Team Jumbo-Visma 2021

1 2 ... 353 ... 454 455
Stoempie

Betreft specifiek Kooij. Het zou niet de eerste keer zijn, vandaar het ?

Laatst gewijzigd
Yeez

'@morgenstern zeker de perfecte koers, daarom juist belangrijk dat hij zijn kans krijgt op dit niveau ipv weer loods te moeten zijn

xistnc

Een kans als loods is ook een mooie kans, zelfs als dat niet in jouw hokjes-denken past.

S. Morgenstern

Het is de tweede koers met Groenewegen toch? Heeft daarvoor al koersen zonder Groenewegen gereden, heeft in Wallonië waarschijnlijk dagen waar Groenewegen er al af zal liggen en heeft in de rest van het seizoen (kijkend naar de kalender van de ploeg) nog genoeg koersen om voor zijn eigen kans te rijden.

Ik begrijp de ongeruste reactie op een koers samen met Groenewegen eerlijk gezegd niet goed. Blijft volgens mij gewoon een mooie mogelijkheid om dingen op te pikken van iemand met veel ervaring op het hoogste niveau.

Stoempie

Geen probleem dat je mijn bij voorbaat geuite zorgen niet goed begrijpt. Ieder z'n ding.

Laatst gewijzigd
Yeez

'@xistnc hokjes en vakjes is iets voor ict’ers

S. Morgenstern

Ik vind het gewoon nogal voorbarig om zorgen te hebben over de kansen van een negentienjarige die voor de tweede keer in het seizoen een koers gaat rijden met een sprinter van het niveau van Groenewegen. Heeft volgens mij niets te maken met het niet goed kunnen begrijpen van de zorgen. Maar goed, ieder zijn ding inderdaad.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Clement en Boogerd schijnen in beeld voor de Raad van Commissarissen van TJV-supporters.[/Quote]

Dat is nieuws voor mij... wist niet eens dat ik een raad vav commissarissen had. 😂

Rawolf

https://twitter.com/JumboVismaRoad/status/1416869350578008073?s=20

Was Engels nu alleen in de tour voor de interviews?

Eerste ploegleiderswagen Zeeman + Dongen en 2e Niermann + Maassen.

Yeez

Engels was gewoon in nederland en zat bij de avondetappe

S. Morgenstern

Engels heb ik alleen bij de avondetappe gezien.

Niermann zit in de eerste ploegleiders auto (de ene keer met Van Dongen, de andere keer met Maassen) en communiceert met de kopman (Vingegaard in deze fragmenten). Zeeman in de tweede en daardoor vlak achter Van Aert en Kuss bij hun overwinning.

Laatst gewijzigd
xistnc

Ik denk ook dat Engels in dit geval even bedoeld was als random joker, om even wat wind te maken.

Rawolf

A wist niet dat de avondetappe dit keer nog in nederland was.

@morgenstern, ik noem Zeeman - Dongen de eerste omdat die achter de vroege vlucht rijd als er een jumbo renner mee is. Niermann houd zich bezig met de klassementsman van dienst zoals hij dat altijddoet tegenwoordig.

Technisch gezien dan de 2e wagen maar zeeman lijkt me wat belangrijker voor de algemene lijn vd ploeg, Niermann zoomt erg in op een aantal renners binnen zijn takenpakket

Laatst gewijzigd
Stoempie

Ik denk dat het te maken heeft met Kooij's ongelofelijke vorige seizoen, Morgenstern. 10 overwinningen ofzo
Ik zie In hem nog steeds een sprint klasbak die je in de wat kleinere rondjes kopman zou moeten maken. En in andere rondjes ook om te leren. Misschien maak ik me ten onrechte wat zorgen. Maar ik ben denk ik een all inclusive Jumbo Visma fan. Volkomen gefixeerd op mijn renners in elke race die ik kijk. Juichend, maar ook vloekend. Verliefd maar ook kritisch. Ofzo

Laatst gewijzigd
AWestie

Kooij doet volgens de TJV site met de lastigere etappes mee, niks over loodsen

S. Morgenstern

De tweede ploegleiders auto zit doorgaans achter de vroege vlucht. Niermann was eerste ploegleider tijdens de Tour en zat daarom dus in de eerste ploegleiders auto. Zeeman is buiten zo'n ronde inderdaad meer van de grote lijnen, erin vooral van het coachen. Vaste koppels hadden ze niet, hoewel ik meen dat Van Dongen meestal naast Niermann zit.

S. Morgenstern

Kooij wordt in dit rondje inderdaad samen met Roosen en Eenkhoorn uitgespeeld in de lastigere ritten. Groenewegen uiteraard wanneer het een massasprint wordt. Volgens mij gewoon een aardige selectie voor zo'n koers.

Laatste man

Prachtige Tour. 4 etappes en een 2e plaats. 4 jaar op rij podium in de Tour met Roglic, Kruijswijk, Roglic en Vingegaard. Knap scoutingswerk en geeft de sterkte van het team aan. Van Aert is een wereldtopper en wellicht de meest veelzijdige coureur op de wegfiets. Kuss kwam er gelukkig de laatste week doorheen. Teunissen een wereld lead out in Parijs, hopelijk kan die knallen in het najaar.

Morgen lekker met de jonge groep vrijbuiteren.

Turtlehead

'@Laatste: Roglic was in 2018 4e (TD2 was derde), na een matige afsluitende tijdrit ;)

Yeez

Dumoulin was 2e toch ;)

Turtlehead

Aaaaarghhh. Yep. Froome drie.

Moreno Ventura

Waaraan is de terugtrekking van Kooij te wijten? Er wordt gezegd dat het te wijten is aan ziekte, meer precieze informatie is er op dit moment niet.

Rawolf

Kooij doet een van Wildertje, kijken of het over een jaar nu nog benoemswaardig is zoals bij die laatste het geval lijkt te zijn lol

kelderfan

'@Rawolf
Een ruil lijkt mij de oplossing. Zonder de buidel te trekken. Kooij naar DSM en Van Wilder naar TJV.😉

Rawolf

Zou voor beide ploegen een prima zet zijn! Maar zo inventief zijn die ploegen niet :p

1 2 ... 353 ... 454 455

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.