Team Jumbo-Visma 2021

1 2 ... 376 ... 454 455
Yeez

'@kelderfan jep, dat is wielerflits. Niet de site van jv zoals je zei. Maakt niet uit.

Ik weet niet of dat duidelijk is. Jij mag dat zo interpreteren

De Zeboe van de Zoncolan

Ik lees hierin dat hij waarschijnlijk gaat verlengen bij JVD maar dat de handtekening nog niet gezet is. Waar jij leest dat hij gaat overstappen naar de WT formatie is me een raadsel, aangezien dat er niet staat.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik lees ook dat de ploeg (de Academy, daar wordt namelijk naar verwezen) en hij de intentie hebben om samen door te gaan.

Michieltje

Kan me Kelderfan zijn beredenering wel voorstellen. Contracten van collega’s als Boven zijn al verlengd. Ook ik denk dan dat ze in gesprek zijn met Tim over een toekomstig WT contract, bv ingaand 1-8 2021

Yeez

'@michiel je bedoelt 2022 ;)

Ik denk dat het logisch is om te denken dat, gezien het feit dat de academy/ploeg & Tim beide doorwillen en er nog geen akkoord is, Tim er inderdaad al een (tussentijds) wt contract uit wil slepen. dat kan bij jv of een ander team zijn. Als Tim akkoord was gegaan zoals die andere jongens was het natuurlijk allang rond geweest

Michieltje

Ja, haha. Al heb ik liever dat Tim nog eergisteren dan vandaag tekent. Wees geen FFB.

De Zeboe van de Zoncolan

Maar het zou bijv. Ook een 3 jarige deal kunnen zijn waarbij hij nog een volledig jaar bij de opleidingsploeg blijft.

AWestie

Of een deel waar hij in oneven jaren bij het DevTeam rijdt en in even jaren WT. We weten het niet.

Ondertussen biedt de redactie hier ons wel wat verlichting: Bennett slaat lekker nog even zijn vleugels uit en Harper blijft alsnog. Wat betekent voor het aantal renners? 23 blijven over en dan komen voorlopig 5 man in de plaats? Hessman, Van Dijke, Laporte, VdSande en Dennis. 28! Dat is hun lievelings aantal, dus dan zou er alleen verder nog nog plek zijn voor zeer uitzonderlijke gevallen denk ik (zeggen ze ook ieder jaar). Of Youri IJnsen moet nog iets uit zijn mouw schudden.

Xevar

Eigenlijk moet je Hessmann en van Dijke niet meerekenen aangezien die komend jaar in de praktijk nog als belofte gaan rijden.
Dus dan kom je uit op 26, denk dat er nog wel 1 of 2 bijkomen.

Laatst gewijzigd
Yeez

Youri is dan ook afhankelijk van de ploeg ;) het is natuurlijk wel zo dat Hessmann en van Dijke in 2022 nog min of meer bij het opleidingsteam zouden rijden, dus dan zit je alweer op 26. Ik denk zelf dat er nog 1 klimmer bij komt.

$kedel

Waar komt het gerucht van vd Sande eigenlijk vandaan? Ik vind hem helemaal geen renner voor Jumbo.

Yeez

Dat is volgens wielerflits al rond. Mooie allrounder voor de sprinttrein en het voorjaar

Murcia

Harper die blijft is terecht, heeft zich laten zien voor zijn oogblessure en kan doorgroeien. George kiest waarschijnlijk voor de centjes gezien zijn volgen van alles zo rond UAE op social media en dat is niet raar. Binnen TJV is zijn rol als incidenteel kopman uitgespeeld en ook als knecht is hij niet zo onvervangbaar als sommigen denken. Pfingsten heeft het niet slecht gedaan maar daar zal net zo goed meespelen dat zijn werk door anderen nog beter kan worden gedaan.
Hopelijk nog een klimmer als Poels voor de plek van George maar er staat al een geweldige ploeg voor 2022 met de versterkingen en verlengingen.

Yeez

Poels dus uitgesloten. Buiten de 28 man (26 plus Hessmann en Mick van Dijke in een constructie dat zij 2022 nog grootendeels voor de academy rijden en in 2023 definitief overkomen) nog plek voor 1 renner en Tim van Dijke die dezelfde move/constructie kan maken als zijn broer en Hessmann. Verwacht dan toch Tusveld als laatste man

Komt uit het nieuwe artikel van Youri.

Laatst gewijzigd
Murcia

'@Yeez
Dank, las het net. Lijkt mij dat Tusveld het ook niet wordt aangezien de ploeg wat langer de tijd zou willen nemen. Honoré is de beste optie als renner maar denk ik bijzonder duur. Hermans is een running gag maar ik zie het niet gebeuren en sommige opties zijn vergezocht zoals de knakker van Bardiani. In de rol die wordt geschetst zie ik eigenlijk Gogl als een top kandidaat gevolgd door Odd-Eiking. Allround en niet te duur.

Yeez

Het kan natuurlijk ook heel iemand anders worden. Lijkt mij dat ze wachten op de juiste renner. Ze hebben ook geen haast natuurlijk, omdat het maar om 1 ondersteunende plek gaat.

Michieltje

Dan verwacht ik Harper eigenlijk wel in de Vuelta

Murcia

Klopt, ze kunnen het zich veroorloven om de hengel wat later in het water te gooien omdat ze zo goed als compleet zijn. Langer wachten betekend volgens mij wel dat de beste optie in de lijst van tafel is. Honoré is te goed om te wachten tot een ploeg voorbij komt. Jongens in de categorie als Gogl zullen wel wat meer geduld moeten betrachten.

$kedel

'@murcia
Die knakker van bardiani heeft anders wel flink geklommen afgelopen Giro.. Die schat ik qua prijs kwaliteit nog wel heel hoog in aangezien Honore al vrij duur is met een zelfde potentieel denk ik.

Yeez

'@michiel hij doet denemarken. Staat op de voorlopige startlijst. Smalle basis door een blessure en lange periode zonder koers

Michieltje

Ok, fair enough Yeez

Murcia

'@$kedel
Heeft inderdaad een goede Giro gereden maar ik zie hem niet passen binnen de taakomschrijving die de ploeg heeft voor de versterking. Dan zie ik eerder een Gogl of de noren dan deze Italiaan. En meer dan waarschijnlijk is de lijst bij de ploeg nog wat langer dan deze van de redactie. Ik sluit totaal niet uit dat het een jongen wordt die niet bij deze suggesties staat.

tdola

'@yeez
Maar zie er nu 7 bij Denemarken zijn, volgens mij starten daar maar 6.

appiett

https://www.rtvdrenthe.nl/nieuws/172393/Axel-van-der-Tuuk-verliest-plezier-en-verlaat-opleidingsploeg-Jumbo-Visma

Yeez

'@tdola de voorlopige startlijst geeft bij elke ploeg 7 renners aan. Geen 6 meer dus.

1 2 ... 376 ... 454 455

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.