'@S.Morgenstern
Er staat toch, dat zij eerst nog met 't Development Team optrekken en als 't in 't straatje/ontwikkelingpast, dan worden zij ingezet bij het WT-team.
Ik denk, dat juist Mick en waarschijnlijk ook Tim al eerder kunnen worden ingezet, omdat zij nu al beter zijn, dan enkele collega's uit 't WT-team. Wat goed is komt snel, denk ik dan. Met Hessmann kun je beter wat zuiniger omgaan.
Dat Mick bijvoorbeeld al in de Omloop wordt opgesteld en Tim bijvoorbeeld in de KBK lijkt mij ook wel een goed idee.
Gogl is mijn keuze na Honoré, eigenlijk het prototype allrounder en dan heb je voor in elk geval de Strade al een perfecte luitenant. Kan bergop ook veel werk verrichten voor kopmannen AK als eerste of tweede wagonnetje en zal niet te duur zijn. Tusveld lijkt me minder behoefte aan nu met het verlengen van Harper en dat is niet echt een allrounder. Gougeard vond ik een verrassende naam omdat ik niet geloof dat Ag2R niet met hem door wil en Odd-Eiking is een keuze als plan a of b niet doorgaan.
Wat ik leuk vind, dat TJV van 27 af is gestapt. Met een beetje goede wil komen zij toch aan 30 renners.
De teller bij PCS staat nu op 24 incl. Mick van Dijke en Michel Hessmann. Daar komt in ieder geval Harper, die wordt verlengd en Dennis, Laporte, van der Sande bij.
En volgens WF wordt nog gezocht naar 1 volwaardige prof op WT-niveau en staat Tim ook nog op de rol voor een contract.
Dan kom ik toch al snel op die 30 renners uit. Maar ook wel begrijpelijk, omdat er 3 jonge talenten bijzitten.
Dennis en Laporte zijn twee goede aankopen. De broers van Dijke lijken sterke mannen, die in Vlaanderen zeker goed voor de dag zullen komen. Michel Hessmann met zijn tijdrit is ook geen verkeerde renner.
Ik hoop dan nog op die Mikkel Honore, die met Vingegaard toch de dienst uitmaakte in de Settimana.
Maakt dat nou heel veel verschil uit... nu gebruikte ze regelmatig ook renners van de Academy en heb je dus ook meer dan 27 renners in theorie alleen niet voor de WT wedstrijden, waar ik niet direct deze 2 of 3 jongens voor in aanmerking zie komen. Het is meer wat tussen je oren zit dan nou iets om van op de bank te gaan springen.
Ja ik ga op de bank springen, want ik vind 't wel degelijk een verschil. Want Mick van Dijke komt volgens mij wel degelijk in aanmerking voor WT-wedstrijden en zeker 't Vlaamse gedeelte. Dat maakt toch een aardig deel van de kalender uit.
Wat tussen jouw oren zit, weet ik natuurlijk niet. Alhoewel je altijd wat te mekkeren hebt.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.