'@Michel
Gaat Harper weg dan. Heb je een bron.
Wat betreft de leegloop bij DSM weet Niermann nog wel 2 talenten te scoren.
Ik denk aan jongesn als Van Wilder, Leknessund, Arensman.
@harrjohan71
Ik kan 't met je eens zijn, dat Van der Sande niet past in 't rijtje kandidaten om Wout te ondersteunen.
'De leegloop bij DSM'... Zou mij verbazen mocht er daar meer dan één renner eerder vertrekken. Flinterdun artikeltje vandaag is wat dat betreft eerder stemmingmakerij, dan daadwerkelijk nieuws.
Hoe dan ook tamelijk arrogant om als Jumbo-juichbrigade te doen alsof ze daar wel even naar keuze het grootste talent kunnen shoppen.
Zou best kunnen dat ze al die ontevreden renners aan hun contract houden bij DSM hoor. Maar als ze weigeren in de spiegel te kijken en gewoon op dezelfde voet blijven doorgaan kunnen we komend jaar in ieder geval wel genieten van alle sappige en smeuïge verhalen van een totaal imploderend team.
Sinds wanneer zit jij eigenlijk zo erg in het "Move along, nothing to see here" kamp wat betreft DSM?
Beetje selectief lezen doe je wel morgenstern. De meeste mensen geven aan kansen te zien, of het mooi te vinden als JV er een goed talent bij kan halen. En dat is niet heel vreemd toch?
Hoe serieus JV een optie was voor Leknesssund zou ik niet weten, maar als hij nu de progressie ziet bij de jonge renners van JV kan ik het me goed voorstellen dat hij zich wel eens afvraagt of hij de juiste keuze heeft gemaakt.
Ik zit niet in dat kamp. Blijkt ook nergens uit. Het tegendeel is eerder het geval, maar dan wel op een onderbouwde manier en zonder mee te gaan in de ongenuanceerde stemmingmakerij rond die ploeg.
@Bulcke; ik lees hier en op andere plekken op de site toch echt veel berichten in de trant van 'sla je slag', 'Jumbo kom er maar in', 'even twee talenten scoren', enz.. Dat er ook meer dan genoeg mensen posten die niet bij die brigade horen, doet daar niets aan af.
Dat jij 'Jumbo, sla je slag' en 'Jumbo, kom er maar in' meteen leest als 'Jumbo kan even naar keuze het grootste talent shoppen' zegt meer over je eigen leesvermogen. Er is naar verluid een buitenkansje om een ontevreden toptalent op te pikken. En dan vind je het gek dat mensen op een Jumbo-georiënteerde site hopen dat Jumbo een poging gaat wagen?
Dat heeft ook niks met maken met een zogenaamde ongenuanceerde stemmingsmakerij rond DSM. Die is er namelijk helemaal niet.
Maar goed, we dwalen wat af. Dit is ten slotte het Jumbo-Visma topic.
Hopen staat iedereen vrij, maar ik vind de manier waarop dat wordt verwoord niet uitstralen dat het enkel hoop is. Maar goed, dat zal vast aan mijn beperkte leesvermogen liggen.
De problemen van DSM hebben daar inderdaad niets mee te maken. Ik ben ook niet degene die die twee dingen door elkaar haalt of op elkaar betrekt.
Je kunt niet voorbijgaan aan de uitdagingen die JV zelf heeft. Jonas is de volgende parel die je wilt verlengen en dat gaat serieus geld kosten. Verder heb je renners in het Development team die ook de stap moeten kunnen maken en dan lijkt mij dat je heel goed moet kijken wat je nog nodig hebt in je ploeg. Buitenkansjes of niet een budget is een budget. Als je kijkt naar de huidige ploeg zou een SKA als ook een Van Wilder passen maar wij weten niet of naast de genoemde namen in het circuit (Laporte, Dennis, Van der Sande, Poels en Tusveld) er al anderen zijn vastgelegd. Vol is in dat geval ook echt vol.
Ja, daar was niet omheen te kijken (oké, het lukte Wuyts wel, maar die telt natuurlijk niet). Ontzettend knap gedaan die laatste kilometers en dan nog zo'n leadout.
Mooi ook voor kelderfan, die eindelijk eens een perfect voorbeeld heeft van een sprint die wel uitstekend valt te regelen met twee man.
De kroon op het werk! Wout super maar alleen een blinde en Wuyts kan het werk van Mike negeren. Hem van voren gehouden en een heerlijke leadout. De ploeg mag trots zijn op de veerkracht en deze Tour bewijst weer waarom dit één van de grote ploegen is. Dit is het podium waar je het moet laten zien en ze doen het.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.