Team Jumbo-Visma 2021

1 2 ... 369 ... 454 455
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Dat vind ik dus ook... Vingegaard hoef je niet op te branden dus lijkt me dat niet de meest logische vervanger van Roglic. Dan zou ik Bennett eerder een 2e laten rijden en die naar de Vuelta laten gaan of toch Tolhoek en dan maar eventueel alles gooien op een paar mooie dagzeges.

Laatst gewijzigd
tdola

'@turtlehead
De reden dat ik kuss als reserve kopman aanduid is omdat hij in principe met kruijswijk in de vuelta kopman zou zijn.
Roglic stond eigenlijk gepland voor canadese wedstrijden.
Maar inmiddels geen canadese wedstrijden dit jaar en roglic uit tour en nu ri vuelta. Dus normaal is hij kopman.
Als je echter 1 of 2 renners kort kan houden in klassement naast roglic kan dat alleen maar voordelig zijn.

Ik geloof nooit dat ze vingegaard nu nog vuelta laten rijden, zoals hierboven ook aangegeven.

Roglic, kruijswijk, kuss, gesink, hofstede, oomen.
En dan nog wrs 1 klimmer (bouwman, harper) en 1 iemand voor vlakke (van hooijdonk, eenkhoorn, evt martin).

Laatst gewijzigd
ghostwriter

Waarom niet Foss? Die heeft een Giro gereden maar heeft daarna nog maar vier wedstrijddagen gereden.

tdola

Foss heeft dit seizoen voor t eerst een grote ronde uitgereden, waarom hem dan een 2e laten rijden? Dat is niet echt tjv stijl.

ti-raleigh

Ik weet niet of Foss 2 rondes al aan kan. Op zich wel, waarom niet. Maar ik denk dat ze met hem een plan hebben waar ze niet te veel van wiilen afwijken. Bij voorbeeld eerst maar eens leren hoe je een kleinere ronde wint.

fudd

Cyclingnews: “ At Jumbo-Visma, the biggest signing is Dennis. The Australian seemed to be settling at the British team but Jumbo made him an offer that was too good to turn down.”
Opvallend!
(https://www.cyclingnews.com/features/market-preview-cyclings-official-transfer-window-opens-august-1/)

KissMyAce2.0

Hoeveel watt kan Bouwman trappen?

madeinstars

Minstens 5

xistnc

Dat weet Funny vast wel.

kelderfan

'@fudd
quote: CN; Market preview Cycling: "At Jumbo-Visma, the biggest signing is Dennis. The Australian seemed to be settling at the British team but Jumbo made him an offer that was too good to turn down."
Ik vind dit 't meest opmerkelijk. Zou TJV beter betalen, dan Ineos. Dat weet xistnc wel.

xistnc

De fiets van de zaak schijnt bij Jumbo veel beter te zijn dan bij Ineos.

kelderfan

TJV Development Team gaat ook Kreiz Breizh rijden van 30/7 - 2/8 met 't dreamteam Ballerstedt;, Van Dijke, Mick; Van Dijke, Tim; Hessmann; Van Veenendaal, Hidde; Geleijn, Owen. Die rijden ook op de fiets van de zaak.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Anna Henderson heeft de smaak te pakken en wint voor 't damesteam een mooie zege + eindklassement in Kreiz Breizh.
Mooi dat naast Vos toch nog een dame met de zege kan strijken.

Laatst gewijzigd
Murcia

Het is een publiek geheim dat Rohan genadebrood moest eten toen hij bij INEOS tekende, pas heel laat nadat hij had gedacht zo van Bahrain naar een andere ploeg te hoppen en dit mislukte kon hij een verbintenis krijgen tegen een behoorlijk gereduceerd tarief. De Inner Ring heeft van zijn afscheid van Bahrain een reconstructie gemaakt waar ik de link hier al eens heb neergezet. Volgens insiders zou hij genoegen moeten nemen met een salaris van tussen de 4 en de 5 ton. Ter vergelijk: Bij Bahrein zat hij iets boven de miljoen euro.

Met dit bedrag is voor het TJV mogelijk om te concurreren lijkt me en daarnaast ben ik er van overtuigd dat tijdritfanaat Dennis voor zichzelf meer kansen ziet om in de prijzen te rijden bij het hedendaagse BMC. Dennis vindt bij TJV diezelfde passie voor de race tegen de klok als in het verleden bij Andy Rihs RIP.

kelderfan

'@Murcia
Prima geformuleerd. Maar gezien 't verhaal bij CN had hij ook kunnen bijtekenen en aangezien Ineos veel meer geld ter beschikking heeft, vind ik 't opvallend, dat TJV hem kan halen met een beter bod.
Dan is zo'n Tosh van der Sande toch niet de benodigde aanwinst voor Wout Van Aert.
Dat zij met Christoph Laporte komen vind ik een goed verhaal. Dus ik ben benieuwd naar die 2e. aanwinst voor Wout.

S. Morgenstern

Het budget van een ploeg hoeft niet evenredig te zijn aan de hoogte van het aanbod dat ze een specifieke renner doen. Dat is vooral een kwestie van hoe goed ze zo´n renner kunnen gebruiken en wat ze daar voor over hebben. Wanneer het aanbod van Ineos bijvoorbeeld slechts een kleine verhoging was, omdat ze het behouden van Dennis niet heel belangrijk vonden, dan zal dat aanbod aannemen inderdaad voelen als ´settling´.

In zo´n geval kan het aanbod van een andere topploeg, waar wel uit spreekt dat ze je heel graag willen hebben, ook als een niet te missen aanbieden voelen wanneer het enkel in de zit van zijn oude salaris van voor zijn overstap naar Ineos. Daarnaast zal de tijdrit afdeling van Jumbo sowieso ook een groot onderdeel zijn van hetgeen je Dennis te bieden hebt.

Het toont dan enkel dat Jumbo meer over heeft voor Dennis en hem meer te bieden heeft (ook qua gedeelde focus op bepaalde doelen bijvoorbeeld) dan Ineos. Niet dat Jumbo qua salarishuishouding kan concurreren met Ineos. Zoals een ploeg als BikeEx een beter aanbod kon doen aan Jansen (ook qua ruimte voor eigen kans te rijden), niet direct tot de conclusie moet leiden dat zij qua salarishuishouding kunnen concurreren met Jumbo.

Dan is zo’n Tosh van der Sande toch niet de benodigde aanwinst voor Wout Van Aert.

Dan? Wanneer precies? Maak je weer de denkfout dat als je een toprenner een heel goed aanbod kunt doen, dat je dan niet meer aan kunt komen met relatieve opvulling als Van der Sande, omdat er blijkbaar meer geld beschikbaar is? Terwijl het aantrekken van Van der Sande nu juist het duidelijke signaal is dat het budget dus een plafond heeft.

Laatst gewijzigd
Pieter_Pannenkoek

Waar ik me bij Roglic zorgen om maak is de nasleep van zijn val in de Tour. Tijdens de OS heeft hij 3 keer moeten stoppen in de wegrit. Daarentegen twijfel ik nog wel, omdat de hij dus weer oppermachtig was in de tijdrit.

Edit: deze post was bedoeld voor Vuelta, maar hier kan hij ook wel😜

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

De vorm zal wel goed zitten, maar die blessure lijkt me inderdaad nog wel een potentieel struikelblok in een koers van drie weken.

AWestie

Je kan tot morgenochtend 11:00 met korting een ticket kopen voor de Tour docu van Jumbo-Visma: https://planb.teamjumbovisma.nl/?utm_source=email&utm_medium=email&utm_campaign=overig__tourdocu__2021&utm_term=tdfkopers&utm_content=nl

madeinstars

Hoop dan wel dat het voor 5 euro iets meer is dan de youtube-filmpjes die tot nu toe al gereleased waren achter elkaar geplakt.

Yeez

Wacht? Je moet gaan betalen voor een ticket voor het kijken van een docu? Man man man

AWestie

Uur docu, met nog een paar extraatjes in beeld en geluid geloof ik. Heb me voor het forum even opgeofferd om te kijken, zal wat speciale dingen wel tzt delen.

$kedel

Erg jammer inderdaad. Hij zal vast nog wel eens ergens te zien zijn ooit.

xistnc

Ja duh, het is natuurlijk niet de bedoeling dat we moeten betalen voor iets waar iemand anders tijd en andere middelen in geïnvesteerd heeft. Zelfs niet als datgene voor ons misschien meer waard is dan wat het zou moeten kosten. Nee, gratis is de norm. Hoe durven ze.

AWestie

Nou, zoals ik het lees gaat TJV hem echt exclusief medio augustus maar voor een beperkte tijd showen. Of je moet een brakke opname vinden, maar ik denk dat dit niet zo snel op streamingsites komt. Heeft de marketing afdeling van het team uitvoerig onderzoek naar gedaan: hoeveel zouden mensen willen betalen, op welk platform, enzovoort enzovoort.

Verder volg ik graag de heerlijk ironische reactie boven mij: dit is volgens mij een uur mooi werk. Daar mag wel loon naar werken voor worden ingezet, voor leuke 20minuten repo's hoef ik idd ook niet snel iets in te leggen.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 369 ... 454 455

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.