Team Jumbo-Visma 2021

1 2 ... 370 ... 454 455
Yeez

'@xistnc ik zal maar wel een tegenreactie geven, want zelf doe je het niet als iemand je corrigeert dat roglic 4 uur in een busje moet zitten, maar goed.

volgensmij kun je zo’n format heel makkelijk kwijt aan aan een platform als ziggo of videoland (zoals eerder gedaan). Zou een beter idee zijn om losse tickets te verkopen voor 5 euro per stuk. Raar idee

Laatst gewijzigd
AWestie

'@yeez Dat heeft het team in meerdere surveys onderzoek naar gedaan en blijkbaar is dit wat het beste werkt voor het grootste deel van de achterban

xistnc

Waarom is dat een of/of? Het fenomeen pre-release party bestaat al en dit is daar een soort digitale variant van. Je biedt betrokken fans wat extra, naast het tijdvoordeel. Daarmee creëer je alvast wat buzz, wat de uitzending op een breder platform ten goede kan komen.

Ben je niet op die manier betrokken en/of vind je het de euro's niet waard, ook prima. Maar de individuele keuze die jij maakt zegt toch niks over het idee an sich?

Yeez

Weet ik, maar ik ben geen fan van het idee dat een topsport organisatie van een documentaire een verdienmodel maakt. De ploeg is sowieso de laatste jaren erg gericht op het maken van eigen en exclusieve content. De bestaande media heeft daar al tijden kritiek op. Klein voorbeeld is dat het team aan het begin van het seizoen zelf interviews opnam over de seizoensindeling per renner. Pers had geen enkele mogelijkheid tot het stellen van vragen. En dat stond los van corona (veel teams doen namelijk een digitale persco)

xistnc

Maar omdat jij er geen fan van bent, is het toch niet per se een slecht idee? Dat er kritiek is vanuit de media op het maken van eigen content lijkt me evenmin een argument. Laat de media er zelf maar voor zorgen dat ze hun toegevoegde waarde houden. Ploegen mogen commercieel creatief zijn, media mag journalistiek creatief zijn.

En dat corona deels een valide, deels een makkelijke reden is om geen obligate persco's te houden over programma's, daar kan ik goed inkomen.

AWestie

Het is een zeker spannende tendens, omdat het WC-eend gehalte wel kan zorgen voor minder journalistieke content. Ik bedenk alleen ook dat Zonneveld, maar ook WF-redacteurs geloof ik, de openheid van TJV tov andere teams verfrissend vinden. Op alle vragen wordt op serieus in gegaan.

Ik vind het wel bijzonder hoe TJV hun content anders wil delen: Ineos, EF en Bikexchange doen jolige of hippe filmpjes, of zoals Mobistar op Netflix.

kelderfan

Jumbo-Visma Development Team met o.a. Mick van Dijke en Michel Hessmann heeft zich weer laten zien in een tijdritje in wederom Kreiz Breizh

karl66

We lopen al decennia te klagen over het verdienmodel in het wielrennen. Dan komt TJV met een nieuwe vorm van fan-binding, waarmee ze minder afhankelijk van sponsoring worden en dan gaan we opeens klagen dat ze daarmee concurreren met de sportpers. Hoezo? Sinds wanneer is TJV verantwoordelijk voor het verdienmodel van WF of het AD?

Ik kan dit soort zaken, waarmee ze als ploeg weer een beetje onafhankelijker worden, alleen maar toejuichen.

Yeez

https://t.co/voU7Zr23qT

Vingegaard heeft niet eens naar de interesse van andere teams gekeken, denkt dat zijn vorm goed is en rijdt niet polen, maar alleen noorwegen na san sebastian

kelderfan

Leuk verhaal @Yeez en het geeft goed aan, dat hij nog kan groeien in het GT-werk en de klim klassiekers.
Vandaag wordt 't weer een ontdekkingstocht voor Jonas Vingegaard.

rennerske

Kortom: uitstekend initiatief van TJV dat de ware wielerfan met liefde zal omarmen!
Speciaalbiertje van € 5,- erbij en genieten maar.

$kedel

Ik denk niet dat een bijdrage van 5€ echt een verschil zal maken, hoeveel weinigzeggende surveys je hier ook tegenaan gooit. Ondertussen zet je heel de gesponsorde boel wel achter slot en grendel wat ik een heel slecht signaal naar je trouwe fans vind.
Ik heb de laatste docu's ook nooit gezien en het publiek voor dit soort docu's zal zeker niet groeien als je alles naar niemandsland verplaatst.

Laatst gewijzigd
tdola

Vingegaard rond 9e plek, oomen kon lang mee. Van hooijdonk sterk kopwerk zien doen.

Murcia

Eenkhoorn doet er weer eentje bij voor de ploeg en daarmee een lekkere aanloop naar zijn eerste grote ronde. Koel afgemaakt en ook Dylan en Timo een goede koers gereden. De verbetenheid van de eerste om zelfs in groep 3 nog door te trekken tekent zijn ambitie.

Yeez

En Eenkhoorn wint!

tdola

Ik moet nog zien dat eenkhoorn de vuelta gaat rijden, t zou kunnen, maar nog geen zekerheid denk ik.
En aangezien van hooijdonk al in Spanje is en vandaag sterk knechtenwerk deed, zou t me niet verbazen als doe wel en eenkhoorn niet naar vuelta gaat.
Afwachten, enig idee wanneer tjv de selectie bekend maakt?
(Roglic, kuss, kruijswijk, gesink, oomen, hofstede, van hooijdonk en bouwman zou ik denk ik op dit moment gokken).

xistnc

Prima Van Hooydonck gezien in het Baskenland. Tolhoek en Bouwman vielen me tegen, die hadden toch best beide bij het eerste peloton mogen zitten.

kelderfan

Ja ik ook @xistnc. Die was heel sterk en op weg naar Leuven, hoorde ik bij de Belg, die 't gelukkig wel hebben uitgezonden. Mollema hevig teleurgesteld.. Maar zoals je weet heeft mijn favoriete renner het mooi geklaard voor zijn team EF.
Ik vind 't nog altijd jammer, dat hij weg is gegaan.
Maar Pascal Eenkhoorn heeft zich prima getoond en gelukkig mochten zij olv Wynants vrij koersen en dat betaald zich uit.

kelderfan

'@tdola
Daar zou ik ook op gokken, want Van Hooydonck heeft zich prima laten zien. Goed werk, maar de regen is helaas spelbreker geworden.
@Yeez
Pascal Eenkhoorn, Timo Roosen en Dylan Groenewegen hebben zich goed geweerd, met een mooie zege van Pascal.

Fanny

TJV is het enige team dat met alle gestarte renners gefinished is.
Knappe prestatie dus met als uiteindelijke 8e plaats voor Vingegaard die zijn eigen team goed vond presteren.
Helaas geen teamoverwinning 👌😊

https://twitter.com/velofacts/status/1421525941675778049/photo/1

Laatst gewijzigd
Laatste man

Pascal klasse. Ze moeten echt 1 of 2 van dat soort jongens de Vuelta laten rijden. Sterker maken. Dan maar minder voor het AK. Roglic heeft toch nog wat last en Kuss kan mooi voor etappes gaan.

Yeez

Eenkhoorn doet geen Vuelta. Zal Polen rijden. Gemiste kans wat mij betreft

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Zeker een gemiste kans! Ik vind het sowieso een verkeerde keuze om de investering in die jongens niet breder door te zetten. Je ziet het in het laatste uur van de klassiekers, daar missen ze het vermogen dat ze op andere plekken wel laten zien. Dat uitdiepen vraagt niet alleen ouder worden (een onderschatte factor), maar ook dat soort investeringen in hun hardheid.

Laatst gewijzigd
tdola

Bron yeez?

Maar wat mij betreft geen verrassing dus. Van hooijdonk wel vuelta?

tdola

En haalt tjv nog stagiairs bij team? Of door samenwerking met dev team niet?

1 2 ... 370 ... 454 455

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.