'@Fanny
In 't interview met ook Merijn Zeeman is wel duidelijk geworden, dat een eventuele terugkomst wel eens heel moeilijk gaat worden. Moet Wout Van Aert hier heel blij mee zijn, want voor zijn doelen RVV/Roubaix heeft hij niet de beste ondersteuning gekregen. Van Hooydonck gaat misschien Amund Jansen doen vergeten, maar verder moet het van Teunissen komen.
Dit is een hele grote aderlating voor 't team; dat los je niet op door te schuiven met de huidige selectie.
Het was al enige tijd duidelijk dat Tom het moeilijk had en je mist al Groenewegen in 't verhaal.
Mooi programma idd. Roglic krijgt zoals verwacht prima ondersteuning mee naar Waalse klassiekers met oa Gesink, oomen, vingegaard.
Plekken in Vuelta worden duur (ik ga er even vanuit vingegaard ipv dumoulin naar tour).
Gesink, kruijswijk, hofstede, kuss, Oomen. Wellicht tolhoek/Bennett/Bouwman/Martin/Leemreize.
Wanneer krijgen we parcours giro en Vuelta trouwens? En dit jaar wel ttt in Tirreno?
Sowieso ergens ttt, mooie discipline en wellicht subdoelen voor tjv.
Edit
Volgens mij geen ttt in tirreno
Als Dumoulin vervangen dient te worden hebben ze de keuzes uit verschillende renners. Op het eerste gezicht is het logisch om te gaan voor renners die ingepland staan voor de Vuelta, namelijk Oomen, Hofstede en Vingegaard. Afhankelijk van hun prestaties in het voorjaar kunnen ze een keuze maken.
'@Yeez
Ook al zegt Tom Dumoulin ik ga weer mee doen, dan zou 't mij verbazen, als hij de TdF gaat rijden.
Je neemt dan heel groot risico. Want in twee maanden is zijn hoofd nog niet vrij, denk ik met Zeeman mee.
Die zegt niet voor niets, dat je geen vaste tijd op moet plakken. Ik denk dan eerder aan de Vuelta.
Ik zou Foss niet uitvlakken als mogelijke vervanger, afhankelijk van zijn prestaties natuurlijk maar wel in potentie een sterke klimmer met grote motor. Hofstede is te weinig klimmer, Vingegaard de helft van de tijd ziek, zwak of misselijk en Oomen moet ook nog maar bewijzen dat hij weer de Oomen is van weleer.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.