Team Jumbo-Visma 2021

1 2 ... 403 ... 454 455
ti-raleigh

Is Dennis een goeie loods ?

kelderfan

Ja in de Giro met Hart maakte Dennis het verschil. Die kan echt wel Roglic op sleeptouw nemen en dan ook bergop.
Nu Martin en ook Gesink ietsje minder worden, is Dennis een prima bouwsteen voor de beoogde bergtrein.

kelderfan

TJV staat nu op 28 renners voor 2022. Tim van Dijke is toch ook een kandidaat en wie is de beoogde laatste versterking.
Je zou denken met het vertrek van Bennett en Tolhoek, dat TJV nog een klimmer zoekt of gaan zij voor een loods, die Dylan Groenewegen kan ondersteunen.
Voor Vlaanderen heeft TJV met Van Aert, Laporte, Teunissen, Van der Sande, Roosen, Van Hooydonck en Eenkhoorn toch een goed team;
Voor de TdF ziet 't goed uit met Roglic, Dennis, Kuss, Vingegaard, Kruijjswijk, Van Aert, Teunissen en Gesink/Martin.

Laatst gewijzigd
goldone123

Dan zou Milan vader de laatste man zijn verrassend maar ze wat in hem ben heel benieuwd hopelijk verassing van het seizoen volgend jaar

kelderfan

Misschien gaat TJV naast opleiding, vrouwen, pro-team nog voor een team rond Van Aert, Vader, Van Dijke & Teunissen voor de wintermaanden.

kelderfan

TJV grijpt weer mis in de Benelux-ronde. Die Taco toch jammie, jammie

AWestie

Beetje zuur verhaal van Boogerd die maar een klein beetje op TJV slaat, maar als algemene regel wel goed om je als ploeg mee bezig te houden. https://wielerrevue.nl/artikel/457472/boogerd-kritisch-ploegleiders-vuelta-roglic-nooit-natte-broek

AWestie

Ik heb niet de koers live gevolgd, waar was Groenewegen in volle finale?

kelderfan

Amai, amai,
Om je lippen erbij af te likken, wat een kanjer is die Roglic. Chapeau Primoz Roglic en ja natuurlijk een een hele goede Sepp Kuss. En Steven mag toch ook genoemd worden met een 11e. stek vandaag.
Dit is toch een mooie dag voor TJV met de komst Van Dennis en de zege van ...

madeinstars

De meest indrukwekkende overwinning die ik van Roglic gezien heb. Magnefique.

Yeez

Baskenland all over again, maar dan je medevluchter ook nog lossen. Chapeau

Poeksel

En sterk in de breedte, op een gegeven moment met vier man in de achtervolgende groep. Het sterkste team, in ieder geval vandaag, al komt dat ook omdat ze geen uitvallers hebben.

Murcia

De koning van de apenrots in Spanje, Het woord indrukwekkend past daar wel bij. Goed gezien dat het gevaar van Egan zou komen meegegaan en niet meer omgekeken. Dan op 7km onder de top wegrijden laat zijn klasse zien. Genoten ook van de ploeg die naast de tweede plek van Kuss als geheel uitmuntend was. 4 man bij de achtervolgers geeft de overmacht als ploeg aan.

kelderfan

Ja, die kruisridder uit Slovenie zorgt voor spektakel, dan zie de ploeg ook meegroeien. Na de 1e. etappe was 't nog zo, zo.
Maar vandaag zat 't team goed mee. Sam Oomen moet nog even doorgroeien, want Floris De Tier zat nog voor hem.
Sam kan zeker beter en morgen is er weer zo'n klimdag. Go, go Sam Oomen.

T80JZ

Roglic geweldig, Kuss goed, maar ik vind de lofuitingen voor de ploeg als geheel wat overdreven. Ik heb hier en elders op Wielerflits Kruijswijk al het hele jaar verdedigd en hij laat in deze Vuelta zien waarom, maar hij is niet top. Datzelfde geldt voor Oomen en Bouwman die er vandaag bij de eerste echte versnelling vanaf moesten. Dat is geen kritiek, maar een constatering. TJV rijdt goed genoeg en Roglic is de sterkte en dat gaat in principe voor een eindoverwinning en een top 10 voor Kuss zorgen.

Roglic heeft deze Vuelta vooral ook zin om te koersen, zoals eerder in die etappe dat hij aanviel en onderuit ging en vandaag ook weer.

Janitjoe

Volgende

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@T80JZ De constatering is toch dat TJV het volledig onder controle heeft.. dat ze niet met 8 man in die eerste groep met favorieten zitten aan de finish lijkt me logisch, je gaat niet iedereen opsouperen op die slotklim.. Oomen en Bouwman heb je morgen ook weer nodig. Ze hebben 3 man bij de beste 15 in koers, dat is meer dan voldoende en vandaag was gewoon een hele sterke teamprestatie met een excellente Roglic.

kelderfan

'@rahimns
Verder eens, maar Bahrain zat ook met 4 man van voren en die moeten morgen ook weer aan de bak.
Dus als Sam nog een stapje kan zetten olv Roglic, dan heb je meer mogelijkheden om de aanvallen te pareren. Want morgen wordt 't toch weer een gevecht in de zwaarste rit.

T80JZ

Oomen en Bouwman zijn niet in staat om er op de slotklim nog bij te zitten.

Verder zijn we allemaal blij en tevreden en kunnen we van mening verschillen of de ploeg uitmuntend, heel sterk of goed rijdt met een excellente Roglic.

rennerske

Volledige controle. Concurrentie geen moment hoop gegeven dat er iets te halen viel en soeverein afgemaakt middels een alleszeggend een-tweetje! Wat een team!

Michieltje

Wow, ik was voor vandaag wat nerveus, maar Roglic reed ze er allemaal af. Met 2 vingers in den neus.

T80JZ

Roglic kan dus ook in de derde week excelleren.

TJV kan de Vuelta mede volledig controleren omdat de andere ploegen zwak/verzwakt zijn.

Is er overigens nog iemand die zich nog druk maakt over de twee maanden dat de ploeg geen koers wist te winnen.

Daniel17

Roglic excelleerde in de derde week van de Tour vorig jaar ook gewoon, het was enkel die tijdrit die wat tegenviel (maar niet eens heel slecht weg).

Al heb ik wel het idee dat Roglic dit jaar langere inspanningen wat beter verteerd dan voorheen.

Primoz Bengegaard

Als er een break is morgen dan kruijswijk meesturen denk ik. En kuss als ie kan lekker aanvallen. Gun hem ook wat plekjes in het klassement om te stijgen. Een etappe zou het wel afmaken voor hem

skylimit

Mooi geprofiteerd van Bernal. Hopelijk is Roglic niet te diep gegaan vandaag dan is de Vuelta overwinning wel haast binnen. Wel oppassen !
Er kunnen nog gekke dingen gebeuren in de komende dagen, zeker als het weer ook mee gaat spelen.

1 2 ... 403 ... 454 455

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.