Team Jumbo-Visma 2021

1 2 ... 348 ... 454 455
rennerske

Steentjes, iets oplopend, bloedvorm en nu ook nog een langere rechte lijn: schrijf v.Aert maar vast op.

Stoempie

Dat zou me een bak zijn

goldone123

Denk niet dat groenewegen naar de Tour gaat, hij heeft echt een trein nodig daar voor.

peerduell

"Voor het grote vraagstuk Tour 2022 lijkt mij het vraagteken nu weer die praatgrage Amsterdammer, komt niet met hangende pootjes aan na het Jakobsen drama".
@Rawolf, kunt je deze zin voor mij even in begrijpelijke vorm gieten?

Poeksel

Hoe Zeeman moet uitleggen aan Groenewegen dat ie volgend jaar niet in de tourselectie zit.

xistnc

Dat lijkt me geen rocket science.

Murcia

De eerste opgaaf is aan Dylan zelf, laten zien dat je weer kunt winnen tegen de andere toppers. Haalt hij dat niet heeft hij niks te eisen. Presteert hij wel weer als voor Polen dan zal men binnen de ploeg een eerlijk gesprek met hem moeten voeren over diens toekomst. De ploeg is een pure AK ploeg geworden en met Wout heb je geen spurter meer nodig in de Tour. Als men moet kiezen tussen Wout en Dylan weet de laatste ook wel hoe laat het is.

Primoz Bengegaard

Tour Jumbo visma 2022: Roglic, vingegaard, kuss, Dennis, bouwman, van aert, teunissen, laporte

Ik zou nu gewoon hiervoor gaan. In principe zou je een voorselectie moeten maken waarin je het moet laten afhangen van voorbereidingskoersen.

De knechten om wie het zou moeten gaan zijn in mijn ogen dan Dennis, bouwman, oomen, affini, foss en martin. De basis zou ik echt houden op roglic, vingegaard, kuss, van aert en wellicht nog teunissen

Primoz Bengegaard

Verder zou ik Dylan weer paar grote voorbereidingskoersen laten rijden. Een Parijs nice bijvoorbeeld. Stoom hem lekker op voor de giro. Hij moet zich nog steeds bewijzen. Neem dan een halve sprintersploeg in dienst van Dylan mee(roosen, eenkhoorn, affini) en dan mikken op kruijswijk, dumoulin en/of foss op een klassement. Neem dan een 4e klimmer mee in de persoon van gesink of een pure klimknecht als oomen, Dennis of bouwman.

Primoz Bengegaard

Voorjaar bestaat je klassiekerkern dan uit van aert, teunissen, laporte, Roosen, affini, eenkhoorn, van hooydonck, David dekker, van sande en olav kooij. Dan heb je echt een veel sterkere kern als vorig jaar en kan je best nog wel is door pech een verlies kunnen opvangen.

Voor de ardennen klassiekers heb je dan ook weer van aert, roglic, vingegaard en dumoulin die je in kan zetten als toppers.

Jaaman, ik kijk uit naar de wedstrijden dit seizoen, maar volgend seizoen heb je een super sterk jumbo op veel verschillende wedstrijden. Hopen dat de pech iets meer meevalt en dan wordt het gewoon weer een van de sterkste teams van het peloton zoals het dat vorig jaar was

goldone123

Ik hoop dat Bouwman de vuelta rijd, ik hoop dat hij nog beter is geworden in het klim werk want in de giro was hij heel goed. Ben benieuwd!

Fanny

Gezien zijn Strava van de laatste weken lijkt het mij dat Bouwman en daarnaast ook Hofstede de Vuelta gaan rijden.
Voor Bouwman zou dat de 2e grote ronde in 1 jaar zijn wat dan op zich al knap is.
Alleen wie gaat er dan voor hem, indien hij de Vuelta gaat rijden, afvallen ?
Hij staat trouwens ook op de rol voor WT koers San Sebastian.

S. Morgenstern

Waar zie je dat aan dan ? Zijn Bouwman en Hofstede samen Vuelta ritten aan het verkennen?

Cycling

'@Fanny Ga er maar vanuit dat Tolhoek geen Vuelta rijdt. De selectie wordt waarschijnlijk dan Roglic, Kruijswijk, Gesink, Kuss, Bouwman, Hofstede, Eenkhoorn en Oomen.

Laatst gewijzigd
goldone123

Idd dat is wel een aardig teampje 🤣

xistnc

Bouwman en Hofstede zitten in Tignes, waar ze steeds dezelfde ritten doen. Af en toe gezelschap van Affini, Leemreize en Roosen. Die laatste is inmiddels thuis om in Wallonie te starten.

Zo kunnen dat Koen zich op hetzelfde voorbereid als Lennart, waarbij Koen de Vuelta doet ipv Tolhoek die dan wellicht in Polen start.

Xevar

Nou Jumbo, sla je slag met Leknessund. Die zie ik veel liever komen dan een Poels of Tusveld.

In het verleden hadden ze al geprobeerd hem vast te leggen maar werden ze afgetroefd door DSM. Nu kan Foss vast wel een leuk woordje doen(ze zijn nota bene samen in Tokyo) en misschien wil Visma nog wel wat extra centjes bijleggen. Want ik vrees dat het budget een beetje op is als je renners als van der Sande gaat aantrekken..

Laatst gewijzigd
goldone123

Idd dat zou mooi zijn

Daniel17

DSM gaat al die gasten echt niet laten gaan, dan zijn ze de helft van hun team kwijt

Rawolf

Leknessund kan ook nog van waarde zijn in de klassiekers

Poeksel

Zou mooi zijn ja, voordat er op WF een artikel verschijnt over het gebrek aan Noorse signatuur van Jumbo-Visma ;)

Stoempie

Als we de nieuwtjes goed hebben gevolgd komen er nog 1 of 2 klimmers. Of een buitenkansje klimmer, talent, als je heel goed tussen de regels door las. Poels en/of Tusveld zijn al gevallen.

Out. Martens, Wynants, Bennet, Pfingsten, Harper en Tolhoek.

In. Dennis, Laporte, Van de Sande, Van Dijke en Hessman. Gezien de halve inbreng van de laatste 2 komen er nog 1 of zelfs 2 renners bij. Denk ik.

Rawolf

Ik las nog een versterking voor het voorjaar naast Laporte

Cycling

Van der Sande wordt toch alleen genoemd als een potentiële kandidaat. Ik heb nog nergens gelezen dat het rond is. Itt Dennis en Laporte waar geschreven is dat ze de overstap naar JV maken volgend jaar

Xevar

Dat is van der Sande al. Ik vind hem zelf ook niet echt een versterking, maar de ploeg blijkbaar wel.

Als je er van uit gaat dat alle renners die nu nog een aflopend contract hebben weggaan en Laporte, Dennis en van der Sande nog komen kom je uit op 27 renners voor komend jaar. Daar moeten eigenlijk nog wel 1 of 2 renners bij, helemaal omdat van Dijke en Hessmann nog een beloftenprogramma gaan rijden.

Zelf denk ik dat het Tusveld en eentje uit het rijtje Arensman/van Wilder/Leknessund gaan worden.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 348 ... 454 455

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.