Team Jumbo-Visma 2021

1 2 ... 90 ... 454 455
Yeez

Hopelijk laat de ploeg foss ook voor zijn kans gaan. Zeker met zijn tijdrit en huidige vorm

kelderfan

'@tendam
Was Wout in de vorige editie van TdF een stuk lichter dan, want ik zag hem toen echt goed de berg op klauteren; ik weet niet meer of dat de linker of rechterzijde van de weg was. Trouwens Wout staat met beide benen op de grond, want hij zegt ook het moet niet, maar ik wil het zo graag.
Trouwens wat gaat Bennett doen, want het is toch zijn rondje. Hopelijk zien wij Kruijswijk in een hele mooie rol en rolt zo de top-tien binnen. Foss mag het ook laten zien, maar ik mis Vingegaard, want die is ook in goede doen.

kelderfan

Ook bij IDL George Bennett.
Quote: "Bennett hoopt op stunt in Giro en Tokio: 'Voelde dat ik één van de besten ter wereld kon zijn".
Om even links te zijn. Quote: "Ze hebben gezegd dat ze mij een ploeg zullen geven. Dit mag ik niet licht opnemen."
Ik hoop dat zij hem een goede ploeg mee zullen geven, dan.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@kelderfan die ploeg is toch al bekend... maar dat wist je zelf natuurlijk ook al

kelderfan

Wauw die Roglic is de man. Wie kent hem niet. chapeau#

SnellePelle

Wauw, wat zal deze man weinig vrienden maken in het peloton.

Murcia

Grappig genoeg heeft hij vrij veel vrienden in het peloton rondrijden. Hij wilde de zege, is de sterkste en moet dan inhouden omdat hij een sociaal werker is? Jammer voor Mader maar ik heb dezelfde instelling als Pantani vroeger, cadeautjes zijn een belediging voor de echte wielrenners. Pogacar deed met Yates in UAE niets anders. Pakken wat je pakken kan en op die manier ook het werken van je ploeg belonen.

kelderfan

Bij de volgers is een ander verhaal. Je moet toch een beetje bijblijven bij "Wolfpack"
Maar Kruijswijk is ook de top tien binnengekomen. Dat is ook mooi om te vertellen.

xistnc

Boegbeeld Gesink is behoorlijk bezig om zijn Tour-selectie op het spel te zetten.

Stoempie

Foss ben ik ook van onder de indruk. Roglic is zo'n klasbak. Wat moet ik verder nog zeggen

kelderfan

'@xistnc
Zij komen zo van de berg af om een zware koers te rijden. Dat Gesink dan nog niet top is, kun je van te voren toch wel inschatten. Maar ik riep al en nog eens. Hier wordt toch een renner als Vingegaard gemist.
Maar je gelijk boegbeeld Gesink heeft 't niet kunnen brengen helaas.
Wout Van Aert was echt goed vandaag, maar jammer dat hij in de finale alleen zat en de topklimmers zaten lekker in zijn wiel. Chapeau Wout Van Aert.
@snelle pelle
Wat zeg je hiervan, dat Bernal, Landa en Quintana verkozen het wiel te volgen van sprinter/tijdrijder Wout Van Aert.
Over laf rijden gesproken. Of hebben die nu vriendjes gemaakt.

kelderfan

'@Michiel De Rooij
Roglic is zeker een klasbak, maar het werk van Wout Van Aert is schilderwerk geworden. Die hang ik aan de muur.😁

Murcia

'@Michiel
Goed dat jij het nog eens onder de aandacht brengt, Foss overtuigd hier. Komt veel op zijn schouders neer maar hij weert zich kranig en kan veel voor de kopman betekenen. Binnen de ploeg is hij volgens mij met Kuss de eerste gegadigde om de komende seizoenen zich te ontwikkelen in de rondes van een week naast het knechten in de grote ronde.
Over Roglic ben ik al lang geleden gestopt met mij te verbazen. Als hij zo doorgaat gaat de spottende vergelijking over hun beider prijzenkast die Nibali ooit maakte nog onderuit worden gehaald ook.

Laatst gewijzigd
veld

'@ murcia, Inderdaad, het ws vandaag de vijftigste profzege voor Roglic, en dat in 5 jaar tijd en zonder sprinter te zijn. Vergelijk dat eens met bv Dumoulin en Kruiswijk, met alle respect voor ook die twee.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Hoe kom je erbij dat dit zijn 50e profzege is... volgens PCS is dit zijn 46e

Laatst gewijzigd
kelderfan

Goed dat jij dat noemt, want ik heb 't niet bijgehouden. Maar 46e. profzege in 5 jaar tijd is indrukwekkend.
Dat moet er toch voor zorgen, dat de geldgevers er voor "zorgen", dat ook Wout naar "behoren" wordt bijgestaan.
Dan heeft JV geen sprinttrein meer nodig. Want je ziet bij DCQS, dat het niet uitmaakt wie de sprint mag doen.
Een sterke lead-out is dan meestal voldoende voor de zege.

madeinstars

Ik denk dat het wel zeker is, dat er na dit seizoen nog een topper in ondersteuning voor Van Aert bij komt. Als het salaris van Dumoulin vrij komt, zou daar ruimte voor moeten zijn. Ik verwacht ook dat Bennett Jumbo gaat verlaten na dit jaar, dus daar zit dan ook nog wat ruimte.

xistnc

Of zijn 60e. Het is maar net wat je wel en niet meetelt. klik

Cycling

Goed om te zien dat Oomen vandaag ook prima geknecht heeft. De aanwinsten van JV dit jaar doen het tot op heden prima.

S. Morgenstern

Een sprinttrein is niet nodig, want kijk maar naar DCQS, die ongeacht de sprinter met hun superieure trein iedereen aan het winnen krijgen? Ik zie de logische connectie niet helemaal. Zou dat voorbeeld niet eerder passen bij de stelling dat ook een sprinttrein belangrijk is voor een ploeg met aardig wat sprinters?

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@S.Morgenstern
Ik heb die sprinters niet allemaal geteld bij DCQS, maar met Viviani gaat niet goed.
JV heeft 5 sprinters in dienst. Moeten die allemaal een eigen trein krijgen. Ik zie dat al voor mij.

Laatst gewijzigd
tendam

'@xistnc
Ik heb al een paar jaar het idee dat Gesink niet meer het niveau haalt wat nodig is, en dan komt hij er toch steeds weer doorheen. Je zou nu zeggen dat je meer hebt aan een Chris Harper ofzo, maar het duurt nog even tot juli.

T80JZ

Roglic is in een prestigestrijd met Pogacar verwikkeld. Hij wist dat er een grote kans was dat Pogacar vandaag in de Tirenno zou winnen en dat die overwinning in Slowakije de nodige aandacht zou krijgen. Door zelf ook te winnen zou de aandacht verdeeld worden. Of in het geval dat Pogacar niet zou winnen alle aandacht weer naar hemzelf zou uitgaan. Ik ga ervan uit dat Roglic dit seizoen optimaal gemotiveerd is, nog meer dan andere jaren, om te bewijzen dat hij de beste Slowaakse wielrenner is. En daarmee de beste van de wereld.

T80JZ

Slovenië natuurlijk, niet Slowakije. Vergissing.

S. Morgenstern

Moeten alle sprinters een trein krijgen? Nee, natuurlijk niet! Zal een ploeg die inzet op sprinters ook voldoende renners moeten hebben die geschikt zijn voor dat werk? Ja, natuurlijk. Niet iedere sprinter zal het hele jaar met een dikke trein op pad kunnen (zie Dekker in UAE terwijl er ondertussen ook Omloop is voor dat type renner), dat is ook helemaal geen probleem, maar sowieso zal een klein deel van de selectie bestaan uit renners voor dat werk.

Viviane bevestigt toch het beeld dat je bij DCQS heel goed zit als sprinter en dat het dus loont om stevig in te zetten op dat werk?

1 2 ... 90 ... 454 455

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.