenblik is om weer een Tourwaardige sprinter te worden dus verder vooruit kijken is al wat voorbarig.

S. Morgenstern

Volgens mij zijn ze die weg twee jaar geleden al ingeslagen en vertelt Plugge niets nieuws wat dat betreft. Zeker niet iets wat de betrokkenen, waaronder Groenewegen, niet al lang weten.

YogiBear

'@skylimit Je maakt met je laatste post wel heel erg duidelijk dat het je echt helemaal niet gaat om een inhoudelijke discussie.

Beer

Nee hoor Murcia, dat heb ik hoegenaamd niet geschreven. Wel iets totaal anders waar jij dat dan uit gedestilleerd hebt. Een nieuw voorbeeld van hoe jij de zaken zelf invult en die leugens dan als feiten gaat verkopen. In één beweging is het ook een nieuw voorbeeld van hoe je in een discussie de man begint te spelen wanneer de argumenten zijn opgedroogd. Het lijkt me daarom beter dat je, vanaf het ogenblik dat je niets beschaafds en inhoudelijks meer heb toe te voegen, je onthoudt van verdere bijdragen.

Beer

Morgenstern, maak het aub eens niet moeilijker dan het is. In de Amstel had Vingegaard bij de laatste 50 en mogelijks zelfs bij de laatste 20 of 10 kunnen zitten, mits de tactiek iets beter had gezeten. En eigenlijk had dat voor een topteam als Jumbo in de thuisklassieker gewoon gemoeten. Enkel WVA en Roglic is gewoon mager, te mager. Dan kan je best gewoon toegeven zonder dat je er jankverhaaltjes en afleidingsmanoeuvres rond moet breien.

S. Morgenstern

Ik vind dat ze daar de koers goed hebben gecontroleerd, waardoor Van Aert (en normaal Roglic) na de Cauberg een mooie finale kon rijden.

Het jankverhaal zit hem niet sec bij de wens dat Vingegaard nog bij de laatste vijftig had gezeten. Dat is op zichzelf nog best een redelijke wens (Vingegaard viel buiten Luik behoorlijk tegen in de klassiekers). Het jankverhaal zit hem in de waarde die je zo'n wens toekent en het dramatische verhaal dat je er van maakt, terwijl je het verbindt met Van Aert die geen reden heeft om af en toe iets te doen voor Vingegaard.

Worden overigens nog frustrerende weken ben ik bang, want Van Aert geeft zelf aan graag wat voor Vingegaard te doen.

Murcia

Beer dat heb je wel en jouw bijdrage werd daarom ook verwijderd. Als het niets schokkends was had het ook niet verwijderd hoeven worden. Verder ga je niet in op de argumenten door anderen aangedragen en ga je ook nog zover je zelf een oordeel over mijn recht hier te mogen posten aanmatigen. Jouw beschaving is de mijne niet zullen we maar zeggen en ik blijf mijn mening dus ook verkondigen. Buiten jou om zijn er genoeg mensen hier die mij tolereren op zijn minst en wie weet hebben een aantal er soms waardering voor om mijn opvattingen te lezen.

Laatst gewijzigd
Stoempie

Een paar weken geleden vond ik dat nieuwe volk hier nog verfrissend. Inmiddels niet meer.

Laatst gewijzigd
Beer

Het spijt me Morgenstern, maar hoe je van zoiets eenvoudigs zoiets ingewikkeld kan maken; it puzzles me. Je zal best een intelligent persoon zijn dat je je eigen gedachtengang kan volgen, maar mij ben je opnieuw kwijt. Wat ik er nog van kan maken is het volgende: van Aert hoeft volgens mij niet te knechten omdat een renner van zijn caliber (top 5 in de wereld) zich 100% op zijn eigen doelen moet kunnen richten. Als de teamplayer in Wout van Aert dan wel graag iets voor Vingegaard wil doen, heb ik daar geen problemen mee. Wel bewondering.

Murcia, stop eens met liegen vriend. En ik reageer op meer argumenten dan jou. Jij speelt enkel de beer.

Stoempie

Murcia is wmb één van de meest gewaardeerde posters hier.

Wat zal ik zeggen over ongelikte beren. Je stinkt uit je bek als een beer uit z'n reet?

Yeez

Het wordt rap tijd voor koers morgen. Welles nietes mag nu weleens over zijn. Van aert vanuit een massasprint?

peerduell

Wat een niveau hier, ongelooflijk.@Murcia +1 en laat je toch niet zo verleiden te reageren op het eindeloze gezever van slecht discussiërende reageerders die in een eindeloze en vaak onbegrijpelijke woordenbrij hun gelijk proberen te halen.Laat ze !

Murcia

'@Michiel
Dank voor deze blijk van waardering, jij bent overigens iemand met wie ik ook wel eens op de inhoud van mening heb verschilt maar ik merk bij jou naast een humor die mij ligt een oprechtheid in je standpunten. Tot zover de veren op de hoed, en nu net als Yeez over naar morgen. Wout moet gewoon meedoen, veel sprinters weg en na een loeizware week kan hij zich wat geruster meten omdat er behalve DQS niet veel treintjes meer zijn overgebleven laat staan sprinters. Levert meteen de vraag op hoe makkelijk het morgen te controleren zal zijn voor DQS, Alpecin en TJV maar ook Cofidis en Bora zullen nog wel wat willen voor hun sprinters.

@Peer
Je hebt gelijk en ik zal proberen om dit in de praktijk te brengen.

Laatst gewijzigd
Primoz Bengegaard

Hahahahah deze tour heeft weer voor een partij persoonlijke aanvallen in dit forum gezorgd. Soms kan ik gewoon lachen hoe vaak het niet om de inhoud gaat

madeinstars

Kunnen we de trolls niet gewoon negeren? Heeft echt geen enkele zin, deze discussies.

Beer

"Wat zal ik zeggen over ongelikte beren. Je stinkt uit je bek als een beer uit z’n reet"

Wat een niveau Michiel, mag je trots op zijn.

Stoempie

Ach Beer, zo zit ik in elkaar. Een potpourri van directheid, nuance, humor, chagrijn en wielrengeilheid. Waarom zou ik daar trots (of niet) op moeten zijn. Je reactie laat me koud als een kapotte kachel.

Turtlehead

Het zou de betreffende leden sieren als ze het over wielrennen zouden hebben. Dit topic is inmiddels niet meer te lezen door al het gescheld en dom geleuter.
Het zou de redactie sieren als ze dit topic eens zouden modereren in plaats van juich-nieuws over wonderkinderen te zuiveren van sponsoren-onwelgevallige uitingen.

Beer

100% mee eens Turtlehead. De reacties die ik hier over me heen krijg van 'gevestigde waarden' als Murcia, Michiel, Morgenstern en anderen op een inhoudelijk onderbouwde mening; heel triest. Blijkbaar wordt er op dit discussie-forum maar 1 mening aanvaard.

S. Morgenstern

Sterk spul he....

Stoempie

Nee hoor. Maar je draaft nogal door met grote woorden richting anderen. En mijn reactie naar jou was vooral op je naam gericht, dus enigszins grappig doch kritisch bedoeld. Enige zelfspot en zelfreflectie zou je sieren, Beer.

Yeez

'@beer nee. Er wordt niet 1 mening aanvaard, maar gefrustreerde bashers die alles onderuit willen halen en dramatiseren (mensen zoals jij dus) zijn net zo snel op hun ... getrapt als dat jij anderen daarvan beticht. Als iemand daar enige nuance in probeert te brengen kom je constant met hetzelfde fan-argument, geel/zwarte bril etc.

Discussiëren is dit topic voor bedoelt, niet om de gefrustreerde inhoudloze jankbal uit te gaan lopen hangen die alleen op gezeur en sensatie uit is

Laatst gewijzigd
1 2 ... 318 ... 454 455

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.