Team Jumbo-Visma 2021

1 2 ... 388 ... 454 455
Moreno Ventura

Geweldige proef van Primoz, bemoedigende start die de goedheid in tijdrijden bevestigt na het Olympisch goud. Het zal dit jaar niet gemakkelijk zijn door de programmawijziging als gevolg van de terugtrekking uit de Ronde van Frankrijk, de concurrentie is van een hoog niveau, maar Roglic is een groot vechter.
We zullen zien wat er kan gebeuren in etappe 3, waar we de conditie van alle kanshebbers op de overwinning zullen zien.
Laten we hopen op een goede sprint in Polen in de laatste etappe voor David en Olav!

tdola

Benieuwd wat er komende dagen gaat gebeuren met de wind en mogelijke waaiers in vuelta. Vandaag vnl tegenwind, alleen laatste stukje mgl wat zijwind, maar als ik t goed begrijp 1e week meerdere keren kans op waaiers.
Op telesport.nl hint gesink erop misschien beter zelf initiatief nemen, dan afwachten. Moet je denk ik wel zorgen van hooijdonk fris te hebben voor waaier gedeelte, zal samen met hofstede en gesink belangste helpers zijn daar voor roglic, kruijswijk kan meestal wel ok mee in waaiers. Oomen, kuss en bouwman hebben niet echt postuur voor waaierrijden en zullen alert moeten zijn.

Samenwerking met 1 of 2 teams voor de waaiers ook niet verkeerd, zoals destijds met quickstep in tour van bau en lau.
Maar of er nu weer tevoren waaier bondjes gesloten worden? Ik zou zeggen met team klassementsrenner op achterstand (EF) en ploeg met sprinter (alpecin) zijn goede kandidaten.

kelderfan

'@Yeez
Klopt 't dat Mike ook de Tour of Norway gaat rijden?

tdola

Volgens pagina 1 niet

Yeez

En volgens de voorlopige startlijst ook niet

kelderfan

Gisteravond werd bekend dat Mike aanstaande donderdag (19 augustus) zal starten in de Ronde van Noorwegen, die vier dagen duurt en eindigt op zondag 22 augustus. De reden van dit wijziging, was het wegvallen van de wedstrijd in Hamburg.
Dat laat Mike optekenen op zij eigen site.πŸ˜‰

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Waarom vraag je dan hier of het klopt... ze zullen niet liegen op zijn eigen website πŸ€” en als dat pas sinds gisterenavond bekend is dan is het ook logisch dat dit nog niet verwerkt is op de startlijsten.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@rahimns
Hoi, ben er weer bij. Yeez houdt t bij volgens een berichtje van jou. En die is in de ontkenning; dus mijn terechte vraag is, hoe dat nu zit.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@kelderfan logisch dat die in de ontkenning is zonder die info die je daarna deelt. Die info is pas sinds gisterenavond binnengekomen. Je vraagt eerst om bevestiging van iets wat hij waarschijnlijk nog niet wist. Als je die info nu meteen had gedeeld had hij waarschijnlijk geen nee gezegd πŸ˜‚

Yeez

'@kelderfan Dan zal het wel kloppen ja. Voor antwan dan denk ik.

Edit: ik zat overigens niet in de ontkenning. Ik ging op de voorlopige startlijst af, maar Teunissen vervangt idd tolhoek die dan (denk ik zelf) nog niet helemaal fit is na zijn ziekte in Polen

Laatst gewijzigd
peerduell

'@Kelderfan en@ Rahimns spelen graag ping-pong. Ik kan daar best van genietenπŸ˜€

tdola

Teunissen zou idd voor tolhoek kunnen zijn, maar kan ook voor geleijn, foss (wat had hij?), of Harper (nog niet super).

Paar daagjes wachten nog en we weten t.

kelderfan

Olav Kooij komt binnen als 7e. in de laatste rit van de Tour of Poland.

S. Morgenstern

Hoopgevende ronde geweest met Eenkhoorn (24), Dekker (23) en Kooij (19). Goed om te zien.

Yeez

Die 3 hebben inderdaad een heel mooi niveau laten zien!

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Vandaag kwam Jumbo-Visma goed weg bij die valpartij, dat scheelde maar heel weinig

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Next

tdola

Tjv reed attent in de vuelta en kwam gelukkig goed weg bij valpartij op 4,5 km.
Primoz pakt ruime halve minuut op yates, hamilton en mccarthy.

Vooral ineos geen 3 renners kort hebben staan is niet ongunstig lijkt me.
Benieuwd of t morgen tussen klassement mannen gaat zijn voor de ritwinst of dat er groep wegblijft.
Hopelijk goede primoz en attent tjv hele week ivm mogelijke waaiers. Misschien zelfs wel ergens waaiers slagje slaan!?

Petje

Ik heb toch het idee dat Dekker niet de toekomst heeft en Kooij en Eenkhoorn wel. Natuurlijk hoop ik dat dekker nog stappen maakt, maar iets zegt mij van niet.

Roglic en het team zijn top, nu morgen afwachten en de balans opmaken, maar ziet er goed uit, ook heerlijk team dat hem overal dik kan ondersteunen. Kuss dicht in het klassement houden zou top zijn maar heeft soms een heel slecht dagje.

goldone123

Veel zin in morgen ben benieuwd hoe Sam oomen en Steven kruijswijk het gaan doen.

horsm

Ik zie in Dekker meer een man voor de klassiekers dan een pure sprinter.

Yeez

'@petje dat gevoel heb ik ook! Ik heb bij Dekker een heel erg Van Poppel gevoel: tekort in de pure sprints en ook geen klassieke topper. Wel heel allround, een bruikbare knecht op dat klassieke terrein en een hele goede sprint op een lastige aankomst. Iemand die geen kopman is bij JV, maar te goed om te knechten over een paar jaar en daardoor zijn heil ergens anders zoekt.

Maar dat is mijn onderbuikgevoel;)

horsm

Van Poppel heeft te veel gezwalkt in zijn carriere: dan weer sprint, dan weer klassiekers. Daarin zit hem volgens mij het probleem, en niet zozeer in zijn inherente talent.

horsm

Ondertussen pakt Roglic vandaag behoorlijk wat tijd op een aantal belangrijke concurrenten (Yates, Carthy, Haig).

madeinstars

Met de vorm die Roglic en Kuss nu vermoedelijk hebben, hoop ik dat ze vandaag het ijzer smeden terwijl het heet is. Hopelijk kan Sepp zijn kruit zo lang mogelijk droog houden en ook een rol spelen voor de etappewinst en tijdwinst in het klassement. Als je vandaag al een Adam Yates op meer dan een minuut kan zetten zou dat heel mooi zijn.

1 2 ... 388 ... 454 455

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.