Ik denk echt dat Tom naar de Tour zal gaan, de parcours past bij hem met een 13 km chrono op de eerste dag, 30 km op de laatste dag, mini Roubaix in de eerste week plus andere lastige etappes. Intern droomt hij nog steeds van de Tour (zoals hij onlangs zei).Tom is geen andere renner,zijn kwaliteiten zijn nog dezelfde als voorheen. Hij blijft een heel goede klimmer met een verwoestende tijdrit.” Etappe van Roubaix zal hem zeker niet mishagen.
Do tour parcours presentatie begrijp ik.
Wanneer presentatie giro en vuelta parcours?
Misschien maken parcoursen meer duidelijk over kansen renners op selectie.
Vuelta op dag 2 ttt in Utrecht iig, dat zal toch ook doel zijn denk ik voor tjv.
Ben t eens met hierboven tour zeker lijken roglic, vingegaard, kuss en van aert. Overige kanshebbers Dennis, gesink, dumoulin, teunissen, van hooijdonk, kruijswijk,laporte.
Bouwman, foss en oomen lijken minder wrs.
Giro met groenewegen, affini, foss en bouwman als meest wrs.
Gesink vanwege kou wrs minder wrs in giro.
1 van teunissen/laporte lijkt me ook in giro.
Ik kan ook wel meegaan met Murcia zijn insteek. Dat er wel een paar Nederlanders moeten worden opgenomen in de Tourselectie. En hoe sterk Laporte ook is, Van Aert zal in zijn etappes dé man zijn. Dus misschien toch Teunissen. Vuelta is idd interessant. Jumbo Visma kennende kunnen ze maar zo een team samenstellen met een bunch tijdrijkleppers.
Erg benieuwd naar de parcoursen van alle drie de rondes.
Ik heb niet het idee dat Roglic niet uit de voeten kan op dit parcours... die kan volgens mij veel en laat zich niet snel van de wijs brengen en past zich snel aan. Met Wout en Mike in de selectie heeft hij 2 prima loodsen voor de Roubaix etappe en ik denk dat hij het wel gaat redden op de kasseien, Ik geloof dat hij dit aan kan.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.