Na diezelfde profronde werd overigens Pieter Weening uitgeroepen tot ere-burger van de gemeente Achtkarspelen. Reed voor de voorloper van de huidige ploeg dus vergeef mij dat ik dit hier plaats maar die erkenning verdient hij wel. Keert vanuit Belgie overigens terug naar het heitelân en gaat in Kootstertille wonen.
Goeie aanpak, bijvoorbeeld een goeie Dylan en Timo gezien. Jammer dat Wout niet meekon maar uiteindelijk een prima ereplaats pakt. Uiteindelijk op de momenten dat het moest te weinig TJV in beeld.
Ook andere leuke bijkomstigheid is Laporte die volgend jaar ook gewoon veel mee gaat draaien voorin.
van Aert mist een paar procentjes om mee te doen voor winst in koersen als deze. In de tour of Britain leek hij wel met overschot rond te rijden, mogelijk tussendoor wat ziek geworden of te vroeg gepiekt. Puntje ter evaluatie ook voor de (tegenwoordig half ex-DSM) staf.
Sterk van Tim van Dijke, indrukwekkend. Dat Leemreize zulke koersen als Isard nog rijd ben ik minder fan van. Daar strijd iedereen voor een profcontract, wat heeft hij daar nog te zoeken, rij dan een profkoers.
Is volgens mij meer een gelegenheidsargument nu blijkt dat Gijs toch niet zo een hele slechte coureur blijkt te zijn en dat de testen die hem binnen de ploeg brachten toch wel iets van een voorspelling in zich droeg. Deze koers past ook beter bij zijn ontwikkeling dan Kroatië vind ik. Als zijinstromer is een mix van koersen niet verkeerd.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.