Team Jumbo-Visma 2021

1 2 ... 362 ... 454 455
Rawolf

'@Yeez eerst verzin je nog dat ze er al wat aan hebben gedaan en nu heeft hij opeens nooit last gehad? Het word alleen maar vreemder :p

@Turtlehead, hoe is dat relevant voor wielrennen?

Stoempie

Wat denken jullie nou zelf hoe een platte band voelt als je platvoeten hebt, huh?!

kelderfan

'@Michiel geen zus, maar ik ben dol op Zuske,😎

S. Morgenstern

De hele blessure was toch een verzinsel? Volgens mij is iedere andere aangedragen mogelijkheid (van jaren oplossingen zoeken, tot recent opspelende problemen) veel minder vreemd. Maar goed, je moet wat natuurlijk.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Ik zie dat Jonas Vingegaard ook weer aan de bak mag in de volgende rittenkoersen.
San Sebastian en Tour de Pologne.

Stoempie

Zie het als een pluspunt dat je me je zus gunt.

S. Morgenstern

Ik ben benieuwd hoe ver hij zijn vormpiek uit kan rekken. Ik kan me goed voorstellen dat Polen er wat dat betreft teveel gaat zijn.

Yeez

'@rawolf nee. Als zijn platvoeten al eerder blessures zouden hebben veroorzaakt kan ik mij niet voorstellen dat ze nu pas in actie zijn geschoten.

Als deze blessure de eerste keer was dat zijn platvoeten hem klachten opleveren is het logisch dat er nu pas iets is aangepast dmv zooltjes.

Snap je het nog?

Rawolf

'@yeez ik snap dat jij geen enkel artikel hebt gelezen of informatie hebt maar er gewoon vanuit gaat dat de ploeg juist heeft gehandelt. Ook een manier.

S. Morgenstern

Ze hebben hem na Luik een week extra rust laten nemen, voor de Dauphine iets minder intensief getraind op hoogte dan de bedoeling was en hem in de eerste ritten van de Dauphine redelijk rustig in zijn ritme laten komen. Geen idee of dat het juiste was om te doen met een brandend gevoel in de achillespees door platvoeten, maar ik neem aan dat de medische begeleiding die keuzes niet zonder reden heeft genomen toch? Of is er een artikel waardoor we daar aan moeten twijfelen?

kelderfan

Dylan doet 't weer en wordt ook prima gebracht door o.a. Timo Roosen.

Yeez

Chapeau Dylan! Kudo’s ook voor Roosen, maar zeker Tim van Dijke met een wereldbeurt.

S. Morgenstern

Mooi teamwork. Van Dijke deed dat heel goed. Sterke renner voor zo'n langere kopbeurt en ook slim gedaan door niet te fanatiek achter die renner aan te gaan. Eenkhoorn vervolgens alleen een sprintje naar die bochten toe en vanaf daar vakkundig werk van Roosen waardoor de sprint voor Groenewegen een eitje was. Wel heel knap dat hij er nog zat.

Fanny

Zeer mooi teamwork van TJV en mooie overwinning voor Groenewegen.
Ook de jonkies Van Dijke en Pluimers doen het goed en dat is mooi om te constateren.
Eenkhoorn ook netjes in het peloton gefinished.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@Michiel
Mijn benen heten Wout en Mathieu. Maar Dylan heeft vandaag de bloemen en morgen heeft hij weer een grote kans.
Want de vorm is groeiende zegt Dyaln zelf.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Wat ik uit het artikel begreep dat een paar weken terug in het Nieuwsblad stond heeft hij nog steeds soms last van blessures door zijn platvoeten en is er ook nog geen echt oplossing gevonden. Die zooltjes helpen vooral tegen het branderige gevoel in zijn achillespezen. Dus best mogelijk dat hij die blessure heeft opgelopen ondanks die zooltjes. Ik kan me ook niet voorstellen dat ze die zooltjes pas na de Dauphine hebben laten maken als hij al vaker blessures heeft gehad en dit probleem dus gewoon al veel langer speelt.

Verder een mooie overwinning van Dylan vandaag met vooral goed ploegenwerk en knap dat hij die laatste klim zo goed overkwam waar toch veel renners eraf moesten. Dat zegt wel iets over zijn huidige vorm.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@Fanny
Over de jonkies gesproken. Jumbo-Visma Development Team doet toch wel zijn werk, want ook Tim van Dijke lonkt naar boven. Trouwens die Rick Pluimers doet 't hier ook prima.

ti-raleigh

Keurig van Dylan, blij dat hij weer terug is aan het front. Ook al kun je het niet 1 op 1 zeggen, maar ik denk dat het voortraject met de Giro een verstandige keuze is geweest.

Murcia

Netjes gedaan van Dylan en de ploeg, op het NK zag je hem al lang overeind blijven op een selectief rondje en dit was zeker niet de makkelijkste etappe maar hij blijft er goed bij in de aanloop en wint afgetekend.

Laatst gewijzigd
Cycling

Ideale leerschool voor de renners van JV Development team om wedstrijden op dit niveau met World Tour renners te rijden. Dit geeft ook een indicatie of de renners geschikt zijn om de overstap naar de World Tour te maken. Als de renners van het Development team zich zo blijven ontwikkelen is het onmogelijk dat ze allemaal onderdak gaan vinden bij JV World Tour team. Ik heb genoten van de kopbeurt van Tim van Dijke. Zeker als je zag hoeveel renners in de laatste 10 kilometers moesten lossen dan wel volledig geparkeerd stonden.

S. Morgenstern

Ik kan me trouwens voorstellen dat in een parallel universum, met een fitte Kooij, vandaag vooraf zijn kaart was getrokken en Groenewegen net als gisteren op een gegeven moment rustig laten lopen.

Cycling

Het blijft knap dat JV met 5 renners, waarvan 2 Development Team, eerst mee op kop gecontroleerd hebben en dan in de laatste kilometers ook nog de sprint het beste kunnen voorbereiden.

Yeez

Selectie San Sebastian op pagina 1

Laatste man

Jammer dat Vingegaard er niet was. Had nog leuk kunnen zijn.

Wout werelds. Tom uitgereden en kon redelijk mee. Foss mist hardheid na lange periode zonder koers. Roglic niet top nog, wellicht alles op de tijdrit.

xistnc

Vingegaard was mee geweest met Carapaz en McNulty, maar dan had Carapaz geen trap meer gedaan en wellicht alsnog gewonnen.

1 2 ... 362 ... 454 455

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.