'@Kelderfan waarvan er dus nu al 3 die je waarschijnlijk nog niet in de grootste wedstrijden zal zien... Vader zal net zoals Van Dijke en Hessmann niet meteen in het diepe gegooid zien worden, dus effectief hou je waarschijnlijk nog steeds een kern van zo'n 26/27 renners over.
Ik wordt van vader bij de ploeg niet direct enthousiast, is ook subtop bij mountainbike. Gaat ook gecombineerd programma rijden, wat me ook niet direct enthousiaster maakt.
Maar misschien kan hij mij en ik denk iedereen hier verrassen.
Nog onbekend voor hoe lang vastgelegd denk ik, voordeel dat hij niet veel gekost heeft neem ik aan. En als t goed is ook goede stuurder.
Wat voor terrein, wrs heuvelop/bergen als specialiteit?
Maar zeker niet de all round knecht lijkt me.
Ja dat klopt @Xevar maar er zou een jongen komen, die in meerdere koersen mee kan doen .Volgens mij een type Honore.
Bij 't Dev. Team doen jongens als Van Belle, Balllerstedt en Pluimers toch leuk mee. Van Belle zelfs de nieuwe nr. 1.
Dat wordt nieuwe Loe, Loe.😉 Alleen Boven kan 't niet bijbenen. Op basis van metingen moet hij 't toch beter doen dan Van Veenendaal
Het meest ideale is de leiderstrui van Eiking, niet alleen zijn ploeg maar ook Cofidis ontpopt zich als de bondgenoot van je dromen als TJV zijnde. Ploeg was vandaag weer sterk en bij de Movi's merk je al dat dat ze behalve op de beginstroken niet echt meer knechten over houden in het peloton. Verona was vandaag al minder. Maar nog steeds moet je het dag voor dag bekijken al zien tot nu toe zowel de leider als de knechten er goed uit.
'@tdola
Quote: Maar zeker niet de all round knecht lijkt me.
Dennis de allrounder en laatste wielertranfer voor TJV ?
Wel vreemd dat Dennis nergens meer start voor Ineos na de OS, althans volgens PCS.
Kan natuurlijk nog veranderen.
Niet mijn gewenste transfer gezien zijn eerdere problemen bij andere WT ploeg(en).
Voor deze dure jongen zijn er misschien andere niet zo dure en jonge renners met capaciteiten als goede all-rounder.
Ik ben wel benieuwd of JVA nog Nederlandse junioren gaat aantrekken. Er lijkt nu net een generatie te zijn met goede klimmers met onder andere Tibor Del Grosso. De voorste groep van de vredeskoers van 12 man bestond uit 5 Nederlanders waarvan er 4 in 2003 zijn geboren en dus volgend jaar bij de beloften zullen rijden.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.