Zeker Rahimns. Klopt. De namen van Poels en Tusveld zongen hier rond. Wielerflits heeft het wel vaak bij het rechte eind. Vind het altijd lekker transferperiodes in de sport. Met iig Laporte, Van de Sande, Dennis, Van Dijke, Hessman en Vader 6 mooie krachten erbij.
Turtlehead. Ik vind Mas wel sterk hoor. Deze ronde is nog niet gedaan. 2 keer vallen kost alleen maar energie
'@Michiel De valpartij van Roglic kan de reden zijn dat JV vandaag alleen maar rustig op kop van peloton heeft gereden. Morgen doen ze dit waarschijnlijk ook en zien ze na de rustdag wel verder op woensdag. Dit geeft Roglic in ieder geval, Indien nodig, de mogelijkheid om te herstellen van de val. Hopelijk heeft Gesink het ook niet al te zwaar in deze etappes en kan hij volgende week nog van nut zijn. Oomen blijkt in ieder geval een aanwinst voor de klimtrein.
Harry Johan. Ja, Oomen rijdt met de beste 20-25 renners omhoog. En een gouden vent om erbij te hebben, vlak na de finish is hij al grappig. Sammie heeft wel last van de hitte gehad, maar kan omhoog kijken nu de hitte afzwakt. Hopelijk pakt Roglic morgen toch alvast wat tijd op de Movi’s. Kuss en Kruijswijk zullen er ook wel staan.
'@harryjohan71 met Roglic was niets aan de hand... denk niet dat het daar iets mee te maken heeft. Roglic hoeft niet aan te vallen, zijn concurrenten moeten tijd op hem goedmaken, of je moet Martin en Eiking nog als een echte bedreiging zien. Volgende week staat er nog een paar zware etappes op het programma....
Met van dijke, hessman, laporte, vd sande prima tot uitstekende versterkingen. Waarschijnlijk ook dennis, welke ook top is.
Vader heb ik geen idee, maar die zullen ze goed getest hebben.
Ik mis alleen een echte klimmer. Ik had er toch wel 1 verwacht na het vertrek van tolhoek en bennet. Maar wie weet.
Dennis zal in een aantal koersen de rol van George overnemen schat ik zo in. Nog meer dan George is hij een ideale wagon voor een klimmers trein. Harper en Leemreize zetten ook stappen dus wordt het vertrek van Tolhoek en George wel aardig opgevangen vind ik. Milan zal mij mogen verrassen, over het algemeen zijn MTB jongens wel gezegend met wat (explosiever) klimmers talent maar de duur van de koers en het rijden in het peloton zal wel wat aanpassing vergen. Mick van Dijke sprak daar ook al over.
Dennis in plaats van Bennett lijkt me niet noodzakelijk een verzwakking voor de klimtrein. Andere rollen natuurlijk, maar ik denk dat een grote ronde selectie met Dennis kwalitatief vaker vooruit dan achteruit zal gaan.
Tolhoek heeft dit seizoen geen grote rol gespeeld in het WT-programma van de ploeg. De stap die Bouwman heeft gezet als klimmer is daar één van de oorzaken van (bv doordat hij nu twee grote rondes reed). Ik heb daardoor niet de indruk dat er met zijn vertrek een één op één vervanging nodig is. Het aantal klimmers blijft meer dan voldoende
En uit koers met Foss op weg naar het ziekenhuis.
Ballerstedt heeft een goede opleiding genoten bij JV Development, want hij wint 't rondje Tour du Pays de Montbéliard.
Pluimers en Van Veenendaal hebben zich ook keurig geweerd en worden uiteindelijk 5 en 7 in de einduitslag.
Helaas heeft Van Belle zijn 1e. plaats niet kunnen verdedigen. Boven moet nog arriveren of is afgestapt?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.