Team Jumbo-Visma 2021

1 2 ... 399 ... 454 455
Michieltje

Milan Vader dus. Die zag ik niet aankomen. Wel super interessant zo’n renner

Rahim Vlasblom
admin

Denk dat niemand die had zien aankomen... ben heel benieuwd

kelderfan

'@Xevar
Het gaat bij TJV nog steeds om de testresultaten, want Milan Vader wordt renner met nr 28 bij TJV.

kelderfan

'@rahimna
Dat had ik ook niet gezien, maar dat gaat nu naar ca 30 renners bij JV 2022.
Zo'n ontwikkeling had denk ik niemand verwacht.

Laatst gewijzigd
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan waarvan er dus nu al 3 die je waarschijnlijk nog niet in de grootste wedstrijden zal zien... Vader zal net zoals Van Dijke en Hessmann niet meteen in het diepe gegooid zien worden, dus effectief hou je waarschijnlijk nog steeds een kern van zo'n 26/27 renners over.

tdola

Ik wordt van vader bij de ploeg niet direct enthousiast, is ook subtop bij mountainbike. Gaat ook gecombineerd programma rijden, wat me ook niet direct enthousiaster maakt.
Maar misschien kan hij mij en ik denk iedereen hier verrassen.
Nog onbekend voor hoe lang vastgelegd denk ik, voordeel dat hij niet veel gekost heeft neem ik aan. En als t goed is ook goede stuurder.
Wat voor terrein, wrs heuvelop/bergen als specialiteit?
Maar zeker niet de all round knecht lijkt me.

Rahim Vlasblom
admin

Ze hebben de jongen getest, is mee geweest op trainingskamp en wordt getraind door Heemskerk. Ik ga ervan uit dat ze iets gezien in hem hebben wat hem goed genoeg maakt om hem aan de ploeg toe te voegen.

jvh93

Mountainbikers zijn vaak goed in sturen en korte krachtsinspanningen op heuvels en zouden dus ook in de kasseienwedstrijden goed uit de voeten moeten kunnen. Ben wel heel erg benieuwd hoe dit gaat uitpakken, maar ga ervanuit dat ze hem niet zomaar een contract geven a la Brian Bulgac....

kelderfan

'@rahimns
Met Hessmann en Vader heb je wel gelijk, maar ik zie Mick & Tim toch wel eerder aansluiten bij de hoofdmacht.
Die maakt nu al meer indruk, dan bijv. die Dekker.

Rawolf

Vader vind ik een hele vette transfer, top!

Voor degene die hem niet kennen, echt wel een kerel die in het mountainbiken bij de beste 15 hoort internationaal. Is vooral goed over een inspanningen van een minuut of 10 dus ik verwacht hem in bv een Brabantse pijl of Amstel gold race vooraan.

Michieltje

Nice Rawolf!

Xevar

Nu Vader komt ben ik wel benieuwd wat ze met Tim van Dijke gaan doen. Die jongen hoort gewoon thuis in de WT en in principe is er nog precies 1 plekje vrij.

madeinstars

Uitstekend werk van de ploeg vandaag. Geen vuiltje aan de lucht zo. Morgen weer een grote groep laten rijden en dan rustig naar de laatste rustdag.

Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan ik ga voorlopig even uit van wat de ploeg zelf gecommuniceerd heeft over Van Dijke en Hessmann en dat ze dus vooral nog met de Academy zullen rijden.

Laatst gewijzigd
rennerske

Het ziet er wel heel makkelijk uit. Lopez voor de schijn 4 seconden laten peuzelen en verder lekker een dagje over de Spaanse wegen pedaleren. Oogt zeer geruststellend.

xistnc

Huh?

kelderfan

Ja dat klopt @Xevar maar er zou een jongen komen, die in meerdere koersen mee kan doen .Volgens mij een type Honore.
Bij 't Dev. Team doen jongens als Van Belle, Balllerstedt en Pluimers toch leuk mee. Van Belle zelfs de nieuwe nr. 1.
Dat wordt nieuwe Loe, Loe.😉 Alleen Boven kan 't niet bijbenen. Op basis van metingen moet hij 't toch beter doen dan Van Veenendaal

Murcia

Het meest ideale is de leiderstrui van Eiking, niet alleen zijn ploeg maar ook Cofidis ontpopt zich als de bondgenoot van je dromen als TJV zijnde. Ploeg was vandaag weer sterk en bij de Movi's merk je al dat dat ze behalve op de beginstroken niet echt meer knechten over houden in het peloton. Verona was vandaag al minder. Maar nog steeds moet je het dag voor dag bekijken al zien tot nu toe zowel de leider als de knechten er goed uit.

Murcia

Hagenes vandaag ook weer een zege dacht ik, top talentje hoor!

kelderfan

Klopt Murcia. Die Hagenes heeft zijn zege binnen in de Course de la Paix juniors 2.Ncup. Hij staat ook 1 met nog 1 rit te gaan. Ook Lou van Belle staat op 1 met nog 1 rit te gaan.

Fanny

'@tdola
Quote: Maar zeker niet de all round knecht lijkt me.

Dennis de allrounder en laatste wielertranfer voor TJV ?
Wel vreemd dat Dennis nergens meer start voor Ineos na de OS, althans volgens PCS.
Kan natuurlijk nog veranderen.
Niet mijn gewenste transfer gezien zijn eerdere problemen bij andere WT ploeg(en).
Voor deze dure jongen zijn er misschien andere niet zo dure en jonge renners met capaciteiten als goede all-rounder.

Michieltje

Dennis én Tim én een allround klimmer, kan dat ook?

Michieltje

Vind wel dat morgen JV het heft in handen moet nemen en Roglic mot aanvallen. Hij hoort in t rood te rijden

Laatst gewijzigd
Turtlehead

'@Michiel: vind ik ook, maar ik denk... Nog een rustdag zonder extra plichtplegingen lijkt het walhalla te zijn, Ik denk het weinig scheelt, want Roglic is hier toch de grote meneer (als eigenlijk enige).
Ik hoop maar dat het niet als een boemrang terugkomt.

Daniel17

Ik ben wel benieuwd of JVA nog Nederlandse junioren gaat aantrekken. Er lijkt nu net een generatie te zijn met goede klimmers met onder andere Tibor Del Grosso. De voorste groep van de vredeskoers van 12 man bestond uit 5 Nederlanders waarvan er 4 in 2003 zijn geboren en dus volgend jaar bij de beloften zullen rijden.

1 2 ... 399 ... 454 455

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.