Team Jumbo-Visma 2021

1 2 ... 400 ... 454 455
Rahim Vlasblom
admin

Volgens mij komt dat verhaal van die allround renner uit de koker van Wielerflits en is dat hier een eigen leven gaan leiden.

Michieltje

Zeker Rahimns. Klopt. De namen van Poels en Tusveld zongen hier rond. Wielerflits heeft het wel vaak bij het rechte eind. Vind het altijd lekker transferperiodes in de sport. Met iig Laporte, Van de Sande, Dennis, Van Dijke, Hessman en Vader 6 mooie krachten erbij.

Turtlehead. Ik vind Mas wel sterk hoor. Deze ronde is nog niet gedaan. 2 keer vallen kost alleen maar energie

Laatst gewijzigd
Cycling

'@Michiel De valpartij van Roglic kan de reden zijn dat JV vandaag alleen maar rustig op kop van peloton heeft gereden. Morgen doen ze dit waarschijnlijk ook en zien ze na de rustdag wel verder op woensdag. Dit geeft Roglic in ieder geval, Indien nodig, de mogelijkheid om te herstellen van de val. Hopelijk heeft Gesink het ook niet al te zwaar in deze etappes en kan hij volgende week nog van nut zijn. Oomen blijkt in ieder geval een aanwinst voor de klimtrein.

Laatst gewijzigd
Michieltje

Harry Johan. Ja, Oomen rijdt met de beste 20-25 renners omhoog. En een gouden vent om erbij te hebben, vlak na de finish is hij al grappig. Sammie heeft wel last van de hitte gehad, maar kan omhoog kijken nu de hitte afzwakt. Hopelijk pakt Roglic morgen toch alvast wat tijd op de Movi’s. Kuss en Kruijswijk zullen er ook wel staan.

Rahim Vlasblom
admin

'@harryjohan71 met Roglic was niets aan de hand... denk niet dat het daar iets mee te maken heeft. Roglic hoeft niet aan te vallen, zijn concurrenten moeten tijd op hem goedmaken, of je moet Martin en Eiking nog als een echte bedreiging zien. Volgende week staat er nog een paar zware etappes op het programma....

Robert

Met van dijke, hessman, laporte, vd sande prima tot uitstekende versterkingen. Waarschijnlijk ook dennis, welke ook top is.

Vader heb ik geen idee, maar die zullen ze goed getest hebben.

Ik mis alleen een echte klimmer. Ik had er toch wel 1 verwacht na het vertrek van tolhoek en bennet. Maar wie weet.

Murcia

Dennis zal in een aantal koersen de rol van George overnemen schat ik zo in. Nog meer dan George is hij een ideale wagon voor een klimmers trein. Harper en Leemreize zetten ook stappen dus wordt het vertrek van Tolhoek en George wel aardig opgevangen vind ik. Milan zal mij mogen verrassen, over het algemeen zijn MTB jongens wel gezegend met wat (explosiever) klimmers talent maar de duur van de koers en het rijden in het peloton zal wel wat aanpassing vergen. Mick van Dijke sprak daar ook al over.

S. Morgenstern

Dennis in plaats van Bennett lijkt me niet noodzakelijk een verzwakking voor de klimtrein. Andere rollen natuurlijk, maar ik denk dat een grote ronde selectie met Dennis kwalitatief vaker vooruit dan achteruit zal gaan.

Tolhoek heeft dit seizoen geen grote rol gespeeld in het WT-programma van de ploeg. De stap die Bouwman heeft gezet als klimmer is daar één van de oorzaken van (bv doordat hij nu twee grote rondes reed). Ik heb daardoor niet de indruk dat er met zijn vertrek een één op één vervanging nodig is. Het aantal klimmers blijft meer dan voldoende

madeinstars

Het mooie aan Eiking en Martin is nu dat ze zo langzamerhand ook een beetje het klassement van Movistar en Bahrein (en Ineos, maar ik vraag me af of die uberhaupt nog in een podiumplek geloven) beginnen te bedreigen. Dat verlegt de focus straks nog meer voor die ploegen.

Cycling

'@Rahimns Dat Eiking en Martin geen bedreiging voor Roglic zijn is vandaag toch wel bewezen. Deze renners gaan nu over hun toeren en zakken er in de 3e week volledig doorheen. Eiking verwacht ik in de 3e week eerder in de bus dan bij 1e 20 renners in de bergetappes

Yeez

'@daniel Jesse Kramer

Laatst gewijzigd
rennerske

'@harryjohan71
Die befaamde 3e week beperkt zich toch tot de 2 ritten op woensdag en donderdag, of zie ik ritten over het hoofd? Die ritten zijn vanzelfsprekend loodzwaar genoeg om met name Eiking en Martin te kraken maar de Movi’s moeten met hun plannetje toch haast gaan maken.

Rahim Vlasblom
admin

'@harryjohan71 voor mij was het wel duidelijk dat ze geen bedreiging zouden zijn... zelfs al zouden ze tot de laatste dag voor Roglic in het algemeen klassement staan dan gaan ze er alsnog aan in de tijdrit.

kelderfan

'@Yeez
Is Jesse Kramer een van de nieuwe aanwas bij Jumbo Visma Development Team?

Yeez

Youri zei van wel ja

Turtlehead

Next page:)

wieler4live

Harper en Foss gevallen in Frankrijk

kelderfan

En uit koers met Foss op weg naar het ziekenhuis.
Ballerstedt heeft een goede opleiding genoten bij JV Development, want hij wint 't rondje Tour du Pays de Montbéliard.
Pluimers en Van Veenendaal hebben zich ook keurig geweerd en worden uiteindelijk 5 en 7 in de einduitslag.
Helaas heeft Van Belle zijn 1e. plaats niet kunnen verdedigen. Boven moet nog arriveren of is afgestapt?

wieler4live

Ik vond Roglic vandaag voor het eerst niet heel sterk ogen laten we hopen dat alleen voor het oog was

kelderfan

Kruijswijk heeft 't team thuisgebracht. Hij lijkt weer dik in orde.
In Bretagne is helaas alleen maar valpartijen te melden.
Marianne Vos maakt de dag weer goed. Mooie zege vandaag.

Turtlehead

Kruissie mooie dag, dat zal hem goed doen.
Voor de rest indrukwekkende ploeg, iedereen zat er lang bij en op het laatst nog met drie in de groep der favorieten.
Alleen wordt het wel tijd die Eiking een flinke lel te verkopen binnenkort, anders gaat ie er nog in geloven.

madeinstars

Eiking en Martin zijn een groter probleem voor Mas, Lopez en Haig dan voor Roglic.

Yeez

Eiking verliest woensdag en donderdag 10 minuten en er is niks meer aan de hand

rennerske

De jongens koersten weer soeverein! Kruijswijk een dikke plus! Nog 2 ritjes dit niveau consolideren en de buit is binnen.

skylimit

'@rennerske de buit is nog lang niet binnen. Roglic is zelf zijn grootste tegenstander, het kan zelfs in de tijdrit nog mis gaan.

1 2 ... 400 ... 454 455

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.