Team Jumbo-Visma 2021

1 2 ... 347 ... 454 455
Rahim Vlasblom
admin

Kijk maar terug vanaf 116 km te gaan... oa Thomas en Porte waren vol op kop aan het geven.

Rawolf

Teunissen heeft vrij weinig gedaan in de kopgroep ja. Achteraf bleek ook dat hij ondanks dat niet de benen had om voor de overwinning te gaan dus dat zal meespelen.

S. Morgenstern

Ja? Goed gepokerd dus?

Rawolf

Goed gepokerd ja al word het bij Teunissen wel een tendens die tegen begint te staan. Andere renners moeten nog wel met je willen rijden.

Ineos stopte trouwens niet met rijden omdat het hopeloos was, het gat was 30 seconden. Bahrain stopte er echter op dat moment mee omdat de Movistars waren teruggevallen (ploegenklassement). Met die ploeg minder werd het vervolgens een lastig verhaal.

Ze reden ook om Kwiatkowski en van Baarle voorin de wedstrijd te krijgen

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Een lastig verhaal, hopeloos... Aardappel, aardappel

madeinstars

Deze kritiek op Teunissen lijkt me nu echt typisch een gevalletje van 'ik let voornamelijk op de Jumbo renner, dus valt het me automatisch meer op als hij een keer achterin rijdt'. (is een tendens die me hier wel vaker opvalt. Alsmen zich voornamelijk focust op die paar renners van Jumbo, gaat men vaak alle bewegingen en acties onder een vergrootglas leggen en worden op alle slakken zout gelegd.) Op wellicht Politt en Mohoric na, is het mij in ieder geval niet in het bijzonder opgevallen dat Teunissen meer of minder werk in die groep deed dan de anderen die mee waren. De meeste eenlingen in die groep hebben bij momenten meer en minder hard meegedraaid.

Het was wel zo dat Teunissen zijn aanvallen wat minder lang doortrok dan een paar anderen, maar aan de andere kant had hij ook vaak direct Stuyven of Theuns in het wiel, die sowieso geen enkele keer van zinnes waren over te nemen.

Het lijkt mij heel sterk dat de anderen in die kopgroep gisteren dachten: "Goh, van alle renners hier ga ik volgende keer zeker niet met die Mike Teunissen meerijden, wat een vreselijke renner."

skylimit

Gaat Roglic naar Bahrein ? Schijnt een aanbieding van Bahrein op zak te hebben!

xistnc

En maar weer gereutel zonder bronvermelding van een usual suspect.

Roglic ligt nog t/m 2023 onder contract. Los daarvan zal de rek er na dit of eventueel volgend jaar toch wel een keer uit zijn, dus mocht hij tzt nog een leuke transfervergoeding kunnen opleveren dan lijkt me dat prima.

Laatst gewijzigd
Murcia

Heeft een doorlopend contract voor 2 miljoen per jaar, dus Bahrain moet tenminste 2 jaarsalarissen meenemen en dan hem nog salaris betalen voor twee a drie jaar er bovenop. Praten we al snel over een investering van 10 miljoen of meer. Als het nu INEOS zou zijn geloofde ik het sneller want Sir Dave staat onder druk maar een bron is inderdaad ook wel handig.

goldone123

Idd, hij heeft een contract ze moeten dan flink betalen, overigens waarom geen bron?

YogiBear

'@skylimit geef dan op zijn minst ook even een bron aan.

kelderfan

Wauw die Wout Van Aert heeft weer een zege binnengehaald in de TdF. Chapeau Wout Van Aert.
Die is klaar voor Tokyo

Poeksel

Drie jaar op rij podium Tour met drie verschillende renners. Netjes!

goldone123

Idd Jonas vingegaard derde, hoeveel weegt Jonas vingegaard 60 kg?

Murcia

Vingegaard zou zelfs nog minder wegen dan zestig kilo. Uitstekend optreden van Wout die een lacune opvult namelijk een ITT overwinning in de Tour en de vorm nu moet zien vast te houden in Japan. Grootste kans in de ITT maar ook daar nogal wat kapers op de kust zelfs binnen zijn eigen merkploeg. Jonas ook weer geweldig, een vlakke tijdrit als vlo nu zo beheersen. Chapeau!

Voor de ploeg een Tour die na een klote begin eindigt met alleen maar lachende gezichten en terecht want je bent met vier man over één van de succesnummers hier en dat op vele fronten, AK, Tijdrit en de Bergen. Morgen misschien nog een massasprint om het compleet te maken.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Ik denk Murcia dat TJV tevreden mag zijn met het behaalde resultaat. Met drie zeges en een 2e. plaats van Jonas Vingegaard in 't AK mag je dit team toch belonen met 10. Die zeges waren stuk voor stuk briljantjes en vooral de Ventoux-rit stak er boven uit met een goud randje. Deze vier kanjers zie ik dan ook weer graag terug in de volgende editie van de TdF aangevuld met natuurlijk Roglic & Dennis. Gesink/ Kruijswijk/ Dumoulin zijn zeker ook kandidaten.

Laatst gewijzigd
goldone123

Mee een, ik zat zelf te denken aan primoz roglic, Jonas vingegaard, sepp kuss, Rohan Dennis, wout van aert, Robert gesink,Mike Teunissen, 8e plek tijdrijder/ klimmer affini/Sam oomen?

Turtlehead

De buit is binnen. Morgen Vignegaard naar de finish brengen en WvA sprint aantrekken voor Mike (bij wijze van gokje).
Wout vooral geen prijs rijden, anders mist hij zijn vlieger.

rennerske

Morgen nog een keer v Aert en de Tour van 2020 wordt overtroffen!

Murcia

Overigens interessant nieuws voor de ploeg over de Vuelta, volgens bronnen van La Gazetta zou Pogi die toch gaan skippen dit jaar. Maakt de kans op een Primoz trilogie wel iets groter dacht ik zo als hij op zijn fiets blijft zitten natuurlijk

pirazzi

Prijs van de super strijdlust voor van Aert kan nog.
Oh nee die is naar Bonnamour gegaan.

Laatst gewijzigd
AWestie

De finish op Champs Elysees is ook iets verplaatst, wat volgens mij beter werkt voor WvA.

madeinstars

Klopt, het ligt verder van de laatste bocht, dus mogelijk de sprint van iets verder te starten ook als je niet in 2e of 3e positie uit de bocht komt.

Rawolf

Nu maakt degene in het wiel van Cavendish ook een kleine kans ja!

Maar Wout van Aert moet het denk ik toch wel hebben van een zware dag om echte massasprinters te kunnen kloppen.

Rawolf

Voor het grote vraagstuk Tour 2022 lijkt mij het vraagteken nu weer die praatgrage Amsterdammer, komt niet met hangende pootjes aan na het Jakobsen drama.

Het grootste probleem daarvan is dat Wout van Aert de belangrijkste renner van de ploeg is en met Groenewegen erbij kan je juist hem minder kansen bieden.

1 2 ... 347 ... 454 455

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.