Team Jumbo-Visma 2021

1 2 ... 59 ... 454 455
Fanny

'@Rawolf
Dat ben ik niet met je eens mbt Groenewegen.
Hij heeft nog gewoon een contract bij TJV t/m 2023 maar dat wist je niet.

Nog steeds niets bekend wat Teunissen heeft maar dat het er niet goed uitziet is wel duidelijk gezien zijn uitspraak.
Zal deze week wel onderzocht en bekend worden.
https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/update-pechvogel-teunissen-reageert-op-nieuwe-val-ongelofelijk-en-teleurstellend.

Wat betreft Van Aert.
Gelukkig zijn we nu waarschijnlijk ook van dat gezeur af dat Van Aert voor de groene trui moet gaan in de TdF.

AWestie

WvA zegt zo in ieder geval iets duidelijker dat dit jaar groen niet in zijn hoofd zit als doel, en de OS tijdrit juist wel. Fijn om te lezen.
Dat TJV met een luxeprobleem gaat zitten als ook Dylan weer wereldtop kan worden, was al duidelijk. Heel benieuwd hoe dat gemanaged gaat worden.

$kedel

Teunissen zegt niet echt iets wat naar een flinke blessure zou wijzen mijns inziens.
Wel hopen dat er geen scheurtjes/breukjes opduiken bij die check natuurlijk, want ze gaan niet zomaar een check doen.

jvh93

Hij zal het openingsweekend niet rijden verwacht ik, aangezien dat al heel dichtbij is (gezien zijn instagram story, waarbij zijn been toch ingespalkt lijkt te zitten)

Yeez

'@jvh93 strade is alleen ook al een week later...

kelderfan

'@Yeez
De Strade kun je ook schrappen wat betreft de deelname van Mike Teunissen.
Je mag bij alleen kneuzingen er vanuit gaan, dat het minimaal 3 weken gaat duren en dan ben je nog steeds in herstelmodus. Wat dat betreft is het doodzonde dat JV geen eendaagse koersen heeft gepland in die periode.
Want zonder voorbereiding wordt de T/A ook een ding.

Yeez

'@kelderfan ik wacht liever zelf op een mededeling vanuit de ploeg, dan dat ik al ergens vanuit ga.

De kans is natuurlijk wel aanwezig

kelderfan

'@Yeez
De Dames elites hebben een echt mooi programma. Heb ik gezien bij JV-site.
Wat wel opviel is, dat er ook een aantal koersen opgenomen zijn voor 't Dev.team opgelet bij de dames.

xistnc

Ik denk niet dat het Dev. team mag starten in dameskoersen.

kelderfan

Ha, ha @xistnc ik zeg nog bij de dames-afdeling.🤣

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Over welke wedstrijden heb je het dan @Kelderfan... ik zie geen wedstrijden van het devolopment team staan bij de dames hoor.

kelderfan

GP Oetingen 1.2; Salverda Omloop van de Ijseldelta 1.2; Tour de Belle Isle en Terre - Kreiz Breish 2.2..
Kreiz Breizh is ook een geliefde koers bij 't Dev.team voor jonge talenten.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Dat zijn gewoon wedstrijden die voor vrouwen zijn hoor... ik heb echt geen idee wat je hier mee bedoelt.

kelderfan

Dus jij snapt 't niet zoals gebruikelijk. Gelukkig heeft @Yeez het overgenomen.
Er zit wel degelijk verschil in wedstrijden met 1.WWT/1.UWT, 2.WWT/2.UWT, 1.Pro,2.Pro; 1.1; 2.1, 1.2 en 2.2.👍

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan ja want de vrouwenwedstrijden hebben natuurlijk geen wedstrijdklasseringen.... hoe dom kan ik zijn. La Belle klinkt ook echt als een mannenwedstrijd.

De enige koers waar ik serieus aan twijfel of die klopt op dat lijstje is de  Healthy Ageing Tour Junior Women. Een juniorenkoers zullen ze waarschijnlijk niet gaan rijden.

Laatst gewijzigd
AWestie

Waarschijnlijk het hele voorjaar Teunissen missen staat dus op de homepage. Blijk van vertrouwen aan de huidige klassieke kern dat ze niet een poppetje er bij zoeken (al zou ik me ook oprecht afvragen wie een serieuze toevoeging is). Wordt onderhand wel spannend nu, met zoveel belangrijke uitvallers.

Rawolf

Van een klassieke de kern die wat onder de maat is voor de kopman die ze moet dragen gaat het nu richting WvA die enkel in de neutrale zone nog op steun kan rekenen

dimitrivb

Voor zover ik weet rijden de dames de GP Oetingen, Salverda Omloop van de Ijseldelta en de Tour de Belle Isle en Terre – Kreiz Breish.
Devo Team start idd ook in de Kreiz Breizh Elites

AWestie

'@rawolf Je gevoel voor overdrijving is ook goed aanwezig haha. Ik vind het persoonlijk moeilijk om een echte inschatting te maken, maar WvA heeft nog betrouwbare namen om zich heen. Wat dat betekent in koers is een tweede.

$kedel

Die betrouwbare naam was nu juist Teunissen voor mij.
Ik heb ook wel veel vertrouwen in Eenkhoorn, Roosen, van Hooydonck en Dekker maar juist die knecht of schaduwkopman voor in/richting de finale is wat nog weleens belangrijk kan zijn.

http://www.miketeunissen.nl/miketeunissen.nl/index.php/849-na-val-in-afdaling-moet-mike-zijn-hoogstestage-voorlopig-afbreken

"In dit ziekenhuis proberen de artsen dinsdagmorgen via een operatie te ontdekken wat de precieze schade aan zijn bovenbeen is."
Dat is wel nieuw voor mij.. via een operatie op zoek naar schade.

Laatst gewijzigd
tdola

Nou, komen wat plekjes vrij zo,..

Toevoeging omloop? Hofstede?
Tirreno? Harper, tolhoek, dekker, pfingsten?
Msr, nog 2 plekken? Van Hooijdonk, Gesink, foss?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@$kedel een kijkoperatie is vrij normaal hoor. Je kunt soms gewoon niet alles op een foto zien.

@Tdola Martin of Van Emden lijkt me logischer voor de omloop.
Voor Tirreno zijn er nog wel meer opties met bv Leemreize

$kedel

Tolhoek vond het "schessens rieje" toch net even iets te mooi om te laten schieten vanuit Spanje... Hij vertelde bij live slow ride fast dat het toch net iets te veel ging kriebelen :)

tdola

'@rahimns
Van emden in de omloop wordt lastig als hij uae rijdt.
Martin idd ook optie.

Rawolf

Hofstede lijkt me wat logischer voor de Omloop. Realiseer ook dat de Omloop geen doel is, ze gaan daar niks kunnen klaarspelen waarschijnlijk en met een frisse blik erin.

1 2 ... 59 ... 454 455

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.