Team DSM 2021

1 2 ... 36 37 38 39 »
Rawolf

Arensman sterk in Tirreno.

Bardet valt tegen.

Michieltje

Hopelijk komt Arensman volgend seizoen naar Jumbo Visma

Rawolf

dat soort uitspraken horen in het jumbo visma topic thuis haha

Zwarte Wout

Mooi dat Arensman niet op Bardet, die al door heeft laten schemeren dat hij volgend jaar waarschijnlijk stopt, hoeft te wachten!
Prima prestatie weer vandaag!

AWestie

Grappige is dus dat Arensman naar de rode lantaarn appte dat Dainese en Harder kopmannen zijn. Topkeuzes, ploegleiding.

En ook tactisch heel slim van SKA om door te trekken zodat Bol en Lekknesund definitief niet mee waren in de finale.

Rawolf

kortzichtige opmerking, vooraf was het toch logisch dat Dainese en Bardet het kopmanschap zouden dragen?

Nu Arensman wel in vorm blijkt te zijn (itt tot in UAE) word hij ondersteund als kopman. Mooi toch dat die flexibiliteit er is, hoe kan je dat uitleggen als negatief qua ploegleiding...

SKA zelfde verhaal, als Kirsch niet zo sterk was had hij misschien wel kunnen winnen... als je het niet probeert word t nooit wat. Leknessund overigens uiteindelijk nieteens tijd verloren.

Rawolf

'@Awestie, Arensman vandaag de enige klassementsman met een man in steun.

Vind dat toch netjes van DSM om zo'n jonge kerel zo goed te ondersteunen ;)

Poeksel

Team DSM blijft maar winnen!

Wiebes dan...

Murcia

Wiebes is gelukkig verder aan het groeien, de beste sprintster in het peloton moet haar doel zijn en ze lijkt dit seizoen al die titel te pakken. Arensman rijdt een hele goede Tirreno met geweldig werk vandaag van Bardet. Het probleem van ontbrekende zeges wordt bij de mannen helaas niet weggenomen en ik voorspel dat de vele jonge kerels daar met een aflopend contract flink in de markt worden gezet.

Zwarte Wout

Arensman keurig de schade beperkt gehouden, 6e in het A.G. klassement, 2e in het jongeren klassement.
Beelden van het "geweldige" werk van Bardet heb ik niet gezien, wellicht elders een andere camera? Bardet's aanwezigheid zal zeker geholpen hebben, maar wanneer een coureur er volledig doorheen zakt, kun je het schudden en dat was duidelijk niet aan de orde gezien het relatief geringe tijdverschil aan de meet (1.20) op Vingegaard !

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Bardet is nu alweer afgeserveerd?! Vandaag heel belangrijk dat Arensman er, als één van de weinige, nog een knecht bij had die in de finale kopwerk op kon knappen.

Murcia

Zonder Bardet had Arensman veel meer tijd verloren, dat lijkt mij duidelijk maar als men zijn werk wil bagatelliseren is dit ook in orde.

PS: Arensman zelf noemde Bardet vandaag "speciaal", ik wissel mijn eerste opmerking over zijn geweldige rijden met alle liefde in voor deze omschrijving door Thymen.

Laatst gewijzigd
Zwarte Wout

"Romain bleef bij me en dat was echt speciaal."

Murcia

"Bleef bij me" betekend dus dat Bardet vandaag beter was dan de kopman en die naar de finish begeleidde om verder tijdsverlies te voorkomen en een goede klassering veilig te stellen.

xistnc

Met deze puike prestatie krijgt DSM weer wat kleur op de wangen. Lijkt me ook wel een goede reden om met opgeheven hoofd naar de toekomst te kijken - al is het maar door het jaartal van dit forum aan te passen!

Rawolf

opzich geen slechte suggestie

1 2 ... 36 37 38 39 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.