Team Jumbo-Visma 2021

1 2 ... 340 ... 454 455
S. Morgenstern

Van Baarle hebben ze meermaals geprobeerd te halen. Onzinnige vergelijking wat dat betreft.

mwarensman

Als hij ziek is, waarom stapt hij in hemelsnaam op de fiets? Hij zat als een rillend schoothondje in het laatste wiel. Erg onverstandig.

kelderfan

'@Renaissance
Er zou toch nog een tweede renner komen naast de genoemde Laporte; dus misschien komt die Van Baarle ook wel.

Yeez

'@renaissance @kelderfan en van baarle ligt nog vast! Dat is dezelfde kul als wat Kerckhoffs schrijft. Er komen amper grote nederlandse talenten door (die leiden ze zelf op notabene) en de betere namen tussen 22 en pak hem beet 34 liggen allemaal vast. Poels daargelaten. Ik heb het dan over Van Baarle, Arensman, Eekhoff, Mollema en Kelderman

Laatst gewijzigd
Murcia

Ik begrijp die roep om van Baarle ook niet, heeft een contract tot en met 2022 en wordt nu door Raymond als wereldtop in het voorjaar bestempeld. Je moet maar durven. Heeft totaal geen sprint en met hem gaat het aantal nederlandse overwinningen (wat nu heel belangrijk schijnt te zijn.) ook niet bepaald omhoog.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Yeez
Die proberen zij zelf op te leiden. Baas Plugge zegt zelf door het wegvallen de Rabo opleidingsploeg is er groot gat gevallen. Dat proberen zij in te vullen met hun opleidingsploeg. De enige goeie renner FFB gaat per direct weg.
Van Baarle halen zal niet lukken, maar er komt toch wel 2e. renner naast Laporte naar TJV?

Murcia

'@kelderfan
Waarom is FFB daar de enige goede renner? Mick en Tim maken grote stappen dacht ik zo.

kelderfan

'@Murcia
Een tijdje terug is hier geopperd, dat Van Baarle zou komen en dat daar een potje voor was. Kennelijk opzij gezet.
Van Baarle zal heel moeilijk verhaal worden, dat lijkt mij wel duidelijk, maar FFB stapt tussentijds ook op.
Dus verrassingen blijven altijd nog mogelijk.👍

kelderfan

'@Murcia
Ja, Mick & Tim lijken mij zeker aanwinsten, maar die jongens hebben ook nog een andere hobby.

mwarensman

FFB stapt niet tussentijds over, hij was nog conti renner. Continentale contract mogen overruled worden door een overstap naar WT. Hij maakt een stap omhoog, maar niet naar Jumbo.

Murcia

Iemand gehoord dat Bobby op Eurosport sprak over Tosh Van der Sande als aanwinst voor Jumbo? Ik zelf kijk Sporza dus graag een bevestiging.
Edit: zie dat er al een artikel is op de hoofdpagina

Laatst gewijzigd
Xevar

Van der Sande aantrekken terwijl je de van Dijkes en Pluimers in je opleidingsploeg hebt rondrijden is volstrekt onbegrijpelijk..

S. Morgenstern

Wensen van Van Aert, de ervaring in je ploeg (wenselijk voor Van Aert en Groenewegen) en onze onwetendheid over of dit in plaats van of naast ruimte voor neo's is. Geweldige aanwinst? Nee. Onbegrijpelijk? Nee, ook zeker niet.

Yeez

Langzaam maar zeker raakt het dus beetje bij beetje duidelijk:

Bennett - Dennis
Tolhoek - Poels?
Pfingsten? - van der Sande
Wynants - Laporte
Martens - Tusveld?
Harper verlengen?
28 namen

Verder vind ik het ook onbegrijpelijk dat je een van der Sande haalt, terwijl Mick en Tim van Dijke dezelfde types zijn met een bak meer potentie...

Rawolf

Van der Sande mag van mij wegblijven, geen bijzondere kwaliteiten die echt wat toevoegen kwalitatief gezien aan de klassiekerploeg. dan 10x liever eentje extra van het huidige development team overhevelen.

Stoempie

Van Aert was versterking beloofd die er direct staan

Murcia

Potentie alleen heeft Wout geen ruk aan volgend jaar om het cru te zeggen en weten we al zeker dat Mick en/of Tim niet de overstap zal maken naar de grote jongens? Degelijke uitslagen dit jaar, met name de Amstel en DDV springen er uit. Denk dat Wout zelf zijn fiat zal hebben gegeven en Tosh kan ook nog eens voor de drie sprinters worden ingezet.

goldone123

We weten ook niet 100% zeker dat dit de 2e man is voor wout van aert effe afwachten nog

S. Morgenstern

Zijn inderdaad genoeg redenen te bedenken om hem te halen. Zeker als het klopt dat hij juist een goede loods is, dan is dit een prima aanwinst voor de breedte.

Die jonge gasten zullen ook wel komen, maar gaan niet de kern rond Van Aert uitbreiden. Renners onder de 25 zie je in de zwaarste klassiekers nauwelijks bij de beste helft van het peloton en ze hebben al een jonge groep rond hem, dus was een beetje ervaring wel te verwachten.

Laatst gewijzigd
Rawolf

Van der Sande is geen leadout, bij Lotto Soudal rijden er vaak nog 3/4 achter. Ook voor de klassiekers zie ik er nietecht een verbetering in het is meer een beetje om wat te hebben in de breedte.

Namen waar ik meer in zie met vergelijkbaar nationaliteit, ervaring kwaliteiten bv Allegaert, Keukeleire, Theuns.

Van der Sande dit seizoen toevallig 2 leuke uitslagen in de klassiekers maar verder heeft hij in het voorjaar weinig prestaties en komt hij vooral bovendrijven in C koersjes, daar weten Eenkhoorn etc ook wel raad mee.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Je hoeft ook geen leadout te zijn, om onderdeel te zijn van een sprinttrein. Ik zou niet weten waarom hij goed genoeg zou zijn voor Ewan, maar niet voor de sprinters van Jumbo. Daarnaast voor de klassiekers een prima breedte versterking.

Rawolf

Tosh van der Sande kan best onderdeel zijn van een sprinttrein maar het feit is dat er gebrek is aan een goeie laatste leadout man naast Teunissen. (al vind ik dat ook niet teunissens sterkste punt).

mannen die op 1 kilometer van de finish het tempo omhoog kunnen jagen wat de rol van van der Sande is heeft Jumbo Visma in overvloed en ook nog wel een paar die dat beter doen.

Daarom noem ik Allegaert die wel de nodige snelheid en capaciteiten heeft om ook kwalitatief een aanvulling te zijn op de sprinttreintjes. Theuns heeft die rol niet vaak maar mag daar wel toe in staat worden geacht gezien zijn snelheid en plaatsing in het verleden in toursprints.

Laatst gewijzigd
Murcia

Tosh is wel een goede loods denk ik als voormalig baanrenner, verder is dit natuurlijk een versteviging van de band met Wout en diens management, Jef Van Den Bosch is ook de zaakwaarnemer van Tosh en Laporte.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Een goede vaste leadout is volgens mij geen speerpunt op het moment. Ik denk ook niet dat hij daarvoor wordt gehaald, dus lijkt het me niet een meetlat waarlangs we hem moeten leggen.

Rawolf

Jef van den Bosch is niet het management van Wout van Aert, dat is ISEA sport management. van den Bosch is daar 1 vd stromannen die renners onder zijn hoede neemt. Tosh en Laporte zitten ook bij ISEA maar of dat onder van den Bosch is kan ik niet achterhalen. Half belgie zit trouwens bij ISEA dus of dat zo'n belangrijke factor is betwijfel ik.

van der Sande is toch wel een lichtgewicht, eigenlijk is het schier onmogelijk dat hij ooit een goeie laatste man zal worden want logischerwijs mist hij power op het vlakke.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 340 ... 454 455

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.