'@Rawolf
Dat ben ik niet met je eens mbt Groenewegen.
Hij heeft nog gewoon een contract bij TJV t/m 2023 maar dat wist je niet.
Nog steeds niets bekend wat Teunissen heeft maar dat het er niet goed uitziet is wel duidelijk gezien zijn uitspraak.
Zal deze week wel onderzocht en bekend worden.
https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/update-pechvogel-teunissen-reageert-op-nieuwe-val-ongelofelijk-en-teleurstellend.
Wat betreft Van Aert.
Gelukkig zijn we nu waarschijnlijk ook van dat gezeur af dat Van Aert voor de groene trui moet gaan in de TdF.
'@Yeez
De Strade kun je ook schrappen wat betreft de deelname van Mike Teunissen.
Je mag bij alleen kneuzingen er vanuit gaan, dat het minimaal 3 weken gaat duren en dan ben je nog steeds in herstelmodus. Wat dat betreft is het doodzonde dat JV geen eendaagse koersen heeft gepland in die periode.
Want zonder voorbereiding wordt de T/A ook een ding.
'@Kelderfan ja want de vrouwenwedstrijden hebben natuurlijk geen wedstrijdklasseringen.... hoe dom kan ik zijn. La Belle klinkt ook echt als een mannenwedstrijd.
De enige koers waar ik serieus aan twijfel of die klopt op dat lijstje is de Healthy Ageing Tour Junior Women. Een juniorenkoers zullen ze waarschijnlijk niet gaan rijden.
Waarschijnlijk het hele voorjaar Teunissen missen staat dus op de homepage. Blijk van vertrouwen aan de huidige klassieke kern dat ze niet een poppetje er bij zoeken (al zou ik me ook oprecht afvragen wie een serieuze toevoeging is). Wordt onderhand wel spannend nu, met zoveel belangrijke uitvallers.
Die betrouwbare naam was nu juist Teunissen voor mij.
Ik heb ook wel veel vertrouwen in Eenkhoorn, Roosen, van Hooydonck en Dekker maar juist die knecht of schaduwkopman voor in/richting de finale is wat nog weleens belangrijk kan zijn.
http://www.miketeunissen.nl/miketeunissen.nl/index.php/849-na-val-in-afdaling-moet-mike-zijn-hoogstestage-voorlopig-afbreken
"In dit ziekenhuis proberen de artsen dinsdagmorgen via een operatie te ontdekken wat de precieze schade aan zijn bovenbeen is."
Dat is wel nieuw voor mij.. via een operatie op zoek naar schade.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.