Team Jumbo-Visma 2021

1 2 ... 360 ... 454 455
wieler4live

Eenkhoorn lijkt klaar voor de Vuelta😉

Laatst gewijzigd
kelderfan

Maar Pascal Eenkhoorn wordt hier 5e. in een oplopende finale.

S. Morgenstern

Ondanks dat zijn vorm niet je dat is

madeinstars

Kan je nagaan, in topvorm legt ie de boel er hier met een minuutje verschil op.

Fanny

'@Yeez
Quote: Nmm niet gezien excuus. 👍🏻
Aanvaard !

Fanny

'@wieler4live
Quote: Eenkhoorn lijkt klaar voor de vuelo😉
Haha welke koers is dat ?

BTW
Eenkhoorn reed een goede etappe in de Tour de Wallonië.
Knap gedaan en attent.
Waar was Roosen die ik in de finale had verwacht ?
Ging wel 1 keer in de aanval in de laatste 20-25km, maar op het laatst niet meer gezien.
Heb hem niet bij de eerste 20-25 renners zien binnenkomen, maar misschien heb ik dat niet goed gezien.
Groenewegen kan helaas nog steeds niet goed klimmen in deze heuvelachtige etappes.
Blijft imo dus een topsprinter in redelijk vlakke koersen.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Dat laatste mag je nmm gerust als feit brengen

Stoempie

Maw, wmb gaat Eenhoorn de Vuelta rijden

kelderfan

Eenhoorn op 't dashboard dan @Michiel

Rawolf

Misschien heeft de bezemwagen nog een plekje vrij of als Pascal ook touringcars mag besturen zie ik opties.

Stoempie

Jazeker Kelderfan

https://images.app.goo.gl/Q7ELPJKtcNFrZJzRA

kelderfan

Pfingsten heeft 't niet gehaald vandaag. Is daar een goede reden voor?
Maar Rick Pluimers lijkt mij goed bezig.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Wat zou een slechte reden zijn?

kelderfan

Ja, hij heeft er geen zin meer in=> zoiets.🎉

rennerske

Wat een fijn resultaat voor Eenkhoorn. Kunnen we blij mee zijn. Opmaat voor meer moois!

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Pfingsten is ziek afgestapt

S. Morgenstern

Goede reden! Hoewel sommige achterdochtige ikken dan toch aan andere dingen gaan denken

Loek de Rooij

Nmm gaat hij de Vuelo rijden.

Laatst gewijzigd
Fanny

Beoogd TJV renner Dennis start niet in wegwedstrijd OS om zich voor te bereiden op de ITT.
Het blijft een vreemde vogel.
Ik dacht dat je ook in de wegwedstrijd moest rijden als je de ITT deed.
Het is in ieder geval niet mijn type renner maar dat had ik geloof ik al eerder aangegeven.

ti-raleigh

Lijkt mij best gezond om in het wielrennen achterdochtig te zijn. Hoe zat het ook alweer met Vingegaard in de Dauphiné?

S. Morgenstern

Die was daar nog niet op Baskenland/Tour niveau door een kleine achterstand na een blessure. Of dat verhaal hadden ze bedacht om tactische redenen, maar nog steeds is niet duidelijk welke dat waren.

ti-raleigh

Dus alle reden om te denken dat je niet de waarheid te horen hebt gekregen.

S. Morgenstern

Omdat het voordeel van dat veronderstelde rookgordijn niet duidelijk is? En het blessure verhaal als het wel waar is prima te volgen is, omdat zijn prestaties er mee in lijn waren?

Mooi, die logica van de achterdochtige ikke

ti-raleigh

Ik begrijp niet zo goed welk punt je maken wilt. Je geeft aan dat ik gelijk kan hebben omtrent Vingegaard om vervolgens een sneer uit te delen over mijn achterdochtigheid. Vreemd.

S. Morgenstern

Ik geef niet aan dat je gelijk hebt. Ik begrijp juist niet zo goed welk punt jij wil maken met Vingegaard. Volgens mij zit dat onbegrip in beide reacties. De tweede zin in mijn eerste reactie vind ik zelf namelijk heel onlogisch klinken en een slecht alternatief voor de eerste zin, maar blijkbaar klinkt het voor jou even aannemelijk?

Vingegaard reed in de Dauphine rond als iemand die nog niet helemaal op niveau was en het bijpassende verhaal was dat hij een kleine trainingsachterstand had door een blessure. Volgens mij iets wat perfect op elkaar aan sluit, maar jij brengt dat als een rechtvaardiging voor achterdochtigheid. Alsof terugdenken aan Vingegaard in de Dauphine bij uitstek aan zou tonen dat er inderdaad goede redenen zijn om achterdochtig te zien. Ik begrijp dat voorbeeld dus niet, omdat ik geen reden kan bedenken welk voordeel het zou hebben wanneer dat verhaal van die blessure een leugen zou zijn.

Genoeg voorbeelden te bedenken waar gezonde achterdochtig wel toepasselijk is, maar bij de Dauphine van Vingegaard of het afstappen van een renner in Wallonië (!) vind ik het niet iets waar ik reden toe zie.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 360 ... 454 455

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.