kortzichtige opmerking, vooraf was het toch logisch dat Dainese en Bardet het kopmanschap zouden dragen?
Nu Arensman wel in vorm blijkt te zijn (itt tot in UAE) word hij ondersteund als kopman. Mooi toch dat die flexibiliteit er is, hoe kan je dat uitleggen als negatief qua ploegleiding...
SKA zelfde verhaal, als Kirsch niet zo sterk was had hij misschien wel kunnen winnen... als je het niet probeert word t nooit wat. Leknessund overigens uiteindelijk nieteens tijd verloren.
Wiebes is gelukkig verder aan het groeien, de beste sprintster in het peloton moet haar doel zijn en ze lijkt dit seizoen al die titel te pakken. Arensman rijdt een hele goede Tirreno met geweldig werk vandaag van Bardet. Het probleem van ontbrekende zeges wordt bij de mannen helaas niet weggenomen en ik voorspel dat de vele jonge kerels daar met een aflopend contract flink in de markt worden gezet.
Arensman keurig de schade beperkt gehouden, 6e in het A.G. klassement, 2e in het jongeren klassement.
Beelden van het "geweldige" werk van Bardet heb ik niet gezien, wellicht elders een andere camera? Bardet's aanwezigheid zal zeker geholpen hebben, maar wanneer een coureur er volledig doorheen zakt, kun je het schudden en dat was duidelijk niet aan de orde gezien het relatief geringe tijdverschil aan de meet (1.20) op Vingegaard !
Zonder Bardet had Arensman veel meer tijd verloren, dat lijkt mij duidelijk maar als men zijn werk wil bagatelliseren is dit ook in orde.
PS: Arensman zelf noemde Bardet vandaag "speciaal", ik wissel mijn eerste opmerking over zijn geweldige rijden met alle liefde in voor deze omschrijving door Thymen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.