Team DSM 2021

1 2 ... 20 ... 38 39
mwarensman

Dat de trein wel in orde is ben ik niet helemaal met je eens. Is hij in orde zitten ze namelijk de laatste km op kop en daar deed voornamelijk Mathieu het werk voor Tim.

Wat in orde was is dat ze tot diep in de finale bij Cees bleven maar hem alsnog in de laatste KM lieten battlelen met Sagan. Vooropgesteld denk ik ook dat Cees niet in topvorm is gekomen door de achterstand door ziekte maar kijk naar vorig jaar: daar komt hij bijna aan winnen toe als hij tot de meet alla de Kittel trein naar de finishlijn gebracht wordt.

Als ze willen scoren met Cees zal er nog een stap gemaakt moeten worden.

FritsvanHoefelen

De schakels Sütterlin en Pedersen ontbreken natuurlijk. Vooral de laatste wordt gemist

S. Morgenstern

Trein was misschien niet helemaal top, maar zeker wel in orde. Deden het prima. Bol heeft echter inderdaad een toptrein nodig om kans te maken. Hopelijk herstelt Pedersen snel en valt alles nog mooi in elkaar.

madeinstars

Bol kan ook totaal niet improviseren. Zat helemaal niet in een slechte positie, maar had totaal geen idee wat hij moest aanvangen.

Rawolf

DSM deed het heel goed km 10 tot 1 ofzo maar toen de prijzen verdeelt werden was het gemis Casper Pedersen duidelijk en ontbrak het Bol aan power.

Zwarte Wout

Maar dat hoeft toch niet te betekenen dat je je benen stil houdt en rustig "uitbolt". Het heilige vuur zit niet erg in hem.
Anderen rijden de ballen uit hun broek om hem in een goede uitgangspositie te krijgen, dan mag je echt wel tot over de meet doortrappen voor een zo'n goed mogelijke klassering!

Laatst gewijzigd
mwarensman

Dat Cees heilig vuur snap ik wel. Veel renners hebben dit jaar onvrede geuit over de wijze waarop zij klaargestoomd werden voor de wedstrijden. Ook hij. Nu is hij ziek geweest, wellicht is het een milde overtraining geweest van alle trainingsvolume op trainingskampen. Waar blijft dan je motivatie. Het punt is als je te weinig intensiteit traint wordt je meer een granfondo rijder. Je ligt dan bij forse tempowisselingen al op de pijnbank.

Ik weet niet wie Wiebes traint, maar dit zit op het goede spoor.

FritsvanHoefelen

Heeft Wilbert Broekhuizen zijn trainingsprogramma voor de Tour de Tietema doorgevoerd?

Zwarte Wout

Bol komt op het laatste stuk iets te kort, maar dit zag er al veel beter uit. Goed werk van de ploeg.

AWestie

Tijdritpak ziet er echt speciaal uit, hebben ze eerder in dit exemplaar rondgereden?

mwarensman

Martijn Tusveld mogelijk naar Jumbo. Als hij gaat ben ik zeeeeeer benieuwd of hij nog een stap kan maken.

Murcia

Ik zie Tusveld niet misstaan mits hij zelf trek heeft in een rol als pure helper binnen een AK-ploeg. Als hij daar toe bereid is zie ik hem in die rol wel groeien. Het is ook lastig voor hem als renner, ik zie bij hem altijd het spreekwoord over het servet en het tafellaken voor me. Mocht hij echt een vrijere rol willen dan ga je bij TJV gefrustreerd raken.

S. Morgenstern

Mooie stap voor Tusveld zelf.

Voor de rit van vandaag jammer dat alleen Krak mee zat, die het nog niet heeft na die valpartij. Benoot en Donovan zo te zien vervolgens gespaard voor de komende dagen.

Laatst gewijzigd
Yeez

'@martijnarensman komt die van jou ook na 2022 ;)

mwarensman

You wish🤣🤣

mwarensman

Oef, DSM heeft blijkbaar de ploegenpresentatie gemist: chf 500,- en 15 strafpunten per renner. Dat tikt aan

rennerske

Donovan vandaag in de “Roche-rol” met een eerste en hoopgevende top 10 notering als beloning?

Rawolf

Of ze hebben het ervoor over, half uurtje extra nachtrust ;)

Rawolf

Die nachtrust doet goed, Donovan, Benoot en SKA zeer actief en uiteindelijk die laatste 2 in de vlucht van de dag!

Poeksel

En met twee voorop zelfs!

FritsvanHoefelen

Mooie opzet. Helaas te zware klimmen

Murcia

Erg zwak vandaag, dieptepunt dat Tiesj zijn ploeggenoot al in de eerste meters van de klim moet laten gaan. Dappere aanval in de afdaling maar zowel bij Kragh als Benoot is de vorm pover. Voor een ritzege zal men toch moeten blijven hopen op Bol denk ik.

madeinstars

Maar goed dat ze bij DSM niet alles opzij zetten voor de tour en dat de resultaten de rest van het seizoen veel goed maken... Toch Rawolf?

ChefSpijker

'@Murcia >>> Denk dat SKA nog steeds de beste optie is, maar het klimwerk vandaag was gewoon te zwaar voor hem. Rit 14 en 16 zal ie wel aangekruist hebben.

Murcia

'@ChefSpijker
Hij blijft het in ieder geval proberen en je hebt een punt dat die etappes met hun profiel meer op zijn lijf geschreven zijn. Vandaag had ik ook het idee dat zeker die aanval van hem in de afdaling ook meer bedoeld was om Benoot te helpen dan voor zijn eigen kansen te gaan.

1 2 ... 20 ... 38 39

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.