Team Jumbo-Visma 2021

1 2 ... 55 ... 454 455
Yeez

'@fanny omdat ik geen onzin verkoop. 2 maanden werd als voorbeeld aangehaald, niet als deadline. Dat maken jullie ervan en heeft met begrijpend lezen te maken

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@Yeez
Maar wie heeft 't dan over een deadline? Dus wie verkoopt hier dan onzin. Over begrijpend lezen gesproken.
@AWestie
quote: "Wat betreft Wout in MSR: het team lijkt voorlopig niet slechter te zijn dan vorig jaar. Het blijft uiteindelijk een loterij op de Italiaanse pukkels. Ik ben benieuwd wie het aanvult zodat we op de volledige club een analyse kunnen loslaten."
Wat is de bron bij dit verhaal?

Laatst gewijzigd
Yeez

'@kelderfan JOUW citaat naar tdola toe:
@tdola
“Waarom is dat onrealistisch? Half januari geeft Tom aan een pauze in te lassen van ca. twee maanden.
Als ik ’t snel uitreken zijn die twee maanden om half maart. Of had jij 6 maanden gelezen.
Als hij in een dip zit, dan is een halfjaar niet koersen eerder het einde van zijn carrière, dan voortzetting.”

Tom geeft niet aan een pauze in te lassen van 2 maanden. Hij geeft aan een pauze in te lassen en geeft als voorbeeld dat hij misschien wel na 2 maanden (VOORBEELD) het plezier heeft terugevonden (of juist niet). Dat is een voorbeeld en dus niet aangegeven dat het 2 maanden duurt, zoals jij zegt. Begrijp je dat?

Laatst gewijzigd
kelderfan

Van de WT-ploegen is JV de enige ploeg, die geen voorbereidingskoersen rijden en derhalve maar extra trainingsweekje er tegen aan gooit. Dat kun je checken bij PCS.

Rahim Vlasblom
admin

'@Fanny omdat ik inderdaad voor mezelf wil kijken of ik ergens dezelfde conclusie kan trekken, daarom wil ik graag ook altijd een bron. Ook aan Yeez vraag ik regelmatig om een bron alleen app ik regelmatig met hem dus vraag ik het meestal rechtstreeks en niet via dit topic. Ik trek inderdaad dus ook een andere conclusie uit het gesprek met Tom dan @kelderfan doet. Verder hebben we het al over ons TJVS forum gehad en ga ik daar niet nog een keer op in.

Rahim Vlasblom
admin

Van de WT-ploegen is JV de enige ploeg, die geen voorbereidingskoersen rijden en derhalve maar extra trainingsweekje er tegen aan gooit. Dat kun je checken bij PCS.

Ja dat klopt... mee eens. (zie je @Fanny, ik geloof hem op zijn woord)

kelderfan

'@Yeez
Maar waar staat dat ik het over een deadline heb? Ik heb alleen maar gezegd, dat ik hoop, dat hij er half april weer bij is.
Begrijp jij dat?
Want @tdola zegt, dat 't onrealistisch is en is dat dan onderbouwd, want ja hij heeft in dat interview 't over 2 maanden.

AWestie

Als we even teruglezen zie ik dat ik het woord deadline het eerst gebruik als vraag richting @kelderfan en in een daaropvolgend bericht reageert hij op @tdola. Je zegt daar dat Tom volgens jou een pauze inlast van ca. twee maanden. Dat kan je ook opvatten als een deadline.

Mijn bron? De selectie van vorig jaar en de voorlopige van dit jaar zijn terug te vinden op diverse sites, zoas de teamsite, PCS, enzovoorts. De loterij op de Italiaanse pukkels en de inschatting van de teams is mijn mening en als je het daar niet mee eens bent hoor ik het graag.

Rahim Vlasblom
admin

'@kelderfan hij geeft een voorbeeld van 2 maanden niet dat dit een zeker moment is dat hij eruit is. Dus het kan ook 4 maanden worden of 6 maanden.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@AWestie
quote: "En Tom terug half april? Het kan hypothetisch, maar ik zou echt pas weer rekening met hem houden als er ook maar een teken van leven is. IJdele hoop, @kelderfan"
Ja daar zit ik ook op te wachten.
@rahimns
Natuurlijk kan het ook 3/4 maanden zijn, maar als 't langer gaat duren, dan lijkt 't mij niet realistisch. Want hoe langer het duurt wordt 't steeds lastiger om terug te komen., als je in een dip zit. En dat lijkt mij zeer reëel, omdat hij er halverwege het trainingskamp is uitgestapt.

Rahim Vlasblom
admin

Natuurlijk zit hij in een dip dat was toch wel duidelijk zou ik zeggen... het is zelfs welmeer dan dat. En hij neemt gewoon zijn tijd daarvoor en dat zou zelfs wel langer dan 3 of 4 maanden kunnen zijn.

Laatst gewijzigd
T80JZ

Als je naar de media van 23 januari, d.w.z. de dag dat Dumoulin zijn beslissing bekendmaakte, kijkt dan meldden die allemaal dat hij voor onbepaalde tijd zou stoppen.

Of het goed of slecht is dat het langer dan 2 maanden is bij voorbaat niet te zeggen. Je kunt ook zeggen dat 2 maanden heel kort is om uit zo'n dip komen tamelijk kort is en dat als hij binnen 2 maanden een beslissing zou moeten nemen de kans groter is dat die negatief dan positief wordt.
Sowieso is het stellen van een termijn bij zo'n dip onverstandig, want dan wordt er weer een druk opgelegd en die moet juist vermeden worden. De meeste kans op een terugkeer van Dumoulin lijkt me als hij de ruimte en de rust krijgt om tot een conclusie te komen wat hij echt wil. In een interview met het AD op 23 januari zegt Martijn Zeeman dat er geen einddatum is gesteld voor de pauze van Dumoulin. Dat je dat ook niet moet doen en je het als een natuurlijk proces zijn eigen gang moet laten gaan.

Fanny

'@Yeez
Quote: @fanny omdat ik geen onzin verkoop. 2 maanden werd als voorbeeld aangehaald, niet als deadline. Dat maken jullie ervan en heeft met begrijpend lezen te maken

Probleem is dat jij @yeez niet begrijpend kunt en wilt lezen.
Ik heb slechts een bron gegeven met het citaaat van Dumulin via het 2e NOS interview.
Daarnaast heb ik helemaal niet over een deadline van 2 maanden.
Je verkoopt dus wel onzin richting mij met je reactie.
@Rahimns
Quote: daarom wil ik graag ook altijd een bron
Een tijdje terug melde je ook niets over een bron toen dat werd gevraagd.
Toen wilde je de bron niet geven of er was gewoon geen bron.
.

tdola

Mijn verwachting is niet binnen 2 maanden duidelijkheid (lijkt me schreef ik) en ik (dat schreef ik) denk pas duidelijkheid rond zomer of later.
Dus dat is mijn verwachting. Iedereen mag het daar mee oneens of eens zijn.
Ik dacht dat omdat als iemand al zo lang loopt te tobben en zo'n ingrijpende beslissing neemt, dat ik niet denk dat dat in 2 mnd tot definitieve beslissing leidt. Misschien wel, maar ik denk t niet.
Maar tijd zal t leren. Ik had TD nooit zelf termijn horen noemen evenmin als tjv.

Stoempie

Als Dumoulin half maart al besluit om weer te gaan koersen, dan zal hij toch eerst trainingskilometers moeten maken. In mei z'n eerste koers. Lijkt me rijkelijk laat voor de TDF. Los daarvan denk ik dat hij stopt.

Rahim Vlasblom
admin

'@Fanny als ik een bron heb dan vermeld ik die wel dus je zal nu even mijn geheugen moeten opfrissen waarover dat ging. Heb jij mij toen gevraagd om een bron, want dat kan ik zo niet terugvinden.

wieler4live

...

Laatst gewijzigd
Laatste man

Fanny en Kelderfan. Lijkt wel een dubbelaccount. Beide kinderachtig.

Jorco

Ik probeer alles rustig te lezen en het reageren tot een minimum te beperken... maar om zo nu heen en weer met modder te gooien over wat je wel en niet uit een interview mag concluderen...

Als we allemaal logisch nadenken, iedereen wilt Tom terug, en ja, zo snel mogelijk. Is dit realistisch? Nee..
Of het lastiger terugkomen is als hij er lang uit is? Tuurlijk, maar als je 7e kan worden na heeeeeel lang eruit zien, is ook een tweede keer (met hopelijk meer plezier) terugkomen ook vast op een aardig niveau.

Zullen we nu weer over opstellingen, nieuwe renners en wel of niet koersen met het djev team gaan praten en Tom even rustig laten nadenken en ons daar weer op richten als hij iets van zich laat horen?

Rahim Vlasblom
admin

Lijkt me een verstandig plan

Stoempie

Onuitvoerbaar plan haha

Sies

Het streven moet er wel zijn Michiel, wereldvrede is ook nog steeds een streven in de wereldpolitiek! ;)

T80JZ

Kleine black-out gisteren met mijn Martijn Zeeman i.p.v. Merijn en een behoorlijke taalfout in een van de zinnen. Fijn dat er niemand flauw op heeft gereageerd.

Wat ik me van het NOS interview met Tom herinner is dat die hij reageerde op die twee maanden vraag om van het gezeur van de verslaggever over dit onderwerp af te komen.

Yeez

Er is geen nos interview geweest, dat was met de ploeg (interview van tom). Zijn citaat:

“ik heb echt even tijd nodig om uit te stappen en na te denken op het perron. misschien pak ik met heel veel zin dezelfde trein weer over 2 maanden, of misschien een hele andere. Ik weet het niet”

Ik zie dit toch echt als een voorbeeld. De ploeg gebruikt in een nieuwsartikel ook “onbepaalde tijd”

Beer

Wat het team dat WVA moet ondersteunen in MSR betreft, moet ik met toch weer aansluiten bij Kelderfan & Rawolf. Dat team is toch niet van dezelfde kwaliteit als wat Roglic meekrijgt in zijn wedstrijden? Roglic krijgt steeds een ijzersterk team mee. Van Aert is een kopman van hetzelfde niveau als Roglic, maar hij heeft geen specifiek team ter beschikking. Hij moet het doen met weliswaar degelijke renners (Martens, Pfingsten...), maar tegelijkertijd toch ook het geen overblijft binnen de kern van Jumbo. Het is nu wat een samenraapsel van beschikbare renners, waar ik van Aert graag zou zien starten met een ijzersterk team dat de koers kan bepalen. Dit jaar valt daar weinig aan te veranderen, dus laat ons hopen dat bepaalde renners stevig doorgroeien (Eenkoorn, Dekker, Van Hooydonck...) &/of dat er volgend jaar in dat onderdeel wordt geïnvesteerd.

1 2 ... 55 ... 454 455

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.