Team Jumbo-Visma 2021

1 2 ... 401 ... 454 455
kelderfan

'@skylimit
Ik denk niet, dat Roglic het laat liggen in de tijdrit. Maar hij lijkt ook volgens Clement kwetsbaar. Dus die twee puisten in de volgende week worden cruciaal.
Normaal gesproken is Roglic niet de man om bijvoorbeeld Yates te laten gaan. Hij koos nu voor behoudend rijden.

Murcia

Hij koos niet voor behoudend rijden maar juist voor de inzet van zijn knechten om het gaatje met Yates overzichtelijk te houden. Yates pakt vandaag terug wat hij gisteren verloor en is niet de bedreiging voor hem dat zijn Mas en Lopez. Hij reageerde op Mas prima en voor de rest kon hij terugvallen op Kuss en Oomen. Dat hij kan verliezen in de derde week is natuurlijk mogelijk maar lijkt vooral ingegeven door wishful thinking bij sommigen aangekleed als bezorgdheid.

skylimit

'@kelderfan bij Roglic weet je het nooit, als hij onder druk komt, een slippertje in een afdaling is weer gauw gemaakt.
Het team oogt nu nog sterk, maar ze zijn ook nog niet echt onder druk gezet.
Er komen een aantal zeer zware etappes aan. Ineos zal gaan aanvallen, Bahrein heeft ook nog genoeg vuurpower om de aanval in te zetten en Movistar zal niet achter blijven. Hopelijk is Kuss top vanaf dinsdag en kan Roglic zijn naaste belagers in het oog blijven houden.

kelderfan

'@Murcia
Precies hij reageerde op Mas, maar kon of wilde niet meer reageren op Yates, want hij zat achterin de klassementsgroep.
Kuss wilde wel maar hij stopte met een blik van verstandhouding met Roglic.
Dus ja, hij heeft behoudend gereden. Hij had op dat moment alleen maar Kuss, want Sam kon nog met moeite aanhaken.
Maar daar is niks mis mee, want de hitte heeft ook parten gespeeld.

kelderfan

'@skylimit
Natuurlijk weet je 'bij Roglic niet hoe de vlag er echt bijstaat, maar ik zie hem niet de 2e. keer mispakken in de tijdrit.
Woensdag en donderdag worden de zware dagen en hopelijk zijn Kruijswijk en Kuss klaar voor de job.

Michieltje

Roglic zat op het einde bijna helemaal achteraan in de groep. Dat id toch niet van weelde?

Murcia

'@Michiel
Hij zat inderdaad wat van achteren en dat heb ik ook in mijn reactie op de etappe aangegeven maar tegelijkertijd wist hij dat in de afdaling er niemand meer ging wegrijden met ploegmaats die tempo maakten en Yates dichtbij hielden. Er waren geen boni's meer dus denk ik dat hij het wel best vond.

Michieltje

Ok. Ik hoop het Murcia

Murcia

Ik interpreteer ook alleen maar hoor Michiel, de omstandigheden daar zijn slopend. Men reed boven de 50 in het eerste uur dus het is zeer wel mogelijk dat zijn poten ook op ontploffen stonden maar hij krijgt van mij het voordeel van de twijfel. Ik voorspel wel dat deze afmatting in week 3 nog voor talloze slachtoffers gaat zorgen, hoog en laag in het klassement. Deze editie is lood en loodzwaar. En dan volgende week met een beetje pech die zware cols in de regen. Dan gaan ze bij bosjes uitvallen.

YogiBear

Het voordeel wat je hebt in die derde week, is dat iedereen voor zijn plekje in het klassement gaat. Je zult gaan zien dat Ineos ook op Movistar gaat reageren en Bahrain op Ineos en vv. Zeker als Roglic nog één keer kan laten zien dat team het onder controle heeft, zie ik het wel goed komen.

Michieltje

Ik snap wel dat Roglic wat behoudend rijdt, met andere gereden grote rondes in het achterhoofd, Murcia. Mss zorgt dat gedrag ervoor dat hij volgende week nig wat extra in de benen heeft. Gaat t volgende week regenen ja?

Murcia

Eens Michiel, een wat verdedigende strategie valt prima te begrijpen met ook vorige jaargangen in het achterhoofd. Het weer schijnt op woensdag in elk geval erg buiig te zijn. En temperaturen die behoorlijk wat lager liggen dan de tropische waardes in het binnenland. Asturië is wel een regio waar het flink kan spoken.

xistnc

Momenteel is het hier in Asturië (regio Lagos) al een week heerlijk weer. Dat blijft het nog een paar dagen, maar woensdagmiddag worden inderdaad wat druppels verwacht. Met name donderdag lijkt slecht te worden. Hopelijk valt het mee.

Laatst gewijzigd
Michieltje

Ok, geniet ervan zolang het kan xistnc.

Opvallend dat we Primoz gisteren en vandaag niet gehoord hebben in de media

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Michiel dar was toch ook het doel met het kwijtraken van het rood... rust, rust, rust

horsm

Volgende

Michieltje

Prachtig spannende koninginnenrit
Twee weken onderweg op kruissnelheid
Brabants sluipwonder
Groep der favorieten hij zit er altijd
Vierkante schouders stille herkenbare zit

Giau Valparola slalommen door de Dolomieten
Sneeuwlandschap Nibali overtroefd
Diens aanvallende stijl bijzonder
Succesvol door Kruijswijk beproefd
Leidt de afdaling virtueel roze wij genieten

In de race zelfs voor de dagprijs
Colombianen jagen op elkaar
Chaves geeft Atapuma ’n opdonder
Bonificatieseconden als extra bonus het Roze is daar
Een volle week voor een kleurrijke reis

Onverwacht
Goed dag later
Op Alpe di Siusi hield hij iedereen eronder
Gaf vooral Nibali een minutenlange optater
Etaleerde soepel zijn klimtijdritkracht

http://www.sportgedichten.nl

Laatst gewijzigd
skylimit

'@michiel en toen was daar opeens een witte muur, geen melkzuur, geen vreugdevuur en waren de druiven zuur.

xistnc

'@michiel
Kruissie!!!

Sollicitaties kun je richten aan [email protected].

Yeez

Dekker heeft 3 gebroken vingers overgehouden aan zijn val in Bretagne. Baalde, want zat in de groep achter de 3 leiders en was in hele goede vorm volgens zichzelf. Bron: dekker zijn insta

ccladder

Ik ben benieuwd of de bevestiging van Dennis vandaag nog komt.

tdola

Volgens ons schema zou dekker geen britain rijden, als je aankondiging zo leest, stond dat wel op de planning!?

AWestie

Roosens shirt en fiets bevallen, zijn helm kan ik helemaal niks mee.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@AWestie nu is ook de bedoeling dat hij er wat mee moet, jij kan gewoon je eigen helm kopen ;) zonder dollen ik vind het er prima uitzien.

Laatst gewijzigd
madeinstars

Genant dat Jumbo de slag bijna volledig gemist heeft in de Benelux tour.

1 2 ... 401 ... 454 455

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.