Team Jumbo-Visma 2021

1 2 ... 363 ... 454 455
Yeez

Ja, goed dat je dat kan weten.

Murcia

Wout weer excellent, maar dat betekend ook dat in de koers iedereen naar jou kijkt en met dat in het achterhoofd haalt hij met zilver een zeer goed resultaat. Deze vorm heb je nodig om in de tijdrit nog een stapje hoger te komen.

kelderfan

Wout Van Aert is echt goed, want hij heeft ook het meeste werk gedaan.
Roglic nog niet op zijn niveau, maar hij lijkt op de weg terug. Tom Dumoulin heeft 't zonder de TdF in de benen toch nog goed gedaan. Ook George Bennett met z'n leuke manier van voorbereiden kwam met Tom over de streep.
Foss komt volgens mij wedstrijdritme te kort. Dat zag je ook terug bij Evenepoel.

madeinstars

Van Aert is gewoon een fenomeen. Slechtste uitslag in een ééndagskoers de afgelopen 2 jaar: 11e. Het is een kwestie van tijd tot die gouden plak op OS of WK eens komt, dat kan niet anders.

S. Morgenstern

Vandaag had Groenewegen zijn klimmers benen toch weer in de bus laten liggen. Jammer dat Kooij ziek was, was weer een mooie kans geweest.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Ja dat zie ik ook zo, maar Dylan heeft geprobeerd. Ook Timo Roosen heeft een uitval gepleegd, maar helaas geen sigaar.

kelderfan

Wat nog opvallender is, dat een van de jongelingen 't team thuisbrengt. Die Rick Pluimers toont zich elke dag weer.
Hij heeft nog geprobeerd mee te sprinten, maar dat lukte niet echt.

S. Morgenstern

Van Dijke bekommerde zich om Groenewegen, Eenkhoorn zat mee met de betere in koers en moest daarna alleen nog binnen komen in het peloton, Roosen probeerde wat en Pluimers had dus de vrijheid om te sprinten.

Rawolf

"Van Dijke bekommerde zich om Groenewegen,"

Typisch statistiekenpraatje, op het moment dat Groenewegen achterin losliet was van Dijke daar niet bij. Dat hoeft overigens ook niet.

Eenkhoorn is ook mee in de aanval getrokken en is in tegenstelling tot Roosen met de voorste groep over dat kasseienklimmetje geraakt, die is prima bezig maar een overwinning zit er voor hemzelf op deze manier niet in. Ook nog te kort in GC om vrijheid te krijgen.

S. Morgenstern

Heb je alleen de uitslag bekeken en denk je me nu daar op te pakken, de denkfout makend dat ik hetzelfde heb gedaan?! Typisch weer..

Van Dijke zat vlak achter Groenewegen toen die laatste de eerste keer nog terug kwam. Ik denk dat die eerste even daarvoor een beurt heeft gedaan om hem naar dat staartje te brengen. De laatste keer zit Van Dijke namelijk voor Groenewegen achterom te kijken en hem op te wachten. Daar was hij dus sowieso met Groenewegen bezig, waardoor de kans dat hij dat eerder ook deed aanzienlijk is. Zelfs zonder die aanname was bij het in beeld lossen van Groenewegen echter duidelijk zichtbaar dat Van Dijke zich daar om hem bekommerde.

Laatst gewijzigd
Rawolf

"Heb je alleen de uitslag bekeken en denk je me nu daar op te pakken, de denkfout makend dat ik hetzelfde heb gedaan?! Typisch weer"

Heb je ze verder nog op een rijtje?

"Van Dijke zat vlak achter Groenewegen toen die laatste de eerste keer nog terug kwam. Ik denk dat die eerste even daarvoor een beurt heeft gedaan om hem naar dat staartje te brengen. De laatste keer zit Van Dijke namelijk voor Groenewegen achterom te kijken en hem op te wachten. Daar bekommerde hij zich dus sowieso om Groenewegen, waardoor de kans dat hij dat eerder ook deed aanzienlijk is."

Nee dus

S. Morgenstern

Je kunt het lossen van Groenewegen gerust terugkijken, mocht de waarheid je echt interesseren. Maar goed, daar is het je niet om te doen lijkt me.. Ach, pas de tweede mislukte poging vandaag, volgende keer beter! Lukt vast wel weer een keertje binnenkort. Wellicht pakt Kuss nog eens ergens vier bergpunten..

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Rawolf ik begrijp niet waarom je er tegenin gaat terwijl de tvbeelden er gewoon zijn.

Poeksel

TJV maar zesde in het ploegenklassement. Jammer van de streak.

S. Morgenstern

WT-rondjes 😉

rennerske

Niet zo streng voor Rawolf jongens. Hij probeert de prestaties van TJV in een realistisch perspectief te plaatsen. Met weinig succes en onderbouwing, dat dan weer wel.

Rawolf

'@Rahimns heb je de beelden nog eens teruggekeken dan?

Wat Morgenstern beweert klopt in elk geval van geen kant. Ik zou ook niet weten waarom je nog moeite in Groenewegen zou steken als er daarna nog een veel moeilijker klimmetje aankomt dus logisch dat het zo niet is gegaan.

S. Morgenstern

Stel nou dat Rahimns zou zeggen dat hij dat inderdaad heeft gedaan en dat hij iets na dat eerste klimmetje inderdaad Van Dijke vijf plekken achter Groenewegen ziet zitten, terwijl Groenewegen de laatste sprong naar het staartje maakt. En dat hij er aan toe zou voegen dat hij daarna bij dat klimmetje op 8 km inderdaad iets voor Groenewegen Van Dijke achteruit kijkend de bocht om ziet gaan, om hem rechts van de weg na de bocht overduidelijk Groenewegen op te zien wachten. Zou je hem dan opeens wel geloven? Of zou je weer even doen alsof je neus bloed en bij de volgende te vlug gelezen post er gewoon weer op te duiken omdat je iemand denkt te kunnen pakken op iets, alsof je niet net daarvoor voor de zoveelste keer op je bek bent gegaan met zo´n actie?

Hoe dan ook, waarom zou Rahimns die moeite eigenlijk voor je doen? Wellicht omdat hij, zoals hier laatst werd gezegd, bij die mensen hoort die eigenlijk veel te lief voor je zijn door steeds weer serieus te reageren..

Laatst gewijzigd
peerduell

Als iedereen (of althans het overgrote deel) een appel ziet dan zegt @Rawolf dat het een meloen is.Hij is daar niet van af te brengen en verhardt in zijn eigen gelijk. Ik steek nooit energie in mensen die niet van hun meloen zijn af te brengen om zelf geen energie te verspillen.Spaart veel frustratie.

Rawolf

'@morgenstern, Rahimns praat geen onzin om zogenaamd wijs over te komen. Daar ben jij de laatste tijd helaas wel heel druk mee.

Maar ik zal uit dit donkere hoekje van wielerfits, wat het ondertussen is, met continu persoonlijke aanvallen maar weer even wegblijven. Poeh wat zetten een aantal gasten hier een rare setting neer waar vrijheid van mening een abnormaliteit is.

S. Morgenstern

Dat moet je helemaal zelf weten natuurlijk.

Jammer wel dat je niet gewoon terug kunt komen op de inhoud, nadat je mij weer eens van alles verwijt. Enigszins respectloos wat mij betreft. Maar goed, doubling down is een beetje je ding, dus ik ben er inmiddels op voorbereid..

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Rawolf ik heb de beelden inderdaad teruggekeken omdat ik het zelf nog niet had gezien en ik kan niet anders concluderen dat die beelden inderdaad laten zien dat Van Dijke probeerde Dylan aan te laten haken bij het peloton en hij het ook opgeeft op het moment dat Dylan volledig stilvalt op die laatste klim, ik kan er ook niets anders van maken. Jij beweerde dat Van Dijke niet bij hem aanwezig was toen hij afhaakte en dat was hij dus gewoon wel.

Laatst gewijzigd
madeinstars

Als iemand constant onder de tafel geluld wordt, kan je er donder op zeggen dat hij op een gegeven moment het 'vrijheid van meningsuiting' argument op komt hangen. Allemachtig wat een zwaktebod.

Rawolf, vrijheid van meningsuiting komt er op neer dat de overheid je in principe niet mag vervolgen voor het uiten van je mening (met een aantal beperkingen voor bijvoorbeeld aanzetten tot geweld en dergelijken). Het heeft werkelijk helemaal niets te maken met uitgekotst worden op een wielrenforum, omdat je constant zit te etteren.

ti-raleigh

Ik vind het nog wel meevallen hoor. Allemaal dezelfde mening hebben wordt het hier ook saai. Bij sommigen mis ik dat nog wel eens. Af en toe kritisch en achterdochtig zijn als Pietje of Jantje iets verkondigd is niks mis mee. Ik vind dat dit forum iets te veel gekaapt wordt door dezelfde mensen. 4 a 5 jaar geleden waren er veel meer mensen hier, zoals Klootje en 8.6. Die zijn waarschijnlijk om dezelfde reden afgehaakt als Rawolf nu.

Yeez

Wat hierboven staat klopt

1 2 ... 363 ... 454 455

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.