Team Jumbo-Visma 2021

1 2 ... 349 ... 454 455
S. Morgenstern

Waar las je dat? Het lijkt mij dat dat deel van de selectie met Laporte en Van den Sande erbij al groot genoeg is.

Ik denk inderdaad eerder nog één of twee klimmers/allrounders.

kelderfan

'@Michel
Gaat Harper weg dan. Heb je een bron.
Wat betreft de leegloop bij DSM weet Niermann nog wel 2 talenten te scoren.
Ik denk aan jongesn als Van Wilder, Leknessund, Arensman.
@harrjohan71
Ik kan 't met je eens zijn, dat Van der Sande niet past in 't rijtje kandidaten om Wout te ondersteunen.

S. Morgenstern

'De leegloop bij DSM'... Zou mij verbazen mocht er daar meer dan één renner eerder vertrekken. Flinterdun artikeltje vandaag is wat dat betreft eerder stemmingmakerij, dan daadwerkelijk nieuws.

Hoe dan ook tamelijk arrogant om als Jumbo-juichbrigade te doen alsof ze daar wel even naar keuze het grootste talent kunnen shoppen.

Xevar

Zou best kunnen dat ze al die ontevreden renners aan hun contract houden bij DSM hoor. Maar als ze weigeren in de spiegel te kijken en gewoon op dezelfde voet blijven doorgaan kunnen we komend jaar in ieder geval wel genieten van alle sappige en smeuïge verhalen van een totaal imploderend team.

Sinds wanneer zit jij eigenlijk zo erg in het "Move along, nothing to see here" kamp wat betreft DSM?

Laatst gewijzigd
Bulcke

Beetje selectief lezen doe je wel morgenstern. De meeste mensen geven aan kansen te zien, of het mooi te vinden als JV er een goed talent bij kan halen. En dat is niet heel vreemd toch?

Hoe serieus JV een optie was voor Leknesssund zou ik niet weten, maar als hij nu de progressie ziet bij de jonge renners van JV kan ik het me goed voorstellen dat hij zich wel eens afvraagt of hij de juiste keuze heeft gemaakt.

wieler4live

Is het al zeker dat Bennett en Harper vertrekken? Ik zie in die 2 nog wel een mooie plek in het team

S. Morgenstern

Ik zit niet in dat kamp. Blijkt ook nergens uit. Het tegendeel is eerder het geval, maar dan wel op een onderbouwde manier en zonder mee te gaan in de ongenuanceerde stemmingmakerij rond die ploeg.

@Bulcke; ik lees hier en op andere plekken op de site toch echt veel berichten in de trant van 'sla je slag', 'Jumbo kom er maar in', 'even twee talenten scoren', enz.. Dat er ook meer dan genoeg mensen posten die niet bij die brigade horen, doet daar niets aan af.

Xevar

Dat jij 'Jumbo, sla je slag' en 'Jumbo, kom er maar in' meteen leest als 'Jumbo kan even naar keuze het grootste talent shoppen' zegt meer over je eigen leesvermogen. Er is naar verluid een buitenkansje om een ontevreden toptalent op te pikken. En dan vind je het gek dat mensen op een Jumbo-georiënteerde site hopen dat Jumbo een poging gaat wagen?

Dat heeft ook niks met maken met een zogenaamde ongenuanceerde stemmingsmakerij rond DSM. Die is er namelijk helemaal niet.

Maar goed, we dwalen wat af. Dit is ten slotte het Jumbo-Visma topic.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@S.Morgenstern
Waar blijft je onderbouwing?
Ja kom er maar in TJV, want goede talenten worden ook gescout buiten de eigen opleidingsploeg volgens het verhaal van de coach Grisha Niermann.

Stoempie

Wat Xevar zegt. Tusveld en een talent. Nee, geen bron Kelderfan. Gut feeling.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Hou je bron maar geheim hoor Michiel. Want anders zijn er weer kapers op de kust. Maar ook eens wat Xevar zegt.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Hopen staat iedereen vrij, maar ik vind de manier waarop dat wordt verwoord niet uitstralen dat het enkel hoop is. Maar goed, dat zal vast aan mijn beperkte leesvermogen liggen.

De problemen van DSM hebben daar inderdaad niets mee te maken. Ik ben ook niet degene die die twee dingen door elkaar haalt of op elkaar betrekt.

S. Morgenstern

'@kelderfan; die kun je teruglezen in de DSM/Sunweb-forums van de afgelopen jaren.

Murcia

Je kunt niet voorbijgaan aan de uitdagingen die JV zelf heeft. Jonas is de volgende parel die je wilt verlengen en dat gaat serieus geld kosten. Verder heb je renners in het Development team die ook de stap moeten kunnen maken en dan lijkt mij dat je heel goed moet kijken wat je nog nodig hebt in je ploeg. Buitenkansjes of niet een budget is een budget. Als je kijkt naar de huidige ploeg zou een SKA als ook een Van Wilder passen maar wij weten niet of naast de genoemde namen in het circuit (Laporte, Dennis, Van der Sande, Poels en Tusveld) er al anderen zijn vastgelegd. Vol is in dat geval ook echt vol.

S. Morgenstern

Het contract van Vingegaard openbreken lijkt me inderdaad al lastig zat en een grotere prioriteit dan er nog een toptalent bij te halen waar iedere ploeg achteraan zal gaan mocht hij überhaupt vrij komen.

goldone123

Dat is idd waar, ik hoop dat het zo snel mogelijk gebeurd.

Cycling

Fantastisch werk van Teunissen voor Van Aert

madeinstars

Geweldig werk van Teunissen zeg.

AWestie

Teunissen perfect, Van Aert belachelijk perfect.

S. Morgenstern

Ja, daar was niet omheen te kijken (oké, het lukte Wuyts wel, maar die telt natuurlijk niet). Ontzettend knap gedaan die laatste kilometers en dan nog zo'n leadout.

Mooi ook voor kelderfan, die eindelijk eens een perfect voorbeeld heeft van een sprint die wel uitstekend valt te regelen met twee man.

Laatst gewijzigd
Murcia

De kroon op het werk! Wout super maar alleen een blinde en Wuyts kan het werk van Mike negeren. Hem van voren gehouden en een heerlijke leadout. De ploeg mag trots zijn op de veerkracht en deze Tour bewijst weer waarom dit één van de grote ploegen is. Dit is het podium waar je het moet laten zien en ze doen het.

Poeksel

Weet iemand nog wat het rapportcijfer voor vorig jaar was? Ik denk dat we daar wel minstens een halve punt bij kunnen optellen, als niet een hele.

rennerske

Kom maar door met die “ negens” als eindcijfer!

xistnc

Ik durf nog niet, even wachten tot Kelderfan toestemming geeft om cijfers te geven.

Beer

Wow Mike Teunissen, dat was fantastisch! Na heel veel pech, komt hij sterk uit deze Tour wat ook wel eens heel belangrijk zou kunnen zijn naar de toekomst/klassiekers toe. Een nieuwe start. Hopelijk heeft hij zijn deel van de pech gehad.

1 2 ... 349 ... 454 455

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.