Natuurlijk heeft Zeeman weleens van Arensman gehoord https://www.wielerflits.nl/nieuws/deze-zes-toptalenten-staan-in-het-vizier-van-jumbo-visma/ Helaas koos hij voor Sunweb/DSM. Maar of Arensman een grote ronde kan winnen, moet nog maar blijken. Ik denk dat TJV Arensman graag in haar ploeg zou willen opnemen, lijkt me voor hem ook het beste.
Arensman heeft na de tour de l'Avenir van 2018 eigenlijk zijn klimtalent nooit echt bevestigd, dat is toch enigszins teleurstellend als je de tegenstand en zijn leeftijd in die tour de l'Avenir bekijkt.
Begrijp me niet verkeerd, hij rijdt redelijk bergop, maar er is de afgelopen jaren niets dat erop wijst dat hij zomaar een grote ronde gaat winnen.
De grootste talenten van DSM hebben gewoon een contract. Mocht er überhaupt één daarvan er onderuit kunnen komen, dan is het nog maar de vraag of die dan voor Jumbo zou kiezen. Lijkt me dus niet zo moeilijk om je voor te stellen dat er volgend jaar géén van die talenten bij Jumbo rijdt.
TEAM Jumbo Visma heeft m.i. wel deglijk een heel sterk Nederalndse signatuur. Van de renners is meer dan de helft Nederlands. Dat zijn weliswaar niet de beste momenteel, maar dat ligt meer aan de fantastische scouting van de laatste jaren; er zijn domweg geen betere Nederlanders dan Roglic, Van Aert en Vingegaard, behalve Mathieu VDP.
Verder zijn er denk , inclusief het schaatsen wel zo,n 150 personen mee gemoeid[(sporters meegerekend), waarvan minstens driekwart Nederlanders.
Van Wilder in de vacature Tolhoek lijkt mij een prima suggestie.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.