Is wel erg lang voor een rondje van een week inderdaad, zeker omdat de TDB niet extreem selectief is normaal. Dus die verschillen zijn niet makkelijk goed te maken. Misschien ook een beetje om Ineos te helpen in eigen land?
Al is het wel goed dat er eindelijk weer eens een TTT op het programma staat, het zijn er de afgelopen jaren steeds minder geworden.
Mooi voor groenewegen 1e overwinning na schorsing, jammer kooij ziek.
Wat betreft gb tour: leuk zo'n ttt, of bouwman daar rijdt is maar de vraag, als hij vuelta rijdt dan geen gb tour.
Foss en van aert is al een goed begin, als je dan nog een dumoulin of van emden erbij zet ben je voor de ttt al snel grote kanshebber.
Renners van vuelta en Benelux tour (groenewegen, roosen) zullen niet in gb rijden vanwege overlap.
Yeez: programma met opstellingen komende koersen/najaar?
Bouwman stond volgens mij niet op de longlist voor de Vuelta. Nu schat ik het wel zo in dat er daar een aantal van vertrekken (Tolhoek en Harper), maar vraag me af of je zelfs dan wel plek hebt voor Bouwman om zijn programma om te gooien. Roglic is er tenslotte al bij gekomen. Lijkt mij dat Bouwman zijn 'normale' programma af gaat werken met meer eigen kansen
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.