Team Jumbo-Visma 2021

1 2 ... 51 ... 454 455
kelderfan

'@Fanny
Het zou zeker een goede zaak zijn, als Lennard Hofstede de plek van Dumoulin gaat innemen in de TdF; dan kunnen Van Aert en ook Gesink bij Roglic en Kuss blijven. En dan Kruijswijk als vrije man. Hofstede heeft Roglic goed bijgestaan.
Alhoewel Vingegaard i.m.o. ook niet verkeerd is om door te schuiven, want die geeft juist keurig aan, dat hij met Roglic een goeie klick hebben. Alle wedstrijden UWT, die zij samen hebben gereden, was Roglic de man.
Dan zie ik Koen Bouwman de Giro en Vuelta combineren, want dat was toch 't plan vorig seizoen.

kelderfan

'@Rawolf
Eens dat Bennett het kopmanschap in de TdF kan vergeten, want ik wil eerst wel eens zien hoever hij gaat komen in de Giro.

Laatst gewijzigd
AWestie

Als George inderdaad deze Giro indruk maakt, kan hij met een goed parcours ook wel naar de Tour in 2022. Dat zijn alleen wel al twee mitsen. Ik ben benieuwd naar zijn stappen.

TLJCAMPS

Ik zou Vingegaard inderdaad doorschuiven. Heeft een goede band met Primoz.

Als alternatief dan misschien Oomen, Foss of desnoods Leemreize.

kelderfan

Met Vingegaard heb je 't voordeel dat hij een forcing aan kan en dat heeft Roglic nodig.
Want als je Ineos-trein ziet dan gaan die zeker proberen bergop de forcing te voeren en dan worden de benen afgesneden. Met Wout Van Aert, Kuss, Gesink en Vingegaard kun je de forcing overnemen zoals in de Tour de L'Ain.
Hofstede kan dan weer Martin en Teunissen ontlasten in de overgangsetappes. Daarom ben ik blij dat Teunissen mee gaat, want juist in de overgangsetappes kan Deceunick-Quick Step wel eens verrassen met een wind-wak.😉

jealgu

Zou Bouwman niet ook een goede optie voor de tour kunnen zijn? Leek niet slecht in de Giro (natuurlijk niet helemaal kunnen laten zien door Corona), kan bergop net als Vingegaard een eerste forsing overleven, met de nodige power op het vlakke.

Opvallend dat Bennet tour kopman wil zijn in 2022, dan vrees ik dat het moeilijk wordt voor Jumbo om hem te houden. Als Dumoulin definitief stopt betekend dat ook dat er behoorlijk wat klimmers leemte moet worden opgevuld.

Edit: en waarom niet Oomen. Vorig jaar nog op de weg terug van een blessure,maar met het uitrijden van de Giro toch weer een basis gelegd.

Laatst gewijzigd
tdola

'@jealgu
Bouwman na de giro de tour zou minder logisch zijn.
Vingegaard en oomen zijn beiden opties voor de tour, zelfs hofstede maar dat acht ik minder wrs, omdat ze teunissen en Martin al voor t vlakke hebben (en van aert, maar die kan alles).
Kuss en gesink zijn nu de knechten bergop met kruijswijk beschermde rol (mi knecht), dus nog bergop knecht is handig.

Keuze wie de plek van dumoulin gaat opvullen is ongetwijfeld al bij teamleiding al tot een lijstje gekomen.

jealgu

Bouwman zou dat uiteraard niet meer de Giro doen, en voor Vingegaard en Oomen heb je altijd kan het ten koste van de Vuelta gaan (beiden zouden na een eerste Tour wel is behoorlijk opgebrand kunnen zijn).

Fanny

Ga er maar van uit dat Hofstede de TdF gaat doen ipv Dumoulin en Bouwman de Giro.
Oomen en waarschijnlijk Vingegaard naar de Vuelta.

Landeirovic

Dat betekent dus dat Bennett andere oorden zal opzoeken :)

TLJCAMPS

Met Gesink en Van Aert heb je bergop eigenlijk al een type Hofstede in je ploeg.

Yeez

Sommige renners gaan vanaf morgen (roglic vanaf gisteren al) tm begin maart op hoogtestage op de Teide in Tenerife. Niet iedereen is vanaf morgen aanwezig, dus sommigen sluiten later aan. De klassiekerjongens die de omloop doen zullen dan weer iets eerder weggaan.

Roglic
Kruijswijk
Bennett (sluit oa later aan)
Foss
Oomen
Hofstede
Van Aert
Teunissen
V Hooydonck
Affini

De renners van de parijs-nice, strade en tirreno dus. Gesink woont op hoogte in Andorra en martens, v emden en martin hebben er verder geen baat bij.

Yeez

In Australië pakt Cameron Meyer de titel na een monstersolo van Luke Plapp, die uiteindelijk toch instortte, mede door veel aanvalswerk van Harper. Harper reed tm in de laatste ronde aan de leiding met o’brien in zijn wiel, maar door dom koersen en veel te veel aanvallen reed zijn mede-vluchter weg en kon hij zelfs niet meer bij de achtervolgde groep onder leiding van Durbridge (die alles terugbracht) aanhaken.

Winst had er zeker ingezeten als hij langer had gewacht en minder met anderen in het wiel ging rijden. Leek 1 van de sterkste vandaag. Een goede les.

Cycling

Ik mis alleen Leemreize. Of gaat hij UAE rijden ipv Van Emden. Dit zou voor mij logisch zijn als hij niet met de ploeg op hoogtestage gaat.

Fanny

'@ Yeez
Er zit sinds gisteren ook een groep met Bouwman, Dekker, Roosen en Wijnants in Benissa (vlakbij Calpe, Alicante Spanje).
@Yeez
Vraag: Kun je pagina 1 ook alvast aanvullen met de renners die de WT koersen Milaan-San Remo en Volta Catalunya gaan rijden?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Fanny alleen is dat natuurlijk geen hoogtestage....

wieler4live

..

Fanny

'@Rahimns
Quote: @Fanny alleen is dat natuurlijk geen hoogtestage….
Slimmerik.
Heb ik dat gezegd dan ?
Dat weet toch iedere TJV fan.

kelderfan

'@Fanny
Waar heb je Kuss en Leemreize gelaten?

Fanny

'@Kelderfan
Kuss zit waarschijnlijk bij Gesink in Andorra.
Leemreize is waarschijnlijk bezig met sneeuwscheppen in de Achterhoek waar vlgs de media nu al ruim 35cm ligt.
Had trouwens Martens, die in Arnhem woont en die vaak met Bouwman (Assendelft en Ulft) traint als hij in de Achterhoek is, ook samen met Leemreize in Benissa (Calpe) verwacht bij die vorengenoemde groep.
Misschien dat ze wachten op beter weer in NL om te vliegen naar Alicante want in NL wordt dat trainen buiten voorlopig deze week niets.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Oomen en Tolhoek zullen ook wel daarbij zijn, dat is dan toch een aardige groep nog in Calpe. Eenkhoorn is trouwens ook in Calpe.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Maar Oomen sluit aan bij de hoogtestage en hoe zit dat met Tolhoek, want Affini zou dan wel mee zijn op hoogte?
Trouwens een ander leuk onderwerp zou de bekende programma's van de renners zijn.
Bijvoorbeeld:
Tobias Foss heeft een heel mooi programma met Strade, T/A, Settimana, Pays Vasco, Giro, Pologna, Bretagne Classic, Tour of Britain, Cro-Tour, Milano-Torino, Piemonte.
Terwijl Jonas Vingegaard nog niet klaar is met UAE, Settimana, Amstel, Waalse Pijl, LBL, Vuelta.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Wat bekend is over de programma's van de renners is ondertussen wel gedeeld, verder is er gewoon nog niets bekend. Dus is het gewoon nog afwachten. Tolhoek gaat dus in ieder geval niet mee op hoogte.

Laatst gewijzigd
Cycling

'@Rahims is er nog niks bekend over het programma van Leemreize?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@harryjohan71 nee helaas... kan geen interviews met hem vinden. Ook de ploeg lijkt hem vergeten te zijn tijdens de teampresentatie. Ik vermoed zelf dat hij in ieder geval Catalonië zal rijden, verder is het lastig. We zullen het moeten afwachten.

1 2 ... 51 ... 454 455

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.