Team Jumbo-Visma 2021

1 2 ... 84 ... 454 455
Yeez

Bij de nos geeft heijboer aan dat Roglic geen dauphine rijdt. Brengt risico’s met zich mee en hij heeft geen wedstrijden nodig om top te zijn in de tour. Heeft ook meer op zijn tijdrit getraind.

AWestie

Leuk NOS artikel, met ook een hoopvolle rol voor Oomen. "Roglic blijft zijn ploeg verbazen: 'Ik heb nog nooit zo'n renner meegemaakt'" - https://nos.nl/l/2371594

Laatste alinea ook mooi: Roglic heeft voor iedereen uit de Vueltastaf een rode trui met persoonlijke tekst gegeven. Toch net een slagje anders dan iedereen een horloge of koffiezetapparaat.

Rawolf

https://www.telegraaf.nl/sport/761998772/van-aert-over-dumoulin-misschien-heeft-hem-dat-een-extra-knak-gegeven

Yeez

Dat kan niet. Dumoulin gaf bij l1 aan bewust nooit naar de docu te hebben gekeken, dus hij weet niet wat er is uitgezonden

S. Morgenstern

Het gedoe rond die docu kan ook heel goed tot je komen, zonder dat je hem hebt gezien. Zo'n documentaire lijkt me gewoon onderdeel van de dingen waar Dumoulin tegenaan liep met zichzelf.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Die docu of een ander interview, opname of wat dan ook had hem kunnen knakken. Als je zo slecht in je vel zit maakt het niet zoveel uit wat er gebeurt, dan is er altijd wel een aanleiding te vinden dat de emmer doet overlopen. Die docu was echt het probleem niet, al was die wel erg gericht op Tom. Maar ja blijkbaar vond de maker dat het meest interessante onderwerp en ook wel begrijpelijk.

xistnc

Kan niet anders dan dat die docu een bijdrage heeft geleverd.

Maar als mijn haar niet goed zit, is dat niet de schuld van de spiegel. Hooguit dat de spiegel helpt om het te beseffen en op de juiste plek te kammen.

Yeez

'@rahimns de docu had 2 verhaallijnen gaf jongkind (maker) aan: die van roglic en dumoulin. 2 gc mannen dus. Tom als nederlander is daarbij natuurlijk extra interessant. Die keuze was vooraf gemaakt

tendam

Ik vond dat Jumbo het gisteren perfect deed, met de renners die ze hadden: ze reden het dusdanig uit elkaar dat niemand meer een ploeg had. Dan kan Lefevere lullen wat hij wil met z'n Wolfpack, als ze er allemaal af zijn kunnen je plannen in de prullenbak.

madeinstars

Jumbo en DQS waren gisteren effectief gewoon gelijkwaardig qua ploeg.

kelderfan

'@madinstars
Uch, alleen Alpecin-Fenix was als niet WT-ploeg een stukkie beter met 1, 14 en 15 in de einduitslag.
Daar kon mijn favo Wout Van Aert helaas niet tegenop. DQS had gisteren niet zijn beste dag, maar toch was Allaphilippe op de afspraak.
@tendam
Eens het team heeft zich laten zien. Zij hebben het initiatief genomen om de vluchters niet te veel voorsprong te geven en dat het peloton danig werd uitgedund. Met als gevolgd, dat Fuglsang niet meer terug kon komen.

kelderfan

Vandaag mag JV met Roglic en Kruijswijk aan de bak. Met de teamleiding zit 't ook goed volgens PCS met Niermann, Maassen en Merijn Zeeman is erbij.
Ik ben benieuwd naar Sam Oomen. Want hij heeft nog wat boterhammen nodi; alhoewel spinazie beter werkt.

Turtlehead

'@xistnc spijker op de kop. Die docu liet iets zien van het probleem (naast naïeve/overdreven optimistische ploegentactiek ): TD2 die niet goed in een topsportvel zat.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Mijn belangstelling was terecht, want Sam Oomen brengt JV binnen met zijn 24e.plek.
Maar hoe zit 't met de tijdsverschillen, want de valpartij was binnen de 3 km.

S. Morgenstern

Tijdsverschillen die ontstaan door een valpartij binnen de laatste drie kilometer tellen niet, dus als er dan tijdsverschillen zijn die zijn ontstaan na een valpartij binnen de drie kilometer, hoe zal het dan zitten met die tijdsverschillen?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan de organisatie heeft die al gecorrigeerd... dit is toch altijd zo. Eerst geven ze een uitslag met tijdsverschillen na een val en daarna wordt dit gecorrigeerd door de jury. Geen paniek.

De Zeboe van de Zoncolan

A

kelderfan

'@rahimns
Geen paniek hoor. Ik vroeg 't mij af; maar je hebt gelijk. Het duurt altijd even eer de uitslag correct is weergegeven.

Fanny

Leemreize gaat volgens Strava starten in Coppi Bartali en daarna door naar de Waalse Pijl en Romandië.

Onbekende gebruiker

Zag op de insta van Gesink een sneakpeek van een speciale Cervelo met een soort digital camo print in TJV kleuren. Komt er een special?

AWestie

Sowieso al beter verfwerk, want de huidige fietsen zijn wat gaaaaaaap

Daniel17

Zowel Roglic en Kruijswijk reden de tijdrit met een standaard tijdritstuur voor zover ik kon zien. Toch vrij vreemd aangezien ze de vorige jaren beiden een aangepast stuur hadden en steeds meer renners van andere ploegen ook met zo'n stuur rondrijden.

Yeez

Cervelo is natuurlijk een nieuwe fiets. De p5 heeft een stuur met 1 stuurpen. Een persoonlijk opzet tt stuur wat de renners van jv hadden had er 2. Deze waren dus niet bruikbaar. Geen idee hoe snel er nieuwe komen

madeinstars

Vooral Kruijswijk verrassend goed vandaag. Ben benieuwd of ze nu bij Jumbo gewoon een treintje gaan rijden, of dat ze nog een beetje gaan aanvallen.

kelderfan

Redelijke tijdritten van Kruijswijk en natuurlijk Roglic. Op weg naar een goede uitslag in deze versie van P-N.
George Bennett helaas wat minder, maar ja die valpartij zal wel meespelen.

1 2 ... 84 ... 454 455

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.