Team Jumbo-Visma 2021

1 2 ... 352 ... 454 455
T80JZ

Natuurlijk heeft Zeeman weleens van Arensman gehoord https://www.wielerflits.nl/nieuws/deze-zes-toptalenten-staan-in-het-vizier-van-jumbo-visma/ Helaas koos hij voor Sunweb/DSM. Maar of Arensman een grote ronde kan winnen, moet nog maar blijken. Ik denk dat TJV Arensman graag in haar ploeg zou willen opnemen, lijkt me voor hem ook het beste.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Lijkt mij ook dat TJV Arensman en Leknessund graag zou willen contracteren; alleen laat DSM die jongens gaan.
Maar een goed alternatief lijkt mij de nog jongere Van Wilder te zijn; die kennelijk wel weg mag van..

Yeez

Om arensman nu al een potentiële grote ronde winnaar te noemen gaat inderdaad wat ver. Tuurlijk heeft jv interesse gehad in hem en Leknessund, wat het artikel later ook aangeeft

madeinstars

Had inderdaad wel leuk geweest als hij in dat interview had gezegd: Misschien is Arensman er zo één, maar die verpietert bij het zwarte gat dat DSM is op dit moment.

Laatst gewijzigd
xistnc

'@T80JZ
Het schijnt dat TJV de ouders van talentvolle jongeren een communicatietest laat afleggen en dat daarom van Arensman is afgezien.

Daniel17

Arensman heeft na de tour de l'Avenir van 2018 eigenlijk zijn klimtalent nooit echt bevestigd, dat is toch enigszins teleurstellend als je de tegenstand en zijn leeftijd in die tour de l'Avenir bekijkt.

Begrijp me niet verkeerd, hij rijdt redelijk bergop, maar er is de afgelopen jaren niets dat erop wijst dat hij zomaar een grote ronde gaat winnen.

japio

Toch zullen ze vanuit TJV wel even gaan informeren bij de talenten van DSM. Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat er niet één van hen zal zijn die volgend jaar bij TJV zal rijden. Voor rondetalenten met een goede tijdrit is TJV toch wel een hele goede plek om te zijn.

madeinstars

Eerder hadden we het hier over de lengte van Hessmann en wat dat betekent voor zijn potentie als klimmer. Datzelfde geldt een beetje voor Arensman. Is gewoon lastig om met 1 meter 90 licht genoeg te zijn om een echte topklimmer te worden.

kelderfan

Ik weet 't niet, maar Arensman heeft zich toch wel laten zien in o.a. Tour de Romandie.

S. Morgenstern

De grootste talenten van DSM hebben gewoon een contract. Mocht er überhaupt één daarvan er onderuit kunnen komen, dan is het nog maar de vraag of die dan voor Jumbo zou kiezen. Lijkt me dus niet zo moeilijk om je voor te stellen dat er volgend jaar géén van die talenten bij Jumbo rijdt.

goldone123

Eerst Jonas vingegaard verlengen dan de rest

Yeez

'@xistnc lage reactie (helaas zijn we van jou niet anders gewend) tov martijn, die in tegenstelling tot jou wel duidelijk is in zijn communicatie.

veld

TEAM Jumbo Visma heeft m.i. wel deglijk een heel sterk Nederalndse signatuur. Van de renners is meer dan de helft Nederlands. Dat zijn weliswaar niet de beste momenteel, maar dat ligt meer aan de fantastische scouting van de laatste jaren; er zijn domweg geen betere Nederlanders dan Roglic, Van Aert en Vingegaard, behalve Mathieu VDP.
Verder zijn er denk , inclusief het schaatsen wel zo,n 150 personen mee gemoeid[(sporters meegerekend), waarvan minstens driekwart Nederlanders.
Van Wilder in de vacature Tolhoek lijkt mij een prima suggestie.

kelderfan

Dat zou ik ook doen Goldone, want Jonas Vingegaard lijkt mij de 1e. qua prioriteit. Maar gezien 't verhaal van Niermann betreffende Vingegaard en Kuss, dat talenten hier zeker kunnen worden besproken of zij haalbaar zijn, is natuurlijk een open vraag.

S. Morgenstern

Had je daar het verhaal van Niermann voor nodig? :)

Stoempie

Ik vind de vader van Arensman juist prima communiceren.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Eens @Michiel jij komt altijd met verstandige suggesties.
Dan stel ik voor om die vader als 1e. prioriteit binnen te halen , maar anderzijds heb ik liever die Clement, want die zegt 't recht voor zijn raap.

Daniel17

Alsjeblieft geen Clement, niet uit te staan

xistnc

Clement en Boogerd schijnen in beeld voor de Raad van Commissarissen van TJV-supporters.

Stoempie

Kelderfan. Ik? Verstandig? Ok, ik zal er over nadenken of ik me daarin kan vinden.. ik vraag me wel af of het verstandig is om Kooij weer in dienst van Groenewegen te laten rijden in Wallonië.

S. Morgenstern

Waarom niet dan? Hij deed het als laatste man heel goed, toen ze Dekker er tussenuit hadden gehaald. Daarnaast zijn er in Wallonië waarschijnlijk genoeg kansen zonder Groenewegen in de finale.

Yeez

Het is voor kooij ook belangrijk dat hij voor zichzelf kan sprinten.

S. Morgenstern

Is Wallonië dan niet een perfect rondje?

Stoempie

Zolang hij zelf ook de kans krijg vind ik het prima. Talenten moeten wél kansen krijgen zich te ontbolsteren

S. Morgenstern

Zeker, maar dat is toch geen reden om vraagtekens te hebben, bij iedere koers die ze rijden met één van de toppers uit de ploeg?

1 2 ... 352 ... 454 455

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.