Team Jumbo-Visma 2021

1 2 ... 386 ... 454 455
Xevar

Eenkhoorn is wel sterk bezig in Polen, had niet verwacht dat hij vandaag in de voorste groep zou eindigen.

Fanny

Vooral de jonge Pluimers valt mij op.
Die had ik nog niet zo goed op het netvlies en ook nog niet zien koersen.
Heel netjes met een 17e plaats in de etappe en een 17e plek in het AK. Daarnaast ook nog eens 3e in het jongerenklassement.
Jammer dat hij de groep Teunissen net niet kon volgen op de klim van het 1e rondje.
De jongeren van het development team doen het uitstekend in zowel Polen als Denemarken.
Benieuwd wat Leemreize doet in de Tour de l"Avenir.
Zo dadelijk even kijken naar de presentatie van de Vuelta op Eurosport.
Zal een zeer hete Vuelta worden met zo als gisteren las temperaturen boven de 45 graden.
Daar zullen verschillende renners heel veel moeite mee hebben.
Kan daarom wel eens raar lopen met de verwachtte hitte.

AWestie

TT fiets met gouden accenten voor Primoz: https://twitter.com/JumboVismaRoad/status/1426092241622388736?s=19

ghostwriter

Zijn vorm maakt het extra raar dat Eenkhoorn niet naar de Vuelta wordt meegenomen.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@ghostwriter Van Hooydonck is ook in bloedvorm en zo kan je dus nog wel even doorgaan. Je kan maar 8 man meenemen. En voor het werk dat op het vlakke moet gebeuren is Nathan denk ik net iets geschikter dan Pascal

AWestie

Goed dat je het zo weergeeft, want inderdaad is Pascal een goeie kracht om mee te nemen maar iedereen die nu mee gaat is in zijn rol beter of heeft andere pluspunten. Pascals veelzijdigheid kopt het figuurlijk de kop.

Loek de Rooij

Voor Pascal ook wel prettig dat hij een beetje voor eigen rekening kan rijden. Misschien is er een plaatsje in de Giro selectie van het komende jaar. Een grote ronde zal hem wel goed doen lijkt me.

Yeez

Een grote ronde lijkt mij inderdaad essentieel voor zijn ontwikkeling op dit moment. Als hij daardoor nog een stap kan zetten zal de ploeg er een hele goede aan hebben.

Michieltje

Het bloed kruipt waar het niet gaan kan, zeker nu Loek weer ten tonele verschijnt. Ik denk dat ze voor Nathan hebben gekozen omdat hij idd sterker is op het vlakke. Een echte tempobeul die ook prima een heuvel kan verteren. Hopelijk mag Eenkhoorn de rest van het seizoen voor eigen kans gaan. Ben trouwens benieuwd hoe het met Primoz zijn bipsbotje gaat.

Yeez

Ik denk inderdaad ook dat Van Hooydonck geschikter is voor de “Tony Martin rol” dan Eenkhoorn. Nu Roglic meedoet en het doel niks anders dan eindwinst is, is er voor andere jongens geen vrijheid meer. Dit was met Kuss en Kruijswijk meer het geval geweest voor jongens als Eenkhoorn

Michieltje

Precies. En tegelijkertijd hebben ze zoveel goede klimmers mee dat ik ze afentoe nog wel voor een ritzege zie mogen gaan.

ghostwriter

'@rahimns
Als Eenkhoorn slecht in vorm stak had ik dat een goede reden gevonden om hem toch geen grote ronde te laten rijden maar nu blijkt dat zijn vorm gewoon goed is vind ik het eingelijk nogal ondankbaar richting Eenkhoorn dat ze hem in zijn vierde jaar voor de ploeg nog steeds geen grote ronde laten rijden. Er zijn in totaal 24 plaatsen per jaar voor Jumbo-Visma renners in grote rondes. Van Hooydonck heeft maar één van die 24 plaatsen opgevuld.

Laatst gewijzigd
Yeez

Heel erg jammer voor Dekker in Polen. Zag er ijzersterk uit, maar kon er helaas niet uitkomen. Wat een chaos met alle valpartijen en een sprint der stervende zwanen

S. Morgenstern

Van Hooydonck en Eenkhoorn één op één in de weegschaal leggen is inderdaad niet reëel. Beide zouden de Vuelta rijden, maar ergens is daar deze zomer voor Eenkhoorn iets veranderd (wellicht omdat met Roglic erbij een extra klimknecht nodig werd geacht).

Yeez

En Mick van Dijke en Hessmann 3 en 7 in de proloog van l’avenir. Leemreize ook keurig en Nederland in de breedte erg goed. Topfavoriet voor de ttt

Cycling

....

Cycling

Volgende

Dave87

TT dag morgen.

Vuelta - Primoz
Polen - Jos
Denemarken - Edoardo

Niet eens onrealistisch dat TJV ze alle 3 wint 💪🏻

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Denemarken lijkt me lastig met Evenepoel, die lijkt me daar de favoriet en Almeida lijkt me ook een maatje te groot in Polen. ik vind het realistischer om te hopen op 1 van de 3. Zo'n korte tijdrit in de Vuelta kan ook nog alle kanten op met mannen als Matthews, Haga en Cerny.

Laatst gewijzigd
Turtlehead

Één van de drie is al handjes knijpen inderdaad.

kelderfan

Mike Teunissen staat er nog steeds gloed voor zie ik en Riejanne Markus doet een duit in het zakje.

Petje

Morgen Roglic, 100%

$kedel

En Bouwman top 5 100%

Yeez

Op dit parcours in denemarken acht ik affini niet kansloos. Jos heeft zijn topvorm nog niet te pakken, dus gok idd almeida

tdola

Roglic 75 % kans op overwinning op zaterdag, affini 45 %, jos minder dan 5%.

1 2 ... 386 ... 454 455

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.