Team Jumbo-Visma 2021

1 2 ... 356 ... 454 455
S. Morgenstern

Interessant artikel inderdaad!

peerduell

'@murcia, incognito modus? Is dit in geval iPhone/iPad gebruik? Of ook op je Mac? Kan je die ook in een icognito modus zetten? En waarom die modus? Misschien vraag ik teveel "niet wielergerelateerd" maar ben wel benieuwd naar het interview.

Murcia

Hé Peer, als je met de rechtermuisknop op de link klikt opent zich de mogelijkheid om binnen je browser icognito te kijken tenminste binnen mijn chrome browser. Om icognito aan te zetten bij een Mac is het: druk op ⌘ + Shift + n om de modus aan te zetten.

kelderfan

'@Murcia
Dank en een leuk artikel om te lezen. Of hij doorgaat na de OS-tijdrit is nog steeds een open vraag.

ti-raleigh

Dat is een gesloten vraag hoor 😉

Yeez

Het antwoord is nog open denk ik

Drutense liefhebber

Laat ik het dan maar zeggen. Geweldig dat Jakobsen de dag na Groenewegen ook zijn 1e overwinning pakt. Op naar naast elkaar om de zege!

Rawolf

Eens Perry, heel mooi voor Jakobsen! Ook fijn voor Groenewegen dat hij nu de wetenschap heeft niet de gehele carriere van zn collega om zeep te hebben geholpen.

Wel jammer dat er geen berichtje van af kan zat al pp Groenewegens insta te kijken maar blijft leeg. Hopelijk is er wel onderling contact geweest.

S. Morgenstern

https://www.wielerflits.nl/nieuws/dylan-groenewegen-doet-zijn-petje-af-voor-jakobsen-het-is-hem-enorm-gegund/

Yeez

Hier dus het bericht.

Loek de Rooij

Er bestaat ook meer dan alleen Instagram. Op Twitter staat ook gewoon een berichtje

robklerx

https://twitter.com/GroenewegenD/status/1417897676734177281/photo/1

peerduell

Dank @Murcia! Inderdaad de moeite om te lezen.

ghostwriter

'@Rawolf
Eenkhoorn rijdt langer al vier jaar voor Jumbo-Visma. Hij reed al een jaar voor Jumbo-Visma toen Vd Hoorn werd aangetrokken. Ook heeft hij meer pestaties behaald voor Jumbo-Visma dan Vd Hoorn. Ik denk dat Eenkhoorn grote rondes nodig heeft om zich verder te ontwikkelen. Daarbij zal hij als knecht zeker zijn waarde hebben.

Laatst gewijzigd
Rawolf

Fijn dat Groenewegen van zich laat horen dan

"ghostwriter
@Rawolf
Eenkhoorn rijdt langer al vier jaar voor Jumbo-Visma. Hij reed al een jaar voor Jumbo-Visma toen Vd Hoorn werd aangetrokken. Ook heeft hij meer pestaties behaald voor Jumbo-Visma dan Vd Hoorn. Ik denk dat Eenkhoorn grote rondes nodig heeft om zich verder te ontwikkelen. Daarbij zal hij als knecht zeker zijn waarde hebben."

En waarom heeft hij vorig jaar of het jaar daarvoor geen grote ronde gereden? Heeft geen prioriteit. Als ze nu met Roglic weer de Vuelta willen winnen kan het best eens zijn dat het ten koste gaat van Eenkhoorn.

S. Morgenstern

Vorig jaar was de Vuelta niet te combineren met het 'voorjaar'. Daarvoor was Eenkhoorn 22 (?) wat voor zijn type renner behoorlijk jong is voor een grote ronde. Natuurlijk kan hij sneuvelen ten kosten van Roglic, maar het verschil met Van der Hoorn kun ook jij wel zien.

Rawolf

Vorig jaar was de Vuelta prima te combineren met het voorjaar. Jumbo geeft alleen de vuelta winnen voorkeur boven de persoonlijke ontwikkeling van Eenkhoorn. Zoals ze dat met vdHoorn ook deden.

S. Morgenstern

Ja? Vlaanderen was twee dagen voor de start van de Vuelta, Roubaix zou tijdens de ronde gereden worden. Een renner die daar belangrijk is en zich voor zijn eerste ronde op zijn 23ste goed voor zou moeten bereiden, kan dat toch moeilijk combineren. Lijkt me overduidelijk met elkaar te maken te hebben.

Laatst gewijzigd
Yeez

In 2020 was dat niet te combineren. Rvv en de panne vielen samen met de vuelta. Dan had hij alleen gent kunnen rijden

kelderfan

Oh, ja
Staune-Mittet, Boven en Van Belle hebben de TTT gewonnen in de Tour Alsace Proloog met 1 sec voorsprong op 't 2e. team met Van Bekkum,Van der Tuuk en Geleijn.

Rawolf

De Panne was sowieso niet belangrijk en voor RVV was Eenkhoorn daar nu echt onmisbaar? Hij had evt RVV en Vuelta nog kunnen combineren zelfs.

Yeez

Ja. Finishen, een dag reizen en gelijk weer starten. Er zat 1 dag tussen. Alleen tim wellens deed het en ik meen van baarle, maar daardoor zal het volgens jou wel de normaalste zaak vd wereld zijn. Jv heeft al renners tekort in de klassiekers

S. Morgenstern

Eenkhoorn bracht Van Aert vorig jaar terug na zijn valpartij, was in Vlaanderen zijn beste knecht en na het wegvallen van Teunissen inderdaad onmisbaar. Had onbegrijpelijk geweest wanneer ze hem vorig jaar in plaats daarvan op een programma richting de Vuelta hadden gezet

Rawolf

De RVV - Vuelta combi was prima haalbaar zoals aangetoond door oa Wellens inderdaad @Yeez. Maar nog wel meer renners hebben die combinatie gemaakt, Onder andere ook Rui Oliveira (leeftijdsgenoot van Eenkhoorn)

Eenkhoorn knechtte in die RVV zo goed dat hij in de finale al nergens meer te bekennen was, had ook een DNFje kunnen pakken zoals de rest van de ploeg en op de dag zelf al in Spanje zijn. Lijkt me totaal geen reden om de Vuelta uit te sluiten dat jaar.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Jumbo is een professionele ploeg, waar ze een jonge renner die zijn ronde debuut maakt daar goed op voorbereiden. Die gaan ze niet een paar dagen ervoor in Vlaanderen opstellen (en in eerste instantie ook in Roubaix, maar goed), om hem dan snel nog even in te vliegen. Dat weet jij ook natuurlijk (deze opstelling van jou lijkt me een keuze, geen onkunde), dus beetje zinloos dit

Laatst gewijzigd
1 2 ... 356 ... 454 455

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.