Team Jumbo-Visma 2021

1 2 ... 56 ... 454 455
Beer

Edit: die winks zijn ... gevolgd door een )
;-)

kelderfan

'@Yeez
Quote: "ik heb echt even tijd nodig om uit te stappen en na te denken op het perron. misschien pak ik met heel veel zin dezelfde trein weer over 2 maanden, of misschien een hele andere. Ik weet het niet."
Dat is precies wat ik zeg met half april terug of er helemaal uitstappen.
Dat hij dan niet klaar is voor de TdF lijkt mij ook.
@Beer
Gelukkig nog iemand die het begrijpt. Het is nu zeker te hopen voor Van Aert, dat Teunissen weer terug is op zijn oude niveau en dat Van Hooydonck, Eenkhoorn en Roosen bij Wout kunnen blijven tot de laatste klim in MSR.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan of misschien 3 maanden of 4 of 5 of 7. Is het echt zo lastig om te begrijpen dat we het gewoon niet weten en hijzelf op dat moment ook nog niet.. het is niet dat hij met zekerheid in april een besluit gaat nemen.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@rahimns
Je moet die quote nog eens goed lezen. Misschien begrijp je 't dan.

kelderfan

Tolhoek zal er wel niet rouwig om zijn dat die Volta Limburg Classic wordt uitgesteld.

TLJCAMPS

Lijkt wel een kindercrèche hier ;)

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik begrijp die quote prima hoor... ;)

$kedel

Even wat anders.. Denken jullie ook dat Dekker best eens flink kan verrassen op Hatta dam, of is dit wellicht ook ijdele hoop?

TLJCAMPS

Dekkerwaarzin

Yeez

De hatta dam zit niet in het parcours dit jaar

$kedel

Ijdele hoop dus:)
Wel jammer dat hij er niet in zit.. Zoveel jaarlijks terugkerende punchfeestjes zijn er niet.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik kan me herinneren dat er werkzaamheden of zo waren daar...

Yeez

Ja, dezelfde reden waarom jebel jais vorig jaar niet in het parcours zat en nu weer wel

Yeez

George Bennett is 2e geëindigd op het nk tt in nieuw-zeeland. Het verschil met winnaar Aaron Gate was (ongelofelijk) 0,7 seconden.... wel grappig. Finn Fisher-Black reed op hetzelfde parcours 10 seconden sneller dan winnaar Gate. Als Finn Fisher-Black dus bij de elites had ingeschreven ipv u23 had hij gewonnen....

Maar vooral zuur voor Bennett. Wederom net net niet op en nk.

TLJCAMPS

#StayStrongGeorge

Stoempie

Ben net wéér tweede geworden.

Laatst gewijzigd
TLJCAMPS

-

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@TijmenCamps
Weet je al iets meer over 't programma van 't Developmentteam.
Die Kooij staat gemeld voor Le Samyn met Axel van der Tuuk; maar wat gaat hij nog meer rijden.
Ook Fisher-Black met de 1e. zege voor 't team lijkt mij interessant om te volgen.

TLJCAMPS

Nee, volg het Development Team van TJV niet meer zo heel erg moet ik zeggen.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@kelderfan die is al een tijdje geleden bekend gemaakt:

[Url=http://tjvsupporters.eu/tjva-2021.html]klik[/url]

Denk dat je de koersen waar ze voor een sprinter gaan er zelf wel kan uithalen ;)

Laatst gewijzigd
kelderfan

Ja ik dacht dat Kooij weer naar Porec enz. zou afreizen. Die site ziet er goed uit. en weer rugnummers. Gaat Lotto weer deelnemen?👍
Bij 't Dev.team ontbreken de Nederlandse koersen. Is dat bewust of wordt dat nog toegevoegd.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan ik ga ervan uit dat het programma inderdaad nog niet volledig is.... maar we hebben natuurlijk ook nog geen idee of er sowieso koersen in Nederland kunnen doorgaan. Het is verder nog even afwachten.

De ploeg rijdt al jaren die persoonlijke rugnummers... ook na het Lotto tijdperk

Laatst gewijzigd
AWestie

Nog iets meer context over de rugnummers: https://www.ad.nl/wielrennen/waarom-dylan-14-heeft-primoz-1-steven-8-en-tom-6-rugnummers-kunnen-waarde-vergroten~a999c318/

kelderfan

'@rahimns
Opvallend is dan, dat bij de schaatsploeg Lotto op shirt staat.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan De Nederlandse schaatsbond word gesponsord door de Lotto niet de schaatsploeg van Jumbo-Visma...

@Awestie alleen doen ze er weinig mee, alleen al de moeite die ik ervoor moest doen om alle nummers te achterhalen bij de wielerploeg. Ik begrijp de meerwaarde niet als je het niet verder uitbuit.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 56 ... 454 455

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.