Team Jumbo-Visma 2021

1 2 ... 444 ... 454 455
Yeez

'@rawolf hij sluit een klassement niet uit. Dat is ook Nooit de reden geweest om te stoppen met fietsen

kelderfan

'@Murcia
Quote: "Bahrain Victorious 2022 | Poels vertrekt, Colbrelli en Mohoric verlengen contracten."
Kijk ik zie Poels ook niet als een welkome versterking; wat dat betreft zie ik ook liever die Van Wilder aansluiten.

Michieltje

edit wf: niet doen

Laatst gewijzigd
kelderfan

Trouwens Pon heeft Cannondale overgenomen. bron: Wielerrevue. Het is daarmee de grootste fietsproducent geworden. Hoe zit dat vanwege de relatie Jumbo-Visma.

Laatst gewijzigd
Murcia

'@Michiel
Ik ga maar niet vragen hoe jij dit weet LOL
@kelderfan
Klopt, ik had dat bericht wel meegekregen maar ik sluit niet uit dat Poels al ergens anders heeft getekend en dus niet vrij is.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan het is gewoon PON maar verder heeft dat weinig invloed op de relatie met Jumbo-Visma. Canondale is gewoon de fietsenleverancier van EF zoals Cervelo dat is voor Jumbo-Visma. Dat staat verder los van elkaar.

AWestie

Al een tijd terug in het artikel van WF over de mogelijke versterkingen van TJV werd gemeld dat Poels geen optie meer was. Waarom dan nog zijn naam hier noemen?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Wat ik begrepen heb zou Poels alleen een optie zijn geweest als Tom had besloten te stoppen met koersen, dus op het moment dat Tom had aangegeven door te gaan was dat geen optie meer voor de ploeg.

Anas

Ik denk echt dat Tom naar de Tour zal gaan, de parcours past bij hem met een 13 km chrono op de eerste dag, 30 km op de laatste dag, mini Roubaix in de eerste week plus andere lastige etappes. Intern droomt hij nog steeds van de Tour (zoals hij onlangs zei).Tom is geen andere renner,zijn kwaliteiten zijn nog dezelfde als voorheen. Hij blijft een heel goede klimmer met een verwoestende tijdrit.” Etappe van Roubaix zal hem zeker niet mishagen.

Michieltje

Van hore zegge Moers. Moet ineens denken aan die touringcar van Club Diana in de TDF

Laatst gewijzigd
tdola

Do tour parcours presentatie begrijp ik.
Wanneer presentatie giro en vuelta parcours?
Misschien maken parcoursen meer duidelijk over kansen renners op selectie.

Vuelta op dag 2 ttt in Utrecht iig, dat zal toch ook doel zijn denk ik voor tjv.

Ben t eens met hierboven tour zeker lijken roglic, vingegaard, kuss en van aert. Overige kanshebbers Dennis, gesink, dumoulin, teunissen, van hooijdonk, kruijswijk,laporte.
Bouwman, foss en oomen lijken minder wrs.

Giro met groenewegen, affini, foss en bouwman als meest wrs.
Gesink vanwege kou wrs minder wrs in giro.
1 van teunissen/laporte lijkt me ook in giro.

Michieltje

Ik kan ook wel meegaan met Murcia zijn insteek. Dat er wel een paar Nederlanders moeten worden opgenomen in de Tourselectie. En hoe sterk Laporte ook is, Van Aert zal in zijn etappes dé man zijn. Dus misschien toch Teunissen. Vuelta is idd interessant. Jumbo Visma kennende kunnen ze maar zo een team samenstellen met een bunch tijdrijkleppers.

Erg benieuwd naar de parcoursen van alle drie de rondes.

Laatst gewijzigd
Anas

Ik wil niet vooruit, maar dit parcours is de beste manier voor Tom om de Tour in zijn carrière te winnen. 53 km tijdriet, mini Roubaix waar hij erg van houdt. Beste tour van de afgelopen jaren (mijn mening)

Yeez

Voor Tom ligt hier inderdaad een grote kans met waaiers, voldoende tt kilometers (ook nog eens eentje van 40 km op en af), kasseien en lange hoge cols als bergop aankomst ipv al dat steile punch gedoe (la planche daargelaten).

Yeez

Volgende pagina arggh

madeinstars

Prima parcours voor Dumoulin inderdaad. Voor Roglic en Vingegaard vrees ik wel de kasseien.

In principe zal er aan Pogacar weinig te doen zijn, als hij recht blijft en in vorm is. Zeker gezien het gebrek aan etappes waar een putsch te bakken is.

Anas

Eerst reactie van Jumbo
https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20211014_94204317?utm_source=google

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik heb niet het idee dat Roglic niet uit de voeten kan op dit parcours... die kan volgens mij veel en laat zich niet snel van de wijs brengen en past zich snel aan. Met Wout en Mike in de selectie heeft hij 2 prima loodsen voor de Roubaix etappe en ik denk dat hij het wel gaat redden op de kasseien, Ik geloof dat hij dit aan kan.

Yeez

Of laporte, die is nog beter dan Mike

Laatst gewijzigd
Michieltje

ff een zijweg. Zou het Development team aankomend seizoen de Giro gaan rijden nu er wat meer klimmers zijn?

madeinstars

Groot voordeel voor Roglic is dat de (zware) etappes allemaal vrij kort zijn. Dat ligt hem goed. Denk nog steeds dat het nerveuze gedoe in zo'n kasseienrit, plus het sturen op de kasseien zelf de grootste valkuil is.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Michiel de Giro rijden ?? hoe kan een continentale ploeg de Giro rijden ??

veld

Bij dit parcours lijkt mij de gedroomde ploeg( aangenomen dat iedereen fit en in vorm is): Roglic, Van Aert, Vingegaard, Kuss, Dumoulin, , Dennis, Laporte en Teunissen. Voldoende klimvermogen met de eerste zes, en sterk genoeg voor het vlakkere met de laatste vier. Nu al watertanden.

Michieltje

Er is toch elk jaar een Giro voor jonge renners onder 23 ofzo? Baby Giro

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Bedoel je dat... zou kunnen, geen idee of die komend jaar op hun programma komt te staan. Ze hebben die nog nooit gereden, ook niet in de periode met het RDT

1 2 ... 444 ... 454 455

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.