Team Jumbo-Visma 2021

1 2 ... 432 ... 454 455
Daniel17

wat een gezeik om niets zeg, die selecties zijn prima

Turtlehead

Nou, gezeik... Een rookie die twee koersen achter elkaar rijdt? Dat is best opvallend inderdaad. Je had ook Affini twee keer kunnen opstellen (die is toch al daar in de buurt).
Van Dijcke wellicht richting Parijs-Tours?

S. Morgenstern

Waarom zou Hessmann niet twee dagen achter elkaar kunnen koersen?! Ik kan echt niet bedenken waarom dat een probleem zou zijn - die jongen stapt volgend jaar toch over naar de WT? En waarom zou de afwezigheid van Mick Van Dijke in zo´n koers opeens een issue zijn? Die jongen hoeft nu toch niet opeens alles te rijden waar hij goed tot zijn recht zou kunnen komen?

Nick Vermeulen

Gerucht gaat dat tom dumoulin zijn contract bij jumbo zou verbreken en bij bike exchange aan de slag gaat. Zeeman ontkent.
Komende dagen/weken zal moetten blijken wat er van waar is.

Is Tom ongelukkig dan bij jumbo? Niks van opgevangen in ieder geval

YogiBear

'@Nick Je loopt een paar dagen achter.

YogiBear

'@kelderfan Waarom moet je bij elke opstelling proberen om je gelijk te halen? Misschien start Mick van Dijke wel niet omdat hij juist na zo’n rondje in Kroatië rust moet hebben. Weet jij veel? Ik in ieder geval niet. Je ziet in dienaars oktober bij wel meer ploegen wat interessantere opstellingen. Het is immers het na-naseizoen.

kelderfan

Ja @S.Morgenstern
Die Michel Hessmann is zeker goed gescout. Dat is toch niet mijn punt van discussie.
Dat Mick nog Parijs - Tours gaat rijden, lijkt mij niet meer dan duidelijk en goed.
Mijn punt is, dat Hofstede e/o Tolhoek nog kunnen worden ingezet en dat je die jonge neo niet de zware Milaan - Turijn kunt laten rijden en daarna Piemonte. Dat lijkt mij te veel van het goede.
Het verhaal was, dat die jongen voorzichtig zou worden gebracht en voornamelijk nog bij de neo's worden ingezet.

S. Morgenstern

Welke aanleiding heb je om te denken dat hij niet in staat is twee van die koersen te rijden? Het gegeven dat Hofstede en Tolhoek nog kunnen worden ingezet, maar ze er voor kiezen om Hessmann op te stellen, lijkt me er op te duiden dat daar dan een idee achter zit en het niet teveel is voor die jongen. Neem tenslotte aan dat ze anders Tolhoek of Hofstede wel op hadden gesteld.

Yeez

Pff wat een gezeik om niks dit weer 😂😂

kelderfan

Pff
Het is ook zeikweer.🤣

madeinstars

Om het weer even over koers te hebben in plaats van dat constante geharrewar om de selecties: Kooij slim in de laatste bocht en daardoor een mooie winst. Het Dev team domineert ondertussen in de Isoard.

kelderfan

Over koers gesproken. Kooij super snel en een mooie zege, na goed voorbereidend werk van 't team.
Jammer dat Mick door een val van een andere renner ook 't wegdek heft gekust.
Mooi de 2e. zege van Olav Kooi 't goudmijntje.

kelderfan

Ja ook een mooie zege van Johannes Staune-Mittet met Leemreize als 2e. op gepaste afstand.
Morgen wordt spannend met aankomst op de "Plateau de Beille".

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan Mick kwam niet te val... bleef gelukkig in de kussens hangen, Tim wel inderdaad helaas maar volgens mij zonder erg verder. Kooij zat prima gepositioneerd en pakte knap deze zege.

Murcia

Nummer veertig voor TJV met Olav als ik het goed heb al was die finale voor mij er over. Organisatoren en UCI moeten zich schamen. Staune-Mittet en Leemreize leveren nog meer bewijs van het goede opleiders werk bij de ploeg.

Cycling

Volgende!

Yeez

Volgende pagina. Kan wf dit niet oplossen?

tdola

Zeer irritant idd.
Goed bezig in Kroatië iig.

horsm

Zo, die opleidingsploeg rendeert wel heel snel!

madeinstars

Goede koers gereden van Mick zeg. Daar verwacht ik echt veel van volgend jaar.

BraboCycling

Zo Roglic laat even zijn overmacht zien, niet normaal! Ook echt een goede koers van Kuss, Vingegaard en Kruijswijk

tdola

Niks gezien Emilia, maar prima primoz.

Harper en oomen erg hard gewerkt in dienst van van dijke, kregen t helaas net niet dicht, misten foss wrs, dat had kunnen schelen. Toch knap resultaat van dijke, als die deze stappen blijft maken, dan belooft dat veel goeds.

Poeksel

En Vos ook goed! Drie koersen, drie podiumplekken, goede dag voor TJV.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

4 koersen en 4 podiumplekken zelfs

Murcia

Roglic is gewoon de beste op deze aankomst, man wat een overmacht! Fijn om te zien dat Jonas ook al weer beter aan het worden is en in Kroatie, Roubaix en Isard ook al knappe prestaties. Mick zeer goed derde, Vos tweede en Leemreize pakt weer een podiumplek in etappe en blijft in de top AK. Ook in de breedte en de jeugd beter dan de doemzeggers doen voorkomen.

1 2 ... 432 ... 454 455

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.