Team Jumbo-Visma 2021

1 2 ... 341 ... 454 455
S. Morgenstern

Ja, meer een 'klimmende' klassieke renner...

Murcia

'@Rawolf
Jef is gewoon de manager van Wout en oprichter + mede vennoot van ISEA, waar jij je op baseert dat hij een stroman is is mij dan weer een raadsel.

SolitaryShell

Komt Harper eigenlijk nog terug? Die is al aardig lang uit de running met een oogaandoening toch? Heb niets meer over hem gelezen.

Laatste man

Als er alleen maar jeugd doorstroomt, dan zeiken diezelfde mensen ook.

goldone123

Jonas vingegaard wat knap

ghostwriter

Jumbo-Visma heeft er met Vingegaard een wereldtopper bij. Hij zal waarschijnlijk weinig wedstrijden meer rijden waarin hij geen (co-)kopman is.

Yeez

Pogacar kreeg hem er echt niet af. En Carapaz: karma!

Nog meer vraag ik mezelf nu af wat Roglic en Vingegaard samen hadden kunnen doen? Pogacar kan niet op alles reageren en als hij demarreert met roglic op het wiel zal hij niet zoals dit jaar 4 minuten in de alpen pakken. Dat had een fantastisch tactische steekspel a la baskenland kunnen worden...

Laatste man

Roglic en Vingegaard had een top duo geweest. Prachtig gereden!

Murcia

De definitieve ontbolstering van ronderenner Jonas Vingegaard Rasmussen, weer genoten van hem vandaag. De grote vraag wat op AK gebied te doen na Primoz lijkt door hem beantwoord te worden. Plugge zal weer een rondje langs de sponsors moeten maken om zijn contract te verlengen verder dan 2022. Gaat een dure zaak worden maar het voordeel is dat TJV hem echt een toekomst pad kan bieden omdat Primoz boven de dertig is net als Tom. UAE en INEOS hebben renners die even oud of nog jonger zijn aan het hoofd met Bernal en Pogacar. Dit laat onverlet dat met name Sir Dave alles op alles zal zetten vermoed ik met de veteraan Thomas die afscheid gaat nemen.

ghostwriter

Hopelijk krijgen we die twee in de toekomst vaak als duo te zien met een aanvallende koerstactiek.

Laatst gewijzigd
goldone123

Ik denk dat Jonas vingegaard wel blijft komt vast wel goed

kelderfan

'@Murcia
Gaat zeker wat kosten om die Jonas Vingegaard binnenboord te houden.
Ja, die Jonas Vingegaard is echt de nieuwe klassementsrenner voor TJV. Wat doet die jongen het goed. Chapeau#
Wat dat betreft zou een goede Deen niet verkeerd zijn om te halen.
Het is wel opvallend, dat Carapaz en Vingegaard elkaar bestookten en dat Pogacar dacht ik ben de enige en de beste.

Yeez

Volgensmij bestookte Carapaz helemaal niks of niemand. Nam niet over en gokte alles op 1 aanval.

Murcia

Klopt Yeez, dit was duidelijk theater van zijn kant en hij heeft eerder in deze Tour al gemerkt dat zijn aanvallen van verder niet tot iets hebben geleid dus nu alle energie op dat ene moment en belangrijker alle focus om Jonas er af te krijgen met die punch. Bij INEOS hebben ze al lang de hoop op meer dan zilver opgeborgen. Trouwens weer ontzag gekregen voor de oude Castroviejo, na de Giro en nog eens 2,5 zware week nog dit werk kunnen doen voor Carapaz. Superdomestique!

Laatst gewijzigd
rennerske

Vorig jaar teleurstellend tweede met een troosteloze traan, dit jaar volkomen onverwacht tweede met een vreugdevolle glunderlach. Het kan verkeren!

Murcia

'@rennerske
Zeker waar, ik denk dat wat het hier extra mooi maakt is de hoeveelheid shit die de ploeg te verduren kreeg en hoe drie man dat hebben omgekeerd. Twee met etappewinst en de derde in het AK. Dat is pas een rendement als je nog maar met vier over bent. Tegelijkertijd blijf ik met een wat als vraag zitten, Roglic was zo op en top er klaar voor en dan had je met twee pionnen Poga kunnen bestoken maar goed als telt niet zeggen ze wel eens.

Laatst gewijzigd
Stoempie

Wat rennerske zegt 😀

As is verbrande turf, Moers.

Murcia

'@Michiel
Je hebt gelijk, spreekwoorden en gezegdes zijn een ramp bij mij maar de algehele boodschap klopte nog wel volgens mij LOL

Laatst gewijzigd
goldone123

Ik ben bang dat het veel geld kost om met vingegaard te verlengen hoop dat ze dit jaar nog gaan doen

Murcia

Het wordt zonder twijfel een dure aangelegenheid, misschien ontstaat er ruimte doordat er besparingen zijn bij het verlengen van jongens als Kruijswijk en Gesink maar Jonas zal met een podiumplek hier naar een salaris van ver boven het miljoen willen. Dan komen al snel de sponsoren om de hoek kijken en die hebben wel diepe zakken maar toch. Als je op meerdere fronten wil meespelen zul je ver willen gaan. Al is net als bij Wout het allerbelangrijkste wat Vingegaard zelf wil. Je verdient nog meer bij INEOS en UAE maar tegelijkertijd heb je daar mensen voor je in de pikorde die jonger of even oud zijn, de ambities zijn bij TJV mijns inziens makkelijker te realiseren maar dat is een proces wat we maar moeten afwachten.

Laatst gewijzigd
goldone123

Als ik zo z’n persoonlijkheid zie komt het vast wel goed, overigens straalt dumoulin weer ik denk dat hij zomaar kan blijven

Primoz Bengegaard

Alvast even speculeren voor volgend jaar in de grote rondes. Dat wordt wel een erg lastige puzzel. Ik zou het zo doen:

Giro: Kruijswijk, dumoulin, foss, oomen, Gesink, Groenewegen, roosen, martin/affini

Tour: roglic, vingegaard, kuss, Dennis, bouwman, v. Aert, teunissen en martin/affini

En zelfs dan stel je ontzettend veel goede renners teleur. Ben benieuwd!

Turtlehead

'@Cedrych: dat van die goede renners teleurstellen dreigde vorig jaar en dit jaar ook, maar uiteindelijk weten ze die ploeg maar net op te tuigen.

goldone123

Ik denk volgend jaar voor de Tour primoz roglic, Jonas vingegaard, sepp kuss, Tom dumoulin, Sam oomen, Mike Teunissen, Robert gesink en wout van aert.

kelderfan

Dat lijkt mij geen verkeerde selectie voor de Tour met Roglic, Vingegaard, Kuss, Oomen, Teunissen, Martin, Van Aert en Gesink/Bouwman. Want Roglic wil wel op herhaling met Vingegaard.

1 2 ... 341 ... 454 455

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.