Team Jumbo-Visma 2021

1 2 ... 385 ... 454 455
kelderfan

Tolhoek gaat weg en dan zou Tusveld goed van pas kunnen komen. Maar @Murcia ik denk ook, dat TJV eerder gaat voor die Honore. Alleen dan moeten zij wel eerder reageren.
Maar nog een nieuwtje. Bij 't WK wordt Wout de kopman van 't Belgische team. Niet alleen bij TJV stijgt hij met stip, maar nu ook in Belgie.

S. Morgenstern

Tusveld vind ik op zich prima passen bij het label 'allrounder'. Ik schat het in ieder geval zo in dat daarmee een renner wordt bedoeld die de rollen in kan vullen die nu door bijvoorbeeld Gesink en Hofstede worden ingevuld. De groep waar Bouwman tot voor kort ook toe behoorde, welke plek door Tusveld uitstekend ingevuld kan worden, wanneer Bouwman definitief door schuift naar een rol als pure klimknecht.

Fanny

'@Murcia
Zou Tusveld geen allrounder zijn die aardig kan klimmen en maar ook een redelijk goede ITT heeft ?
Vorig jaar 12e op de laatste dag van de Giro in de afsluitende ITT.

Laatst gewijzigd
Murcia

'@Fanny
De definitie allrounder is ook maar wat men er in wil zien dat klopt, Vorig jaar reed hij inderdaad een erg goede ITT in de Giro maar ik denk dat men bij de ploeg de luxe heeft om te wachten en dus zichzelf de ruimte verschaft om bij de keuze uiteindelijk de opties naast elkaar te leggen. Is bv een Honoré geinteresseerd en haalbaar dan is die van een hoger niveau dan Martijn. Verder zullen de kopmannen ook wel worden geraadpleegd en is er nog de vraag wat Tom gaat doen en of dat de samenstelling doet veranderen in bv de Waalse klassiekers en rondewerk. Met de ploeg nu en de vermeende aanwinsten die we kennen is het aanbod kwalitatief enorm omhoog aan het gaan als je het hebt over de bezetting van alleen al de grote rondes.

Laatst gewijzigd
madeinstars

Voorlopig heeft Jumbo nog geen enkele nieuwe renner officieel aangekondigd toch?

xistnc

Nee gek hè, die hebben ook vorige week pas het lijstje gekregen.

Yeez

'@madeinstars dat zal vast nog wel komen. Wel mooi om te zien dat wanneer zoiets niet direct gebeurd het menselijk vertrouwen gelijk weg is. Nee, dennis laporte en vd sande komen niet meer ;)

madeinstars

Oh daar maak ik me verder geen zorgen over hoor, ik vroeg me alleen af of ik het toevallig gemist had.

Yeez

Nee dat niet. Is gewoon nog niet gebeurd. Misschien tijdens de rustdag vd vuelta?

AWestie

De promo filmpjes zijn nog niet klaar natuurlijk. Tot nu toe hebben de teams met transfernieuws nog niet echt hun best gedaan hè ;)

madeinstars

Ik verwacht van de social media stagairs bij Jumbo inderdaad wel het nodige spektakel.

wieler4live

Ik ben benieuwd wat voor een programma Dekker en Kooij nog gaan rijden dit seizoen heeft iemand daar een idee van ?

Yeez

Misschien nog bretagne of de benelux tour en aansluitend wat belgische wedstrijden en de cro race?

Laatst gewijzigd
Poeksel

Uit het DSM-interview: "Een ander verhaal dat wordt verspreid, is dat jullie renners op de nationale kampioenschappen niet ondersteund werden."

Hoe zit dat eigenlijk bij TJV? In sommige landen wel, andere landen niet?

Daniel17

Waarschijnlijk een optelsom van de hoeveelheid renners die starten en hoe ver het is van de thuisbasis van het team.

In Noorwegen werd Foss ondersteunt door zijn oude club bijvoorbeeld en in NZ waren ze er ook niet bij. Maar er was wel begeleiding van TJV in Duitsland, België en Nederland.

Laatst gewijzigd
Yeez

Volgende

wieler4live

Volgende

Poeksel

Klinkt logisch Daniel17! Zal waarschijnlijk ook zijn hoe de meeste teams het doen (alleen DSM moet weer afwijken).

EmPeHa

Voor diegene die het nog niet hebben gelezen.
https://cyclingtips.com/2021/08/sepp-kuss-may-have-to-wait-on-grand-tour-leadership-but-thats-ok-with-him/

kelderfan

Ja, die Sepp Kuss ziet 't prima. Roglic is nu eenmaal een kopman bij uitstek. Het geeft hem wat meer vrijheid nu Bouwman en Hofstede de mannen zullen zijn om Roglic bij te staan.

Yeez

Als vd Sande deze vorm heeft is het een hele mooie versterking

Murcia

Tosh reed in dit voorjaar al goed en met zijn behoorlijke sprint in de benen is hij een waardevolle versterking voor de sprintploeg als ook de kern rond Wout. Het verbaasde mij eigenlijk best wel dat hij zo weinig werd ingezet bij de Vlaamse kasseikoersen door LTS. Zo een etappe als deze in Denemarken met korte venijnige hellinkjes lijkt hij prima te verteren.

Yeez

Mike ook erg sterk. Veel moeten geven vandaag. Kan voor plek 2 gaan in het klassement met zijn tijdrit

Murcia

Mike is inderdaad goed bezig, vanaf de terugkeer in Hongarije op een hoog niveau rond gefietst. Is lekker voor hemzelf maar zal door Wout met het oog op Roubaix ook prettig worden gevonden.

kelderfan

Ja @Yeez
Die Van der Sande laat zich even zien. Maar Mike Teunissen doet ook heel goed. Ook Rick Pluimers laat zich toch goed vooraan zien met een 17e. in dit veld.
Wat betreft nieuwe gehaalde renners behoeven wij niet meer te wachten op 't nieuws van de ploeg.
Want het is al vrij duidelijk, dat Dennis, Laporte en Van der Sande worden gepresenteerd; alleen dan achteraf.
Het enige leuke is de nog openstaande renner voor de volgers om te gissen.

1 2 ... 385 ... 454 455

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.