'@Yeez
Quote: "ik heb echt even tijd nodig om uit te stappen en na te denken op het perron. misschien pak ik met heel veel zin dezelfde trein weer over 2 maanden, of misschien een hele andere. Ik weet het niet."
Dat is precies wat ik zeg met half april terug of er helemaal uitstappen.
Dat hij dan niet klaar is voor de TdF lijkt mij ook.
@Beer
Gelukkig nog iemand die het begrijpt. Het is nu zeker te hopen voor Van Aert, dat Teunissen weer terug is op zijn oude niveau en dat Van Hooydonck, Eenkhoorn en Roosen bij Wout kunnen blijven tot de laatste klim in MSR.
George Bennett is 2e geëindigd op het nk tt in nieuw-zeeland. Het verschil met winnaar Aaron Gate was (ongelofelijk) 0,7 seconden.... wel grappig. Finn Fisher-Black reed op hetzelfde parcours 10 seconden sneller dan winnaar Gate. Als Finn Fisher-Black dus bij de elites had ingeschreven ipv u23 had hij gewonnen....
Maar vooral zuur voor Bennett. Wederom net net niet op en nk.
'@Kelderfan ik ga ervan uit dat het programma inderdaad nog niet volledig is.... maar we hebben natuurlijk ook nog geen idee of er sowieso koersen in Nederland kunnen doorgaan. Het is verder nog even afwachten.
De ploeg rijdt al jaren die persoonlijke rugnummers... ook na het Lotto tijdperk
'@Kelderfan De Nederlandse schaatsbond word gesponsord door de Lotto niet de schaatsploeg van Jumbo-Visma...
@Awestie alleen doen ze er weinig mee, alleen al de moeite die ik ervoor moest doen om alle nummers te achterhalen bij de wielerploeg. Ik begrijp de meerwaarde niet als je het niet verder uitbuit.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.