Team Jumbo-Visma 2021

1 2 ... 62 ... 454 455
Yeez

'@skedel ik zou toch 2 keer nadenken.

$kedel

Nadenken?
Heb jij meer resultaten als de TDU dit jaar en een tijdrit zonder kanonnen?
Junioren WK en baanwielrennen zijn leuk maar hij heeft nog genoeg te bewijzen wat mij betrefd.

Laatst gewijzigd
Yeez

'@skedel Durbridge wint al jaren het nk tijdrijden daar van oa dennis. Het nk op de weg rijdt hij een geweldige solo waar hij iedereen tot het uiterste dwingt en in tdu rijdt hij fluitend met porte omhoog die daar al jaren wint. De dag ervoor knalt hij ook al iedereen uit het wiel en wint hij. En dat voor iemand van 20

Bovendien is hij in 2018 2e op het wk tijdrijden achter evenepoel geworden. Hij zit bij een Australische ploeg en heeft het in europa door corona nog niet kunnen laten zien, maar alles wijst erop dat dit een geweldige topper is. Dat is ook duidelijk door de interesse.

$kedel

Porte heeft voor hem geknecht daar :) aangezien het verder een puur Australisch deelnemersveld zonder grote belangen was vind ik het moeilijk om daar echt een waarde aan te plakken.

Durbridge is helemaal geen bijzondere tijdrijder.
Blijft wellicht een leuk talent maar 9 WT-teams die voor hem in de rij zouden staan lijkt me sterk.

Yeez

Ik heb Durbridge 13e en 15e zien worden op een wk tijdrijden en die klopt die met een minuut voorsprong

AWestie

'@kelderfan volgens mij ben je al meerdere keren er op gewezen dat Dekker vorig jaar bijna alleen maar een gemankeerd jaar door ongelukken heeft gehad. Ik snap dat je hem miste, maar de oorzaak is ook best duidelijk.

$kedel

'@Yeez

13e op 3minuten en wel 10 seconde voor John Archibald.. wie kent m niet.
De laatste tijd is Durbridge ook niet meer zo goed als toen of heeft het zijn prioriteit niet meer heb ik de indruk.
Doet verder niets af van het feit dat het best een leuke renner kan zijn/worden maar ik zie niets waardoor hij nu ineens zo'n begeerd talent zou zijn.

Laatst gewijzigd
Yeez

'@skedel

Lees dit eens: https://www.cyclingnews.com/features/luke-plapp-huge-talent-whos-talking-to-a-flock-of-worldtour-teams/

$kedel

Ja, heb ik toevallig net gedaan. Maar ik ben blijkbaar het bos in gestuurd door ene Kelderfan die het over 9 WT-teams had.
Hij spreekt in dat artikel over 9 ploegen en gezien de titel zullen er 2 of meer WT-teams bijzitten.

Laatst gewijzigd
Yeez

‘He added that discussions were continuing with nine teams, but as of last week, nothing had been decided.’

Hier staat letterlijk dat het om 9 teams gaat (in het cyclingnews artikel)

dimitrivb

'@Fanny: charter is via de organisatie RCS sport (bedrijf achter de Italiaanse koersen) geregeld maar de Arabieren pompen er idd veel geld in. Het meest luxueuze rondje van het circuit ;) Slapen op het F1-circuit Yas Marina, een eigen pits box voor elk team in de paddock, ... er zijn ergere rondjes ;)
Mijn eerste wedstrijd wordt Omloop Het Nieuwsblad en via Parijs-Nice naar alle voorjaarsklassiekers.

Er komt trouwens belangrijk nieuws deze ochtend vanuit de ploeg ;) Stay tuned!

Cycling

https://www.teamjumbovisma.nl/nieuws/nieuws/olav-kooij-stapt-vervroegd-over-binnen-team-jumbo-visma/
Kooij rijdt de omloop en vervangt Teunissen

Laatst gewijzigd
Sandy Casar

Goede keuze van Kooij en het team

Yeez

Kooij komt per direct over en rijdt het nieuwsblad. Het zal mij niet verbazen mocht hij dit jaar al op wt niveau een sprint kunnen winnen.

madeinstars

De winnaar van de omloop is bekend.

$kedel

'@Yeez
Klopt.. Maar ik vond zijn palmares dus nogal mager voor 9 WT-teams. Maar het gaat dus ook gewoon om 9 teams.

Wow.. Meteen OhN ook. Mooie eerste zege zou dat zijn maar uitrijden zou al mooi zijn :)

KJP

Ik zie hem wel WT-sprints winnen in de vlakke etappes, maar Omloop zou uitrijden al bijzonder zijn. Die zou ik echt nog niet verwachten voor winst, en zelfs niet in een koers als Kuurne waar ze hem er ook afrijden denk ik.

Plapp is gewoon een talent van de hoogste categorie. Kun je heel minderwaardig over doen, maar dan zet je meer jezelf voor lul dan dat je Plapp er op een juiste wijze mee beoordeeld.

Rebellin

Gaan we nou wederom talenten afschrijven omdat ze jong zijn? Hebben we dan niet geleerd van 2020? Leeftijd maakt niets meer uit.

Alsof hij al blij zou zijn met uitrijden. Ik denk dat hij zichzelf direct al ziet als outsider. Niet voor niets spreken ze over een stormachtige ontwikkeling.

kelderfan

'@$kedel
Heb ik je 't bos ingestuurd en het is al zo druk in 't bos. Sorry dat was niet goed van mij vanwege corona.
@Yeez
Mooi dat Olav Kooij is overgeheveld per direct naar 't mannenteam.
Dat is enerzijds geweldig nieuws en ik ben echt benieuwd hoever hij kan komen.
Anderzijds wordt hij wel meteen voor de Leeuwen gegooid. Ik had Kooij liever in de UAE ploeg willen zien, want Ik denk dat de Omloop een stuk zwaarder is te noemen.
@Madeinstars
Het jongerenklassement komt er dichterbij.

kelderfan

'@KimJungPoels
Wout Poels komt ook weer vrij.👍
Ik denk dat je gelijk hebt, maar de nood is zo hoog, dat Kooij de kans krijgt om zich te laten zien.
Laat hem maar meegaan in een vroege vlucht, want mee sprinten in de finale, is andere koek.

KJP

'@rebellin

Ik schrijf Kooij helemaal niet af. Ik vind het een absoluut toptalent in de sprint. En ik zeg ook dat ik denk dat hij daar meteen kan gaan winnen. Maar de Omloop is wel iets anders, daar gaan tot de tanden gewapende wereldtoppers de wedstrijd zo zwaar mogelijk maken, en ik heb echt nog nergens (ondanks een stormachtige ontwikkeling) gezien dat Kooij de inhoud heeft om zo'n koers voorin mee te doen. Dus een DNF lijkt me gewoon het meest waarschijnlijke scenario.

Yeez

Ze geven tot nu toe mooi weer op richting de omloop, dus dat maakt de koers al minder zwaar ;)

kelderfan

'@Yeez
Nog meer zonnig nieuws. Zie ik 't goed, dat Le Samyn nu ook door de mannen wordt aangedaan?

dimitrivb

'@kelderfan: Samyn wordt gereden door Women & Devo Team

kelderfan

'@Dimiitri
upcoming races for team Team Jumbo-Visma (WT)»2021
volgens PCS dan!
Date Race
21/02 - 27/02 UAE Tour
27/02 Omloop Het Nieuwsblad Elite
02/03 Le Samyn
06/03 Strade Bianche
07/03 - 14/03 Paris-Nice

Laatst gewijzigd
1 2 ... 62 ... 454 455

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.