Eens Perry, heel mooi voor Jakobsen! Ook fijn voor Groenewegen dat hij nu de wetenschap heeft niet de gehele carriere van zn collega om zeep te hebben geholpen.
Wel jammer dat er geen berichtje van af kan zat al pp Groenewegens insta te kijken maar blijft leeg. Hopelijk is er wel onderling contact geweest.
'@Rawolf
Eenkhoorn rijdt langer al vier jaar voor Jumbo-Visma. Hij reed al een jaar voor Jumbo-Visma toen Vd Hoorn werd aangetrokken. Ook heeft hij meer pestaties behaald voor Jumbo-Visma dan Vd Hoorn. Ik denk dat Eenkhoorn grote rondes nodig heeft om zich verder te ontwikkelen. Daarbij zal hij als knecht zeker zijn waarde hebben.
Fijn dat Groenewegen van zich laat horen dan
"ghostwriter
@Rawolf
Eenkhoorn rijdt langer al vier jaar voor Jumbo-Visma. Hij reed al een jaar voor Jumbo-Visma toen Vd Hoorn werd aangetrokken. Ook heeft hij meer pestaties behaald voor Jumbo-Visma dan Vd Hoorn. Ik denk dat Eenkhoorn grote rondes nodig heeft om zich verder te ontwikkelen. Daarbij zal hij als knecht zeker zijn waarde hebben."
En waarom heeft hij vorig jaar of het jaar daarvoor geen grote ronde gereden? Heeft geen prioriteit. Als ze nu met Roglic weer de Vuelta willen winnen kan het best eens zijn dat het ten koste gaat van Eenkhoorn.
Ja? Vlaanderen was twee dagen voor de start van de Vuelta, Roubaix zou tijdens de ronde gereden worden. Een renner die daar belangrijk is en zich voor zijn eerste ronde op zijn 23ste goed voor zou moeten bereiden, kan dat toch moeilijk combineren. Lijkt me overduidelijk met elkaar te maken te hebben.
De RVV - Vuelta combi was prima haalbaar zoals aangetoond door oa Wellens inderdaad @Yeez. Maar nog wel meer renners hebben die combinatie gemaakt, Onder andere ook Rui Oliveira (leeftijdsgenoot van Eenkhoorn)
Eenkhoorn knechtte in die RVV zo goed dat hij in de finale al nergens meer te bekennen was, had ook een DNFje kunnen pakken zoals de rest van de ploeg en op de dag zelf al in Spanje zijn. Lijkt me totaal geen reden om de Vuelta uit te sluiten dat jaar.
Jumbo is een professionele ploeg, waar ze een jonge renner die zijn ronde debuut maakt daar goed op voorbereiden. Die gaan ze niet een paar dagen ervoor in Vlaanderen opstellen (en in eerste instantie ook in Roubaix, maar goed), om hem dan snel nog even in te vliegen. Dat weet jij ook natuurlijk (deze opstelling van jou lijkt me een keuze, geen onkunde), dus beetje zinloos dit
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.