Team Jumbo-Visma 2021

1 2 ... 63 ... 454 455
xistnc

Ik vind dat best service: Dimitri die hier zijn vluchtschema doorkrijgt van Kelderfan op basis van de heilige bron der bronnen.

Yeez

'@kelderfan ik geloof liever een medewerker vd ploeg dan, met alle respect, procyclingstats. Le samyn zal dan dus wel door de beloften worden gereden. Iets wat al langer vast stond

Rawolf

Kooij wel een outsider voor Kuurne, als hij meedoet.

Het Nieuwsblad gaat veel te zwaar zijn

Yeez

Ze rijden geen kuurne

Rawolf

Met de afgelaste koersen lijkt Kuurne me wel een kandidaat om nog in het programma op te nemen, net zoals Besseges en Provence? ook op interesse van Jumbo kon rekenen. Bij Kuurne schat ik de kans wat groter in dat het lukt.

dimitrivb

'@kelderfan: Nieuwe lichting WT-renners gaan op hoogte rond die tijd dus Samyn wordt door Devo-renners gereden. Maar goed, we leven in aparte tijden dus kan zomaar veranderen ;)
@rawolf: Kuurne staat niet op het programma en gaat ook niet worden toegevoegd worden.

Rawolf

Oke jammer

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Bartali, Hongarije, Noorwegen, Veenendaal-Veenendaal, Koln en de ZLM tour worden gecombineerd gereden maar vallen dus wel onder de WT

Laatst gewijzigd
wieler4live

Benieuwd naar het programma van Kooij is daar al verder iets van bekend of de mogelijke koersen die hij gaat rijden?

kelderfan

'@Dimitri
Je zult wel gelijk hebben als insider. Maar waarom PCS die race dan wel opneemt is dan wel apart.
@Rawolf
JV heeft wel klein bijgegeven met het eerder inlijven van Olav Kooij, maar blijft doof voor onze wensen.
Want stel Mike Teunissen komt sneller terug dan gedacht, dan mag Mike op hoogte.πŸ‘Œ Wat ik je brom.
En ja wat gaat Olav rijden.

kelderfan

'@Rawolf
Jouw team DSM maakt 't nog bonter, want eerst mocht Kelderman niet blijven en hetzelfde kreeg Sam Oomen te horen.
Maar niet gesproken over Matthews en nu moest Hirschi vertrekken.😁 Dat mocht hij niet communiceren.
Ik ben blij dat TJV met Sam Oomen wel meteen heeft geschakeld, maar helaas niet met Hirschi en dat is het jammer, want de jeugd heeft kennelijk de toekomst.
Hiervoor is Luke Platt nog niet rijp bevonden, terwijl hij toch met die Belgische kanjer Evenepoel heeft gestreden om de winst.

Landeirovic

Ik wil even toevoegen dat er 6 Worldtour ploegen naar Luke Plapp hengelen.

Waaronder 3 zeer concreet.

Luke Plapp is echt een steengoede renner.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan Platt wilde zelf nog niet... en ze hadden Hirschi dus ook nog moeten halen en ze luisteren niet naar jou wensen. Welke wensen hebben we het dan over ?

Landeirovic

Luke Plapp is echt niet zo Platt dan jullie denken hoor ;)

Best sterk :p

kelderfan

'@rahimns
Het toevoegen van o.a. Kuurne en Nokere. Want juist Kooij en Dekker kunnen daar de nodige verdere stappen zetten.
Ook de ondersteuning van WvA maar daar zullen wij 't maar niet over hebben.
Die Luke Platt lijkt mij een leukere renner om er bij te halen en dan is dat natuurlijk voor 2022.

Laatst gewijzigd
Cycling

'@Kelderfan Dekker kan Kuurne niet rijden. Hij rijdt UAE. Voor Kooij Kuurne en Omloop lijkt mij teveel van het goede.

kelderfan

Hirschi halen was kennelijk geen goede zet geweest; gezien de reacties bij WF. Als 't alleen om ketonen gaat, dan is 't wel een gemiste kans.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@harryjohan71
Ja dat is duidelijk. Omloop en Kuurne is inderdaad te veel van het goede, maar Nokere zou niet verkeerd zijn voor Kooij en dan hebben enkele Dev. renners ook weer een doel. Dekker zit goed bij de UAE; alhoewel ik 't had omgedraaid.
Dan bedoel ik Kooij in de UAE en Dekker de Omloop, Kuurne en Le Samyn, want dat is sterke beer. Heb ik ergens gelezen.

Krentenbol

'@Kelderfan heb je niet enigszins de indruk dat Hirschi halen niet mogelijk zou zijn geweest, hij verdiend nu € 1 miljoen. Buiten nog dat opeens van Aert toch geen versterkingen meer nodig heeft. Of hadden ze die ook nog moeten halen. Misschien moet je een sponsorloop organiseren, om al die salarissen te betalen.

YogiBear

Het is wel heerlijk dat je op dit forum gewoon over versterkingen kunt praten zonder na te hoeven denken over budget. Zouden al die versterkingen gehaald worden, word TJV Ineos en zit je meteen weer op het goede forum om te mopperen over geld smijterij en gebrek aan visie.

kelderfan

'@Krentenbol
Wie moet JV dan halen om Wout te ondersteunen. Demogelijke smaken zijn wel erg mager.
Ja die Hirschi zeker een erg dure klant . Maar zo'n tientjesactie moet toch mogelijk zijn.

Krentenbol

'@Kelderfan dan stel ik voor dat we MvdP en Alaphilippe ook halen, heeft van Aert tenminste echte knechten

Zonder dollen, TJV heeft geen budget zoals Ineos, daar zijn dergelijke acties mogelijk. Het rondewerk heeft de afgelopen jaren meer prioriteit gehad dan het klassieke werk, wat ook logisch is met een Roglic in de gelederen. Dat team rondom van Aert zal echt wel gebouwd worden binnen de beperkingen die er zijn. Van Aert heeft tenslotte niet voor niets voor lange tijd bijgetekend, maar je moet ze hiervoor wel de tijd en de kans geven binnen het reΓ«le.

Daarbij wordt het schandalig genoemd dat van Aert afgelopen tour moest knechten voor het klassement, maar moet Hirschi (een van de smaakmakers van het afgelopen seizoen en toptalent) zich volledig wegcijferen voor van Aert. Hoezo dubbele moraal.

In mijn ogen hebben ze bij TJV de afgelopen jaren uitstekend beleid gevoerd in het aantrekken en laten gaan van renners, daar een klein beetje vertrouwen in hebben is zo slecht nog niet.

kelderfan

Quote: "In mijn ogen hebben ze bij TJV de afgelopen jaren uitstekend beleid gevoerd in het aantrekken en laten gaan van renners, daar een klein beetje vertrouwen in hebben is zo slecht nog niet."
1) het laten gaan van de Plus is uitstekend beleid;
2) het halen van de dure Dumoulin heeft zich uitbetaald;
3) Je hebt een smaakmaker met Van Aert binnengehaald (uitstekend gescout), maar heeft hij dezelfde ondersteuning als die andere topper Roglic gekregen.;
Je kunt alles wel goed praten, maar het is niet allemaal hosanna.
Heb ik ergens genoemd of geklaagd, dat Van Aert afgelopen Tour moest knechten. Ik vond die klimtrein juist heel goed en Van Aert heeft zijn kansen verzilverd. Ik vind 't ook een goed idee dat Mike Teunissen erbij is gehaald, want zo'n renner miste ik wel een beetje in de Tourploeg.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan ze hebben de Plus niet laten gaan, die wilde zelf weg. Als die een salaris aanbod krijgt waar TJV niet tegenop kan dan houdt het op. Nu opeens kritiek hebben op het halen van Tom terwijl iedereen daarvoor razend enthousiast was is een beetje triest. En Wout heeft denk ik zelf veel invloed op wat er aan ondersteuning voor hem is binnengehaald en dat zag er tijdens de presentatie ook gewoon goed uit. Dat er dan zaken gebeuren waar ook de ploeg geen invloed op heeft is jammer maar hun niet te verwijten.

Yeez

Gebruikers die nu reageren dat de β€œdure” aankoop van dumoulin zich niet heeft uitbetaald en geen goed beleid is geweest zijn dezelfde die stonden te juichen bij zijn komst 1,5 jaar geleden

Helaas zijn het altijd dezelfde die achteraf roeptoeteren.

1 2 ... 63 ... 454 455

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.