Waarom zou Hessmann niet twee dagen achter elkaar kunnen koersen?! Ik kan echt niet bedenken waarom dat een probleem zou zijn - die jongen stapt volgend jaar toch over naar de WT? En waarom zou de afwezigheid van Mick Van Dijke in zo´n koers opeens een issue zijn? Die jongen hoeft nu toch niet opeens alles te rijden waar hij goed tot zijn recht zou kunnen komen?
'@kelderfan Waarom moet je bij elke opstelling proberen om je gelijk te halen? Misschien start Mick van Dijke wel niet omdat hij juist na zo’n rondje in Kroatië rust moet hebben. Weet jij veel? Ik in ieder geval niet. Je ziet in dienaars oktober bij wel meer ploegen wat interessantere opstellingen. Het is immers het na-naseizoen.
Ja @S.Morgenstern
Die Michel Hessmann is zeker goed gescout. Dat is toch niet mijn punt van discussie.
Dat Mick nog Parijs - Tours gaat rijden, lijkt mij niet meer dan duidelijk en goed.
Mijn punt is, dat Hofstede e/o Tolhoek nog kunnen worden ingezet en dat je die jonge neo niet de zware Milaan - Turijn kunt laten rijden en daarna Piemonte. Dat lijkt mij te veel van het goede.
Het verhaal was, dat die jongen voorzichtig zou worden gebracht en voornamelijk nog bij de neo's worden ingezet.
Welke aanleiding heb je om te denken dat hij niet in staat is twee van die koersen te rijden? Het gegeven dat Hofstede en Tolhoek nog kunnen worden ingezet, maar ze er voor kiezen om Hessmann op te stellen, lijkt me er op te duiden dat daar dan een idee achter zit en het niet teveel is voor die jongen. Neem tenslotte aan dat ze anders Tolhoek of Hofstede wel op hadden gesteld.
Roglic is gewoon de beste op deze aankomst, man wat een overmacht! Fijn om te zien dat Jonas ook al weer beter aan het worden is en in Kroatie, Roubaix en Isard ook al knappe prestaties. Mick zeer goed derde, Vos tweede en Leemreize pakt weer een podiumplek in etappe en blijft in de top AK. Ook in de breedte en de jeugd beter dan de doemzeggers doen voorkomen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.